Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak zaprogramować ECU ?
Autor Wiadomość
fukwary
[Usunięty]

  Wysłany: 13-11-2007, 22:54   jak zaprogramować ECU ?

witam.mam instalacje LPi Vialle.nie wiem jak zaprogramować ECU :? odłączyłem akumulator na dłuższy czas i wyczytałem gdzieś tu na forum że po odłączeniu aku.powinienem zaprogramować ECU,tylko nie wiem jak hehhh.
http://img204.imageshack....88019298hp6.png
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-11-2007, 00:32   

na forum sa dwie szkoly programowania ECU:
1. Trzeba odpalic autko z wylaczynymi wszystkimi odbiornikami pradu (swiatla, ogrzewanie, radio itp. nie krecic nawet kierownica jesli jest wspomaganie) i zostawiajac autko na luzie i bez gazownia czekac az nagrzeje sie do stopnia, ze wlaczy sie wentylator pod maska. Jak sie wlaczy trzeba poczekac az pochodzi i sie wylaczy, i wtedy zgasci autko, odpalic i mozna jechac;
2. odpalamy autko jezdzimy bez zbytniego szalenstwa ze wszystkimi odbiornikiami wlaczonymi jak codzien i tak po parudziesieciu kilometrach ECU bedzie zaprorgamowany.
wybor metody nalezy do ciebie.
Wiecej do o tym TUTAJ
_________________

 
 
 
fukwary
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 00:37   

ok :) dzięki za info. pozdrawiam
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 00:44   

Kiedyś wyczytałem jeszcze jedną metodę, podobną do numeru 2 ale wlasnie polegająca na dynamicznej jeździe,wysokie kręcenie, szybkie zmiany biegów itp Chodzi tu chyba o to zeby jednak silnik wiedzial czego od niego mozemy oczekiwać.Coś mi świta ze jest to wklejony przez E-gena wycinek instrukcji Hyundaia ale pewności nie mam.
 
 
fukwary
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 00:59   

mitutoyo napisał/a:
Kiedyś wyczytałem jeszcze jedną metodę, podobną do numeru 2 ale wlasnie polegająca na dynamicznej jeździe,wysokie kręcenie, szybkie zmiany biegów itp Chodzi tu chyba o to zeby jednak silnik wiedzial czego od niego mozemy oczekiwać.Coś mi świta ze jest to wklejony przez E-gena wycinek instrukcji Hyundaia ale pewności nie mam.


może to i dobra metoda :) najpierw jednak spróbuję standardowo :P

>wiecie coś może kiedy,co ile czyści się filter i wymienia olej w pompie?,tej na fotce niżej
pompa
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 14-11-2007, 07:37   

Koledzy fukwary, pisze o programowaniu ECU w zw. z LPI.Otóż po odłączeniu ACU po ponownym podłączeniu musisz zaprogramować go( w sposób podany powyżej) najpierw na PB tz. po uruchomieniu silnika zapobiec przełączeniu sie na gaz przez przełączenie go na PB.Jak nauczysz go na benzynie obrotów to wtedy przełączasz na gaz i powinien sie sam dostosować.
fukwary napisał/a:
>wiecie coś może kiedy,co ile czyści się filter i wymienia olej w pompie?,tej na fotce niżej
pompa

Ale ty jesteś upierdliwy :twisted: Przecież pisałem juz o tym.Ale jak tak bardzo chcesz spieprzyc LPI to proszę bardzo.
Wymiana oleju co 50 kkm , który możesz dostać tylko w 20l. bańkach i jest to olej Shella :
Cytat:
OLEJ do Pompy LPI
Madrela T 1056 262 -30 190 36 200
Syntetyczny olej (PAG) do sprężarek tłokowych
dla gazów węglowodorowych i par gazów płynnych LPG.
Zlecany przez SulzerBurckhardt AG, Linde AG (do sprężarek typu K).
http://www.romiko.pl/www/?p=romiko/4/4

Filtr myje sie w wannie ultradźwiękowej.
Podałem o co prosiłeś ale później nie narzekaj że nie działa LPI.Instalacja w Polsce kosztuje od 6-9 tys. wiec chyba nie warto przy niej grzebać.Ale wybór nalezy do Ciebie.
 
 
fukwary
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 08:17   

turek61 dzieki za info nt ECU


fukwary napisał/a:
>wiecie coś może kiedy,co ile czyści się filter i wymienia olej w pompie?,tej na fotce niżej
pompa

Ale ty jesteś upierdliwy :twisted: Przecież pisałem juz o tym.Ale jak tak bardzo chcesz spieprzyc LPI to proszę bardzo.
Wymiana oleju co 50 kkm , który możesz dostać tylko w 20l. bańkach i jest to olej Shella :
Cytat:
OLEJ do Pompy LPI
Madrela T 1056 262 -30 190 36 200
Syntetyczny olej (PAG) do sprężarek tłokowych
dla gazów węglowodorowych i par gazów płynnych LPG.
Zlecany przez SulzerBurckhardt AG, Linde AG (do sprężarek typu K).
http://www.romiko.pl/www/?p=romiko/4/4

Filtr myje sie w wannie ultradźwiękowej.
Podałem o co prosiłeś ale później nie narzekaj że nie działa LPI.Instalacja w Polsce kosztuje od 6-9 tys. wiec chyba nie warto przy niej grzebać.Ale wybór nalezy do Ciebie.[/quote]

hehe no tak trochę przykatowałem :P ale to dlatego że myślałem że ten olej można wymienić samemu.napewno nie będe sie za to zabierał ze swoją wiedzą na te ten temat hehe juz wiem ze to jest ta jedna z rzeczy którą zrobią koledzy fachowcy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.