Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Łożysko koła tylnego
Autor Wiadomość
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 09-12-2007, 09:40   [EAxx] Łożysko koła tylnego

Wczoraj sibie przyjechałem moim EA2A do Polski.
Jazda OK,szybko i wygodnie.
Odezwało mi się łożysko w tylnym kole - mądry ten Misiek ,że takie rzeczy robi jak jadę do a nie z Polski ;)

Teraz pytanie da się wymienić samo łożysko czy będzie piasta??
Bardzo prosiłbym o namiary na jakieś sprawdzone sklepy internetowe w Polsce z częsciami.
Wiem,że istnieje opcja szukaj,ale mój dostęp dp netu jest teraz ograniczony.

Jeden sklep znam
intercars
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 12-03-2011, 19:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Jacko1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant Kombi97 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 09-12-2007, 12:12   

Witam.
Ja ostatnio kupilem całą tylną piastę w JC za 250zł. Koszt według mmnie nie a duży i z wymianą mniej problemu. Dla porównania w tym samym sklepie za samo łożysko na tylna piastę chcieli 480 zł. Tylko ze ja mam gala kombi a Ty jak widze sedana nie wiem czy tylne zawieszenie jest takie samo.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 09-12-2007, 22:07   

POwinno byc takie samo, ew rózni sie sprezynami i amorami, łożysko wystepuje razem z piastą, nie wyeminia sie samego łożyska
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 11-12-2007, 14:55   

To trochę lipa,ale coż zrobic jak trzeba to trzeba kupi sie piaste tylko trzeba poszukać gdzie sensowna cena,bo z tego co widzialem to rozpietosci cenowe spore.
Poki co misiek stoi w garazu przygoptowany do przegladu.
Odezwal sie hydroregulator i synchronizatory troche daja znac,wiec ceramizer pojdzie w ruch.
Jutro mini diagnostyka co tam w kole stuka i wycieczka do sklepu z czesciami :wink:
 
 
wawer82 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 156
Skąd: Łomża
Wysłany: 29-04-2008, 21:50   

Podłączę się pod temat bo też mam problem z łożyskiem na tyle.
Huczy mi któreś łożysko i doszedłem że jedno z tyłu ma dość duży luz.
Czy można je dokręcić/dociągnąć żeby usunąć luz czy nie ma takiej możliwości i trzeba wymienić całą piastę?
 
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 29-04-2008, 22:12   

Piasta do wymiany.
Przed zakupem radzę poradzić się kogoś kto się zna,żeby nie kupić bubla.
Ja wymieniałem,ale coś zaczynają mnie dochodzić szumy z tego koła i chyba poleci reklamacja,jak to to,ale najpierw sobie popatrze,bo i tak będę musiał tarcze wymienić i reczny ponaciągać.

Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków??
 
 
wawer82 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 156
Skąd: Łomża
Wysłany: 29-04-2008, 22:33   

Mam już zaklepaną piastę w sklepie. Kosztuje 280zł firmy OPTIMAL (chyba tak to sie pisze) Dobra niemiecka firma-tak powiedziano mi w sklepie...
Zakładał ktoś może taka piastę?
 
 
 
berti
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2008, 08:46   

Bury napisał/a:

Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków??


Jedne z najlepszych - często montowane fabrycznie u japońców.
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-10-2009, 08:55   

Panowie powiedzcie mi czym się różnią te dwie piasty:
1.http://yfrog.com/55byqdcoqbmkkgrhgookiqejlj
2.http://yfrog.com/4pdsc01491ej
Pytam z ciekawości.Chodzi mi o różnicę w tej zębatce u góry??
Nie wiem jak wkleić te obrazki z ImageShack?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2009, 09:16   

Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.

Wiecej info znajdziesz TUTAJ
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 13-10-2009, 09:55   

Ja za lozysko kola tylnego kompletne zaplacilem w intercars ok 120pln/ori japan ze znizkami oczywiscie 2 m-ce temu :wink:
Wymiana banalnie prosta.
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-10-2009, 11:23   

robertdg napisał/a:
Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.

Wiecej info znajdziesz TUTAJ

Dzięki za info,chyba już wiem na czym to polega.
Różnica między tym srebrnym izłotym(mały obrazek po prawej stronie?)Chodzi mi o górną zembatkę.
1[IMG]http://img200.images...der="0" alt="">
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2009, 16:48   

piotrkor1, ta zebatka, to oczywiscie bieznia dla czujnika abs, wyznaczajaca predkosc biegu kola, a jej szerokosc to widze zalezna jest od producenta ktory wypuszcza dany element, nie potrafie ci tego dokladniej sprecyzowac, dlaczego to jest tak wykonane, przeciez czujnik abs jest umieszczony w jednym miejscu w zwrotnicy kola, a piasty tyl od przodu wizualnie roznia sie glebokoscia osadzenia uchwytu montazowego do zwrotnicy kola. wiec sadze ze szerokosc tego pierscienia nie ma wiekszego znaczenia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-10-2009, 17:40   

Cytat:
nie ma wiekszego znaczenia.

robertdg, Czyli zarówno 1, jak i drugą można założyć do galanta?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2009, 17:57   

Najwidoczniej tak, ja patrzylem po katalogach i po zdjeciach w nich dostepnych, to jedyne co zauwazylem to jest roznica miedzy piasta przednia i tylna, a tak pozatym piasty dedykowane do Galanta z silnikami 2.0 i 2.5 z wyszczegolnieniem osi, choc osobiscie jak chcesz wymienic to zwroc uwage czy wyzsza bieznia abs nie bedzie o cos tarla, ale raczej nie powinna, tymbardziej jak w tyle nie masz napedu, jest wolna os.

Patrzylem w manualu, to jedyny problem jaki moze byc dla wyzszej biezni to glebokosc dekla oslaniajacego, masz to na zdjeciu, to co podpisane CAP, Rotor to jest bieznia dla czujnika ABS

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.