Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] błąd 11 w ECU i sprawdzenie sondy.... pomóżcie
Autor Wiadomość
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 15:19   

jestes pewien ze ta sonda bedzie dobra do mojego Colta? kolo pisze na stronce ze o takich samych kolorach kabli.... czyli 2 białe szary i czarny a ja mam 2 czarne bialy i niebieski ..... teraz jak skapować ktory jest ktory :>? bo ja Kuczan nie naleze do kumatych i Ci wszyscy mechanicy tez nie ;) :P
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 15:51   

Będzie pasować na 100% jeszcze sam ją podłączysz, masz instrukcje josiego jak coś ->
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=lambda
Ostatnio zmieniony przez Kuczan 27-11-2007, 15:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 15:54   

no tak ale z tymi kolorami to na bank ? bo wiesz.... zeby nie odwalic przy podlaczeniu....skoro kolory sa inne.... te dwa biale to podejrzewam ze grzalka tak jak u mnie tera te dwa czarne ale mam jeszcze bialy i niebieski a tu jest to szary i czarny...i teraz ktory jest ktory :)
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 15:57   

W temacie do którego podałem ci link wyżej masz post josiego i tam masz rysunek wtyczki (przy silniku) i opis który pin jest do czego.Miłej zabawy z lutownicą :)
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 16:33   

zamowilem tą sonde.... polecil mi KUCZAN :) jest to sonda NGK/NTK uniwersalna czteroprzewodowa.....luknijcie.... czy dobrze zrobilem czy moglem jakąs inną zamowic??
http://www.allegro.pl/ite...wodowa_ngk.html
 
 
shortybmx
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 16:37   

bardzo dobrze zrobiłes :)
teraz tylko czekaj na paczke, wymieniaj sonde i ciesz sie sprawnym autem :)
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 16:40   

hehe :) ciesze sie jesli chodzi o wybór skoro tak mowicie...ale jesli chodzi o sprawne auto to poczekalbym z tym do wymiany :P napewno jeszcze napisze przed wymiana bo bede mial jakies watpliwosci jesli chodzi o podlaczenie ale JOSIE napisal z wtyczka co i jak a na stronie krzyzaka jest wszystko opisane wiec powinno byc dobrze ale w razie czego sie odezwe ;) mile widziane inne opinie na temat tej sondy...zapraszam komentujcie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-11-2007, 17:01   

na mojej stronie masz info odnosnie sondy jednoprzewodowej - czyli majac 1 przewod nie mozna sie pomylic przy podlaczaniu
a jak sa 4, to korzystasz z linku podanego przez Kuczan i wg niego lutujesz kable
 
 
Brzucho
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 19:03   

Bron Boże nie lutować kabli od sondy! kable od sondy łączy się takimi złączkami i zaciskarka do nich. Mozna je np znalezc w uniwersalnej sondzie NGK.
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 19:20   

Bajurny napisał/a:
Bron Boże nie lutować kabli od sondy

Jeśli tak uważasz to wytłumacz dlaczego ?
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 27-11-2007, 21:24   

KaRoLaS a jakim miernikiem robisz pomiary bo jak cyfrowy -wyświetlacz oczywiście
to on nie nadąża za zmianami napięć wiele lepszy wskazówkowy
 
 
Brzucho
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 21:26   

Kuczan, dokladnie CI teraz nie powiem. Czytałem kiedys o tym. Z reszta sie potwierdzilo ostatnio. Jak bylem u mechanika i mowilem mu ze musze nowa sonde polutowac ze stara wtyczka. To sie popatrzyl na mnie i postukal w glowe... :) Z tego co pamietam to chodzilo cos o przewodnictwo itd. Takie rurki sa w ktore wkladasz przewody ( zdjęta izolacja oczywiscie) i zaciskasz zaciskarka i sie trzyma jak glupie. Ja mialem u siebie w sondzie jeszcze takie fajne gumowe "uszczelki" nasuwane na te rureczki i do tego koszulki termokurczliwe. I cacy jest. Aha. I w instrukcji bylo napisane zeby laczenia kabli robic nie w tym samym miejscu tylko np bodajze co 4cm. i wychodza ladnie 4 laczenia w roznym miejscu.
Pozdrawiam
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 22:44   

no cyfrowym... z tym ze nie wygladalo to na niezadązanie a analogowego nie mam.... poza tym i tak ECU wykazuje mi blad nr 11 czyli LAMBDE wiec wole wymienic i dostosowac sie do wskazowek chlopakow....i pali mi zbyt duzo....na gazie porazka bo z 19 a na benzynie z 11.... a jak polutuje to bedzie zle??? chyba tez mozna nie? pozdrawiam :)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-11-2007, 22:59   

KaRoLaS napisał/a:
a jak polutuje to bedzie zle??? chyba tez mozna nie?


Pewnie, że można. Co do przewodnictwa lutu, a zaciskanej końcówki, to miałbym odmienne zdanie od tego mechanika. :wink:
Do polutowania trzeba mieć dobrą pastę, żeby pobielić przewody - są cynkowane czy nie wiem z czego zrobione i trzeba być cierpliwym. Jak zmieniałem kiedyś kumplowi to wszystkie się pobieliły a jeden nie chciał ni ch... - został złączony złączką zaciskaną :wink:
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 10:40   

z niecierpliwoscią czekam na sondę az dojdzie do mnie wkoncu.... tymczasem mam pare pytan:

czy moze autko najpierw wyregulować wolne obroty wedlug krzyzaka przed zmianą sondy
potem wymienic sonde zresetowac kompa i znowu wyregulować wedlug Krzyzaka ze stronki czy poprostu od razu wymienic sonde i zresetowac ECU i zobaczyc co bedzie?...ewentualnie potem regulacja wolnych... przypomninam ze autko kula na wolnych obrotach i duzo pali.... wymienione świece ngk przewody bosha filtr powietrza japonski jakis i filt paliwa. Komp wykazal blad nr 11 lecz osobiscie czuje ze sama sonda nie zalatwi sprawy....moze spalania ale reszte nie wiem..... pomozcie chłopaki jak z tą kolejnąscią działania regulacji obrotow i wymiany sondy.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.