| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
		| Przesunięty przez: witek.w-wa 08-12-2007, 20:57
 | 3000 GTO MR |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2007, 20:56   3000 GTO MR |   
 |  
               | 
 |  
               | zaraz troszke skrobne o tym modelu, o widze, ze pojawilo sie zainteresowanie   Niestety produkowane tylko w Nagoya Japonia w malych ilosciach. Jest to troche odchudzona wersja tamtejszego GTO, nawet cenowo jest tansze.
 Produkowane od 94  do 99 roku
 
 
 
 .jpg) .jpg)  
 3000 GTO twin turbo MR
 
 GENERAL
 
 Body type	Coupe
 Drive	FULL 4WD
 Transmission	Advance 6 speed manual
 Displacement, cc	2972
 Frame	E-Z15A-MJGF
 Price of new car, thousands yen (Tokyo area)	3980  (~$33100)
 
 SPECIFICATION (SPECS)
 
 EXTERIOR
 
 Exterior dimensions (LxWxH), mm	4575 x 1840 x 1285
 Interior dimensions (LxWxH), mm	1570 x 1510 x 1070
 Wheel base, mm	2470
 Treads (F/R), mm	1560 / 1580
 Ground clearance, mm	145
 Curb vehicle weight, kg	1650
 Gross vehicle weight, kg
 Seating capacity, persons	4
 Doors number	3
 Min.turning radius, m	5.9
 Fuel tank capacity, l	75
 
 ENGINE
 
 Displacement, cc	2972
 Engine model	6G72T (twin turbo twin intercooler)
 Max.power (Net), kw(PS)/rpm	280 ps (205.94 kw) / 6000 rpm
 Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm	43.5 kg*m (426.59 N*m) / 2500 rpm
 Power density	5.89
 Engine type	V type 6 cylinderDOHC24 valve IC twin turbo
 Engine information
 Fuel system	ECI-MULTI (electrically controlled gasoline injection)
 Turbocharger	Twin Turbo with intercooler
 Fuel type	Unleaded premium gasoline
 LEV system (Low emission vehicle)	No
 Compression ratio	8
 Bore, mm	91.1
 Stroke, mm	76
 Final gear ratio
 Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km	12.5
 Fuel consumption at 60 km/h, l/100km
 
 CHASSIS / TRANSMISSION
 
 Power steering	Yes
 Tires size, front	235/45ZR17
 Tires size rear	235/45ZR17
 Braking system, front	Ventilated disk
 Braking system, rear	Ventilated disk
 Suspension system, front	McPherson strut
 Suspension system, rear	Double wishbone
 
 EQUIPMENT
 
 EXTERIOR EQUIPMENT
 
 Sunroof / Moonroof	                                          opcia
 Front fog lamp	                                                    x
 Rear fog lamp	                                                    x
 Xenon headlight (Discharge lamp)                           x
 Projector headlight	                                           tak
 Rear wiper	                                                           tak
 Front spoiler	                                                   x
 Rear or roof spoiler	                                           tak
 ABS (Antilock brake system)                                opcia
 TCS (Traction control system)	                            x
 LSD (Limited slip differential)                                 tak
 Privacy glass	                                                   x
 UV cutting glass	                                                   x
 Aluminium wheel	17 inch standard
 
 INTERIOR EQUIPMENT
 
 Air conditioner	Full automatic
 Wood panel	                                                 x
 Cruise control	                                                 x
 Centralized door lock	                                       tak
 Power window	                                               tak
 Steering wheel telescopic                                    x
 Steering wheel tilt	                                        tak
 Leather steering wheel                                       tak
 Power front seat	                                               tak
 Power rear seat	                                               x
 Leather seat	                                               x
 Falling down type rear seat	                       Divided type
 Child seat fixed with seat belt	                      x
 Rear ELR3 point seat belt	                            tak
 Front seat pretensioner seat belt	                      x
 Fourth limited front seat belt	                      x
 Side impact bar	                                            tak
 Airbag (Driver)	                                            tak
 Airbag (Passenger)	                                    tak
 Airbag (Side)	                                             x
 Audio deck	AM/FM radio equipped cassette player
 CD-player	                                                    x
 Car navigation system	                            x
 
 Colors
 
 Color spectrum	Color
 Carbon (P)
 Redsion red
 Mariana blue (P)
 Galaxy white (P)
 symphonic silver (M)
 
 
 3000 GTO twin turbo, specyfikacja japonska dla porownania
 
 GENERAL
 
 Body type	Coupe
 Drive	FULL 4WD
 Transmission	Advance 6 speed manual
 Displacement, cc	2972
 Frame	E-Z16A-MJGF
 Price of new car, thousands yen (Tokyo area)	4315 (~$35900)
 
 SPECIFICATION (SPECS)
 
 EXTERIOR
 
 Exterior dimensions (LxWxH), mm	4575 x 1840 x 1285
 Interior dimensions (LxWxH), mm	1570 x 1510 x 1070
 Wheel base, mm	2470
 Treads (F/R), mm	1560 / 1580
 Ground clearance, mm	145
 Curb vehicle weight, kg	1710
 Gross vehicle weight, kg
 Seating capacity, persons	4
 Doors number	3
 Min.turning radius, m	5.9
 Fuel tank capacity, l	75
 
 ENGINE
 
 Displacement, cc	2972
 Engine model	6G72T (twin turbo twin intercooler)
 Max.power (Net), kw(PS)/rpm	280 ps (205.94 kw) / 6000 rpm
 Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm	43.5 kg*m (426.59 N*m) / 2500 rpm
 Power density	6.11
 Engine type	V type 6 cylinderDOHC24 valve IC twin turbo
 Engine information
 Fuel system	ECI-MULTI (electrically controlled gasoline injection)
 Turbocharger	Twin Turbo with intercooler
 Fuel type	Unleaded premium gasoline
 LEV system (Low emission vehicle)	No
 Compression ratio	8
 Bore, mm	91.1
 Stroke, mm	76
 Final gear ratio
 Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km	12.5
 Fuel consumption at 60 km/h, l/100km
 
 CHASSIS / TRANSMISSION
 
 Power steering	Yes
 Tires size, front	235/45ZR17
 Tires size rear	235/45ZR17
 Braking system, front	Ventilated disk
 Braking system, rear	Ventilated disk
 Suspension system, front	McPherson strut (ECS, electronic control suspension)
 Suspension system, rear	Double wishbone (ECS, electronic control suspension)
 EQUIPMENT
 
 EXTERIOR EQUIPMENT
 
 Sunroof / Moonroof	                                          opcia
 Front fog lamp	                                                    tak       MR nie
 Rear fog lamp	                                                    x
 Xenon headlight (Discharge lamp)                           x
 Projector headlight	                                           tak
 Rear wiper	                                                           tak
 Front spoiler	                                                   tak      MR  nie
 Rear or roof spoiler	                                           tak
 ABS (Antilock brake system)                                  tak	     MR opcja
 TCS (Traction control system)	                            x
 LSD (Limited slip differential)                                 tak
 Privacy glass	                                                   x
 UV cutting glass	                                                   x
 Aluminium wheel	                                17 inch standard
 
 INTERIOR EQUIPMENT
 
 Air conditioner                                      	Full automatic
 Wood panel	                                                 x
 Cruise control	                                               tak      MR  nie
 Centralized door lock	                                       tak
 Power window	                                               tak
 Steering wheel telescopic                                    x
 Steering wheel tilt	                                        tak
 Leather steering wheel                                       tak
 Power front seat	                                               tak
 Power rear seat	                                               x
 Leather seat	                                             opcja     MR  nie
 Falling down type rear seat	                       Divided type
 Child seat fixed with seat belt	                      x
 Rear ELR3 point seat belt	                            tak
 Front seat pretensioner seat belt	                      x
 Fourth limited front seat belt	                      x
 Side impact bar	                                            tak
 Airbag (Driver)	                                            tak
 Airbag (Passenger)	                                    tak
 Airbag (Side)	                                             x
 Audio deck	AM/FM radio equipped cassette player
 CD-player	                                                    x
 Car navigation system	                            x
 
 Colors
 
 Color spectrum	Color
 Carbon (P)
 Redsion red
 Mariana blue (P)
 Galaxy white (P)
 symphonic silver (M)
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 09-12-2007, 16:42, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | vr4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-12-2007, 14:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ciekawi mnie bardzo czemu w UK i zapewne w japoni w wielu przypadkach widzialem twin turbo bez active aero i bez skor??? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | witek.w-wa   Forumowicz
 
  
 Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Maj 2005
 Posty: 155
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-12-2007, 15:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | masz w specyfikacji , ze w Japoni skora byla opcia, a w MR  nie bylo. Active Aero poza wersja europejska czytaj niemiecka skasowano po 96 aby obnizyc koszty produkcji.
 JAKO CIEKAWOSTKA, ostatnie 2 sztuki GTO w Japoni sprzedano w 2001 roku, konczac produkcje w 2000 produkujac ostatnie 114 sztuk. W USA ostatnie fabrycze VR4 sprzedano tez w 2001 sztuk jedna
  , opierajac sie na danych MMC a w roku 2000 sprzedano
 w USA 117
 Japoni 117
 Europie 224
 |  
				| _________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czikoMR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-03-2008, 03:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli MR jest lrzejszy tylko o 60kg??  a mi ktos nasiemniał ze wazy 1470kg   
 kupilem wlasnie w uk takie GTO MR z 1995 roku bezwypadkowe i bede przekladał kierownice na nasza mańke
 to prawda ze wszstkie czesci blacharskie nadwozia w MR wykonane sa z aluminium??
 czyli sama konstrukcja jest niezmieniona i sciana grodziowe jest normalnie z blach stalowej i nie bede mial problemu z przespawamniem??
 
 ile pompuja turbiny w seryjnym wozie i czy ktoś wie na ile mozna podniesc doladowanie na seryjenej mapie??
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | vr4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2008, 13:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja sie pytalem u chojnackiego ,bo mam boost control jeszcze nie montowany i powiedzial mi ze mozna podniesc do 1 bara seria 0.8 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Miki 3kgt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2008, 21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | SERIA 0,65bara.   -nie podnoś powyżej 0,9bara. . . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czikoMR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-03-2008, 21:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie ma różnicy czy wersja 280 czy 320hp??napewno doładnowanie maja inne  a moje MR 95 rok to ile ma kuca 320?? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | vr4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-03-2008, 10:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Seria 0,65 ale 1 generacja 91-93 rok 300km,potem sie to zmienilo. Roznica miedzy 280 a 320 byla juz opisywana wczesniej |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |