Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] tps/ips błędy w regulacji ?
Autor Wiadomość
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 23:54   [CA4A 1.6] tps/ips błędy w regulacji ?

mam pare pytan odnosnie: Regulacja czujnika TPS i IPS (zdjęcie nr 1 - T):
1. z czujnika TPS/IPS zdejmujemy wtyczkę T
2. do styków nr 1 i 2 (licząc od lewej, stojąc przodem do auta) czujnika podłączamy omomierz cyfrowy
3. pomiędzy dźwignię przepustnicy a śrubkę Z wkładamy szczelinomierz lub podkładkę grubości 0.45 mm (na rysunku poniżej zaznaczono to miejsce na czerwono; pozostałe kolory: zielony - nakrętka kontrująca, niebieski - śrubka Z)

ITD.

MAM PYTANIE:

MA BYC DOKLADNIE NIECAŁE 0,45mm TA PODKŁADKA? czy to ma az takie znaczenie?
Robiłem regulacje wolnych obrotów u mnie w colcie i nie skonczylem poniewaz na tps/ips sie skonczylo.... a mianowicie nie moglem odkrecic srubki blokującej tej od dołu co trzyma ten tps/ips gdyż jest zryta troche i ani 7 kluczem ani 8 ni h.... a kombinerki nie podejdą ;/ i nie mam tam wogole dojscia..probowalem ze wszystkich stron... i teraz tak.... obroty byly ok 1000 przy zmasowanym zlaczu zaplonu i po regulacji srubki glownej i po odlaczeniu minusa tez a jak odkrecilem jedną srubke blokującą z tpsu bo druga nie chciala pojsc i troche popukalem w tą od góry to czy moglo sie cos mini mini malnie przesunąc i dac jakies nieprawidlowe porządania bo tera mam obroty od 1500 do prawie 2000 ale najczesciej stoją przy 1500 i czy ta podkładka musi byc dokladnie 0,45 mm bo mialem taką 0,65mm mn.w ????
Ostatnio zmieniony przez karolgt 02-12-2007, 18:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-12-2007, 08:45   

KaRoLaS napisał/a:
PÓŁ MILIMETRA MA BYC DOKLADNIE NIECAŁE BO 0,45mm TA PODKŁADKA?
Jak to zdanie brzmi po polsku? Przetłumacz proszę.
KaRoLaS napisał/a:
na tps/ips sie skonczylo.... a mianowicie nie moglem odkrecic srubki blokującej tej od dołu co trzyma ten tps/ips gdyż jest zryta troche i ani 7 kluczem ani 8 ni h.... a kombinerki nie podejdą ;/ i nie mam tam wogole dojscia..probowalem ze wszystkich stron.
Wykręć jeszcze raz całą przepustnicę i wymień tę śrubkę.
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 18:25   

no faktycznie nie zabrzmialo bo wycinalem cos;p a jesli chodzi o tą srubke to mowisz o tej co o tą dzwignie zachacza czy o tą co mi sie odkrecic nie chciala od tps/ips ? chodzi Ci o to zebym powtorzyl regulacje od nowa i wymienil wczesniej calkiem srubke od tps/ipsu tą co mi sie nie chciala odkrecic? i czy opór mierzyć na tps/ips stykach przy włączonym czy wylaczonym silniku?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-12-2007, 21:01   

KaRoLaS napisał/a:
o tą co mi sie odkrecic nie chciala od tps/ips ?
O tej mówiłem.
KaRoLaS napisał/a:
chodzi Ci o to zebym powtorzyl regulacje od nowa i wymienil wczesniej calkiem srubke od tps/ipsu tą co mi sie nie chciala odkrecic?
Tak wykręć całą przepustnicę, odkręć jakimiś szczypcami tę sfatygowaną śrubkę, wkręć inną, zamontuj przepustnicę i wyreguluj obroty od nowa.
KaRoLaS napisał/a:
czy opór mierzyć na tps/ips stykach przy włączonym czy wylaczonym silniku?
Nie wiem.
 
 
KaRoLaS
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 23:08   

dzieki Hugo ;) chłopaki pomóżcie z tym oporem czy mierzyć go przy włączonym silniku czy zgaszonym czy np. stacyjka na (ON)........ ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.