 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: witek.w-wa 08-12-2007, 20:57 |
3000 GTO MR |
Autor |
Wiadomość |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-12-2007, 20:56 3000 GTO MR
|
|
|
zaraz troszke skrobne o tym modelu, o widze, ze pojawilo sie zainteresowanie
Niestety produkowane tylko w Nagoya Japonia w malych ilosciach. Jest to troche odchudzona wersja tamtejszego GTO, nawet cenowo jest tansze.
Produkowane od 94 do 99 roku
.jpg)
3000 GTO twin turbo MR
GENERAL
Body type Coupe
Drive FULL 4WD
Transmission Advance 6 speed manual
Displacement, cc 2972
Frame E-Z15A-MJGF
Price of new car, thousands yen (Tokyo area) 3980 (~$33100)
SPECIFICATION (SPECS)
EXTERIOR
Exterior dimensions (LxWxH), mm 4575 x 1840 x 1285
Interior dimensions (LxWxH), mm 1570 x 1510 x 1070
Wheel base, mm 2470
Treads (F/R), mm 1560 / 1580
Ground clearance, mm 145
Curb vehicle weight, kg 1650
Gross vehicle weight, kg
Seating capacity, persons 4
Doors number 3
Min.turning radius, m 5.9
Fuel tank capacity, l 75
ENGINE
Displacement, cc 2972
Engine model 6G72T (twin turbo twin intercooler)
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 280 ps (205.94 kw) / 6000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 43.5 kg*m (426.59 N*m) / 2500 rpm
Power density 5.89
Engine type V type 6 cylinderDOHC24 valve IC twin turbo
Engine information
Fuel system ECI-MULTI (electrically controlled gasoline injection)
Turbocharger Twin Turbo with intercooler
Fuel type Unleaded premium gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 8
Bore, mm 91.1
Stroke, mm 76
Final gear ratio
Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km 12.5
Fuel consumption at 60 km/h, l/100km
CHASSIS / TRANSMISSION
Power steering Yes
Tires size, front 235/45ZR17
Tires size rear 235/45ZR17
Braking system, front Ventilated disk
Braking system, rear Ventilated disk
Suspension system, front McPherson strut
Suspension system, rear Double wishbone
EQUIPMENT
EXTERIOR EQUIPMENT
Sunroof / Moonroof opcia
Front fog lamp x
Rear fog lamp x
Xenon headlight (Discharge lamp) x
Projector headlight tak
Rear wiper tak
Front spoiler x
Rear or roof spoiler tak
ABS (Antilock brake system) opcia
TCS (Traction control system) x
LSD (Limited slip differential) tak
Privacy glass x
UV cutting glass x
Aluminium wheel 17 inch standard
INTERIOR EQUIPMENT
Air conditioner Full automatic
Wood panel x
Cruise control x
Centralized door lock tak
Power window tak
Steering wheel telescopic x
Steering wheel tilt tak
Leather steering wheel tak
Power front seat tak
Power rear seat x
Leather seat x
Falling down type rear seat Divided type
Child seat fixed with seat belt x
Rear ELR3 point seat belt tak
Front seat pretensioner seat belt x
Fourth limited front seat belt x
Side impact bar tak
Airbag (Driver) tak
Airbag (Passenger) tak
Airbag (Side) x
Audio deck AM/FM radio equipped cassette player
CD-player x
Car navigation system x
Colors
Color spectrum Color
Carbon (P)
Redsion red
Mariana blue (P)
Galaxy white (P)
symphonic silver (M)
3000 GTO twin turbo, specyfikacja japonska dla porownania
GENERAL
Body type Coupe
Drive FULL 4WD
Transmission Advance 6 speed manual
Displacement, cc 2972
Frame E-Z16A-MJGF
Price of new car, thousands yen (Tokyo area) 4315 (~$35900)
SPECIFICATION (SPECS)
EXTERIOR
Exterior dimensions (LxWxH), mm 4575 x 1840 x 1285
Interior dimensions (LxWxH), mm 1570 x 1510 x 1070
Wheel base, mm 2470
Treads (F/R), mm 1560 / 1580
Ground clearance, mm 145
Curb vehicle weight, kg 1710
Gross vehicle weight, kg
Seating capacity, persons 4
Doors number 3
Min.turning radius, m 5.9
Fuel tank capacity, l 75
ENGINE
Displacement, cc 2972
Engine model 6G72T (twin turbo twin intercooler)
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 280 ps (205.94 kw) / 6000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 43.5 kg*m (426.59 N*m) / 2500 rpm
Power density 6.11
Engine type V type 6 cylinderDOHC24 valve IC twin turbo
Engine information
Fuel system ECI-MULTI (electrically controlled gasoline injection)
Turbocharger Twin Turbo with intercooler
Fuel type Unleaded premium gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 8
Bore, mm 91.1
Stroke, mm 76
Final gear ratio
Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km 12.5
Fuel consumption at 60 km/h, l/100km
CHASSIS / TRANSMISSION
Power steering Yes
Tires size, front 235/45ZR17
Tires size rear 235/45ZR17
Braking system, front Ventilated disk
Braking system, rear Ventilated disk
Suspension system, front McPherson strut (ECS, electronic control suspension)
Suspension system, rear Double wishbone (ECS, electronic control suspension)
EQUIPMENT
EXTERIOR EQUIPMENT
Sunroof / Moonroof opcia
Front fog lamp tak MR nie
Rear fog lamp x
Xenon headlight (Discharge lamp) x
Projector headlight tak
Rear wiper tak
Front spoiler tak MR nie
Rear or roof spoiler tak
ABS (Antilock brake system) tak MR opcja
TCS (Traction control system) x
LSD (Limited slip differential) tak
Privacy glass x
UV cutting glass x
Aluminium wheel 17 inch standard
INTERIOR EQUIPMENT
Air conditioner Full automatic
Wood panel x
Cruise control tak MR nie
Centralized door lock tak
Power window tak
Steering wheel telescopic x
Steering wheel tilt tak
Leather steering wheel tak
Power front seat tak
Power rear seat x
Leather seat opcja MR nie
Falling down type rear seat Divided type
Child seat fixed with seat belt x
Rear ELR3 point seat belt tak
Front seat pretensioner seat belt x
Fourth limited front seat belt x
Side impact bar tak
Airbag (Driver) tak
Airbag (Passenger) tak
Airbag (Side) x
Audio deck AM/FM radio equipped cassette player
CD-player x
Car navigation system x
Colors
Color spectrum Color
Carbon (P)
Redsion red
Mariana blue (P)
Galaxy white (P)
symphonic silver (M) |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
Ostatnio zmieniony przez witek.w-wa 09-12-2007, 16:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 14:48
|
|
|
Ciekawi mnie bardzo czemu w UK i zapewne w japoni w wielu przypadkach widzialem twin turbo bez active aero i bez skor??? |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2007, 15:20
|
|
|
masz w specyfikacji , ze w Japoni skora byla opcia, a w MR nie bylo.
Active Aero poza wersja europejska czytaj niemiecka skasowano po 96 aby obnizyc koszty produkcji.
JAKO CIEKAWOSTKA, ostatnie 2 sztuki GTO w Japoni sprzedano w 2001 roku, konczac produkcje w 2000 produkujac ostatnie 114 sztuk. W USA ostatnie fabrycze VR4 sprzedano tez w 2001 sztuk jedna , opierajac sie na danych MMC
a w roku 2000 sprzedano
w USA 117
Japoni 117
Europie 224 |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
czikoMR [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 03:32
|
|
|
czyli MR jest lrzejszy tylko o 60kg?? a mi ktos nasiemniał ze wazy 1470kg
kupilem wlasnie w uk takie GTO MR z 1995 roku bezwypadkowe i bede przekladał kierownice na nasza mańke
to prawda ze wszstkie czesci blacharskie nadwozia w MR wykonane sa z aluminium??
czyli sama konstrukcja jest niezmieniona i sciana grodziowe jest normalnie z blach stalowej i nie bede mial problemu z przespawamniem??
ile pompuja turbiny w seryjnym wozie i czy ktoś wie na ile mozna podniesc doladowanie na seryjenej mapie?? |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 14:05
|
|
|
Ja sie pytalem u chojnackiego ,bo mam boost control jeszcze nie montowany i powiedzial mi ze mozna podniesc do 1 bara seria 0.8 |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 22:25
|
|
|
SERIA 0,65bara. -nie podnoś powyżej 0,9bara. . . |
|
|
|
 |
czikoMR [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 22:31
|
|
|
a nie ma różnicy czy wersja 280 czy 320hp??napewno doładnowanie maja inne a moje MR 95 rok to ile ma kuca 320?? |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 11:59
|
|
|
Seria 0,65 ale 1 generacja 91-93 rok 300km,potem sie to zmienilo. Roznica miedzy 280 a 320 byla juz opisywana wczesniej |
|
|
|
 |
|
|