Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Brak napięcia na świecach żarowych
Autor Wiadomość
witekg
[Usunięty]

  Wysłany: 21-11-2007, 18:52   [Cari 1.9TD] Brak napięcia na świecach żarowych

Witajcie,

Dwa dni temu miałem wymieniane świece żarowe. Wszystko wyglądało OK - wsiadłem do auta i pojechałem. Zaparkowałem Cari pod domem, a rano nie mogłem jej odpalić. Wszystko wygląda OK, z wyjątkiem tego, że świece grzeją się baardzo długo. Sprawdziłem - nie ma napięcia na świecach. Nie wiecie gdzie szukać przekaźnika, bezpiecznika, czy innego *nika, który odpowiada za prąd na świecach?
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 21-11-2007, 19:16   

a świece dobierałeś wg katalogu? nie wiem w którym momencie mierzyłeś napięcie ale chyba wiesz o tym,że napiecie jest podawane przez ok 20 sek. po właczeniu stacyjki.przekaźnik znajduje sie na sciance za silnikiem (czarna puszka z napisem NAGARES).posprawdzaj polaczenia przewodów. ja mialem odpiety wtyk z przekaźnika i jeździlem tak przez dwa tygodnie i tez mialem problemy z odpaleniem.w sumie odpalałem auto bez podgrzewania świec. :D
 
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 21-11-2007, 20:29   

MAłY napisał/a:
przekaźnik znajduje sie na sciance za silnikiem (czarna puszka z napisem NAGARES).posprawdzaj polaczenia przewodów. ja mialem odpiety wtyk z przekaźnika i jeździlem tak przez dwa tygodnie i tez mialem problemy z odpaleniem.w sumie odpalałem auto bez podgrzewania świec. :D



sprawdz też bezpiecznik od świec na klemie plusowej akumulatora.

witekg napisał/a:
Wszystko wygląda OK, z wyjątkiem tego, że świece grzeją się baardzo długo. Sprawdziłem - nie ma napięcia na świecach. Nie wiecie gdzie szukać przekaźnika, bezpiecznika, czy innego *nika, który odpowiada za prąd na świecach?


Czyli nie grzeją skoro nie mają napięcia. Kontrolka chyba tylko Ci długo świeci a grzeja świece
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
witekg
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2007, 07:36   

Cytat:
a świece dobierałeś wg katalogu? nie wiem w którym momencie mierzyłeś napięcie ale chyba wiesz o tym,że napiecie jest podawane przez ok 20 sek.


Wg. katalugu, z resztą typ przewinął się gdzieś na forum, więc miałem także źródło niezależne od NGK, a do mierzenia miałem pomocnika - tzn. ja kręciłem kluczykiem, a on mierzył :D

Cytat:
Czyli nie grzeją skoro nie mają napięcia. Kontrolka chyba tylko Ci długo świeci a grzeja świece


Jest dokładnie tak - kontrolka swieci (do końca limitu czasu?), a świece nie grzeją.
Sprawdzę wszystko jutro, jak do domu wrócę - dzięki.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 22-11-2007, 19:08   

Sprawdz też połączenia (przewody) od świec do przekaznika i czy przekaznik ma zasilanie.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
czesterek
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2007, 20:29   

witaj kolego sprawć sobie bezpiecznik jak sie nie myle 120A przy klemie plusowej u mnie podobna sytuacja była i on wykrecil mi numer ze sie spalił i odrazu małe problemy z rechotkiem a potem sprawc sobie sterownik jak kolega MAłY ci podpowiada o nazwie NAGARES i o sprawie daj znać :lol: ( ZIMA DŁUGA)
 
 
Joker82
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2007, 00:02   

Mnie chyba tez to czeka
 
 
witekg
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 07:38   

Okazało się, że to bezpiecznik na klemie - 80A. Spalił się.

Jeszcze raz dzięki za podpowiedź.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 26-11-2007, 17:00   

Czyli naprawa nie bolała (portfela) :D
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
czesterek
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 10:20   

jednak jest 80 A wydawało mi się że jest 120 - dawno nie wymieniałem ale to dobrze :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.