Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór?
Autor Wiadomość
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-11-2007, 15:02   [CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór?

Do mojego colcika:

http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=5501
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=3610

I czy te dwa przedmioty to wszystko co się zalicza do "rozrządu"?

Dzięki z góry za info. Bo chce sobie dziś zamowić.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 15:21   

Musisz do tego dołożyc uszczelniacz wału korbowego oraz oraz uszczlniacz wałka rozrządu. Przy okazji wymiany, warto sprawdzić pozostałe paski i - w razie konieczności - wymienić. Jedna robota.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 28-11-2007, 15:25   

nie wiem jak jest w 1,3, ale w 1,6 pompa wody jest napedzana przez pasek rozrzadu .
jaki masz przebieg w samochodzie ?

bo oryginalna pompa wody wytrzymuje ok 200 tys km
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-11-2007, 15:39   

zapewne w granicach 200,000

Uszczelniacz wałka:
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=8833

Natomiast wału krobowego jest kilka o roznych wymiarach:

http://www.moto.sklep.pl/...5&grupa=c111459

Które wybrać i czy wybór jest dobry?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-11-2007, 15:42   

JayChyl napisał/a:
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=5501
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=3610
Bardzo dobry wybór jeśli chodzi o producentów.
Rafal_Szczecin napisał/a:
nie wiem jak jest w 1,3, ale w 1,6 pompa wody jest napedzana przez pasek rozrzadu
W 1.3 pompa wody napędzana jest paskiem wielorowkowym.
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-11-2007, 16:10   

Thx Hugo a co sądzisz o tych uszczelniaczach?

Co do napinacza to tylko GMB będę chciał bo inne to chyab do d... są?
 
 
shortybmx
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 16:14   

a nie lepszy KOYO ??
z tego co czytałem na tym forum to zawsze najbardziej polecanym zestawem był pasem Mitsuboshi i rolka KOYO ... ja takowe własnie nabyłem do 1,6 bo mi sie zerwał pasek ..
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-11-2007, 16:18   

GMB lub Koyo powiadasz? Zaraz wyruszam do JC Auto spytać sie czy mają zeby nie czekać.

[ Dodano: 28-11-2007, 16:31 ]
A właśnie a rolki?

[ Dodano: 28-11-2007, 17:07 ]
Dobra. Zamówiłem sobie właśnie w JC:

Pasek Mitsuboshi
Napinacz GMB
Uszczelniacz wału korbowego firmy Cortec czy cos takiego(To chyba tylko na przód bo 14zł kosztował)

No i musze jeszcze kupić uszczelniacz wałka rozrządu który w tej chwili niedostepny. Więc zapewne będe musiał poszukać gdzie indziej NOK albo Takoma.

Wszystko zgadza się?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 17:56   

Dobry wybór. Uszczelniacz Corteco, a w pudełeczku de facto jest NOK.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-11-2007, 18:11   

shortybmx napisał/a:
a nie lepszy KOYO ??
Tak samo dobry jak GMB lub NSK.
JayChyl napisał/a:
Pasek Mitsuboshi
Napinacz GMB
Uszczelniacz wału korbowego firmy Corteco
JayChyl napisał/a:
NOK albo Takoma
To się rozumie i pochwala.
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 30-11-2007, 22:26   

Dobra wymieniłem dziś i hula jak ta lala. Wszystko tak jak wyżej.

I zgadnij co, miałem wczesniej pasek Boscha.... losie. Teraz mam Mitsuboshi. Przewody wysokiego napiecia tez Boscha ale jak bede miał fundusze to je wymienie na NGK, świece były NGK ale wymieniłem na nowe NGK. Uszczelki to jedna Corteco do wału korbowego, a druga to jakaś firma na D nie pamietam jak na uszczelke to raczej mało istotne, aby tylko pasowała, to uszczelka w koncu tylko do wałka rozrządu. No i napinacz GMB jak wyzej.

Teraz albo mi sie wydaje albo tak płynniej chodzi podczas zmiany biegów i silnik cichszy. Obroty są w porzadku tylko tak jak mowie czasem troche na niskie przechodzi ze az caly drzy ale to wina przepustnicy ktora trzeba przeczycscic i wyregulowac na nowo wolne obroty.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-12-2007, 12:21   

JayChyl napisał/a:
Teraz albo mi sie wydaje albo tak płynniej chodzi podczas zmiany biegów i silnik cichszy
Wydaje Ci się :mrgreen: .
JayChyl napisał/a:
czasem troche na niskie przechodzi ze az caly drzy ale to wina przepustnicy ktora trzeba przeczycscic i wyregulowac na nowo wolne obroty.
Nie chcę Cię martwić, ale ja czyściłem przepustnicę i regulowałem wolne obroty i nadal objawy mam podobne do Twoich.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 15:23   

Hugo napisał/a:
Wydaje Ci się :mrgreen: .
Niekoniecznie. Mógł być wcześniej przestawiony rozrząd. :twisted:
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 01-12-2007, 20:51   

Wiesz moze akurat w 1.3 by to coś pomogło. Niewiadomo czy miewamy dokładnie ten sam problem.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-12-2007, 18:39   

Pytanko: czy w Colcie 1.3 12V jak puści rozrząd to jest do wymiany tylko pasek czy wszystko ?? Wiem, że to było poruszane już na forum ale hasło kolizyjny/bezkolizyjny do mnie jakoś nie przemawia bo raz piszą tak a raz inaczej... Mam nadzieję, że na to proste pytanie dostanę prostą odpowiedź - pasek czy wszystko :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.