[EAxx] Łożysko koła tylnego |
Autor |
Wiadomość |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 09-12-2007, 09:40 [EAxx] Łożysko koła tylnego
|
|
|
Wczoraj sibie przyjechałem moim EA2A do Polski.
Jazda OK,szybko i wygodnie.
Odezwało mi się łożysko w tylnym kole - mądry ten Misiek ,że takie rzeczy robi jak jadę do a nie z Polski
Teraz pytanie da się wymienić samo łożysko czy będzie piasta??
Bardzo prosiłbym o namiary na jakieś sprawdzone sklepy internetowe w Polsce z częsciami.
Wiem,że istnieje opcja szukaj,ale mój dostęp dp netu jest teraz ograniczony.
Jeden sklep znam
intercars |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 12-03-2011, 19:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Jacko1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Kombi97 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 25 Skąd: Drawsko Pomorskie
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:12
|
|
|
Witam.
Ja ostatnio kupilem całą tylną piastę w JC za 250zł. Koszt według mmnie nie a duży i z wymianą mniej problemu. Dla porównania w tym samym sklepie za samo łożysko na tylna piastę chcieli 480 zł. Tylko ze ja mam gala kombi a Ty jak widze sedana nie wiem czy tylne zawieszenie jest takie samo. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 09-12-2007, 22:07
|
|
|
POwinno byc takie samo, ew rózni sie sprezynami i amorami, łożysko wystepuje razem z piastą, nie wyeminia sie samego łożyska |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 11-12-2007, 14:55
|
|
|
To trochę lipa,ale coż zrobic jak trzeba to trzeba kupi sie piaste tylko trzeba poszukać gdzie sensowna cena,bo z tego co widzialem to rozpietosci cenowe spore.
Poki co misiek stoi w garazu przygoptowany do przegladu.
Odezwal sie hydroregulator i synchronizatory troche daja znac,wiec ceramizer pojdzie w ruch.
Jutro mini diagnostyka co tam w kole stuka i wycieczka do sklepu z czesciami |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 29-04-2008, 21:50
|
|
|
Podłączę się pod temat bo też mam problem z łożyskiem na tyle.
Huczy mi któreś łożysko i doszedłem że jedno z tyłu ma dość duży luz.
Czy można je dokręcić/dociągnąć żeby usunąć luz czy nie ma takiej możliwości i trzeba wymienić całą piastę? |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 29-04-2008, 22:12
|
|
|
Piasta do wymiany.
Przed zakupem radzę poradzić się kogoś kto się zna,żeby nie kupić bubla.
Ja wymieniałem,ale coś zaczynają mnie dochodzić szumy z tego koła i chyba poleci reklamacja,jak to to,ale najpierw sobie popatrze,bo i tak będę musiał tarcze wymienić i reczny ponaciągać.
Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków?? |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 29-04-2008, 22:33
|
|
|
Mam już zaklepaną piastę w sklepie. Kosztuje 280zł firmy OPTIMAL (chyba tak to sie pisze) Dobra niemiecka firma-tak powiedziano mi w sklepie...
Zakładał ktoś może taka piastę? |
|
|
|
 |
berti [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 08:46
|
|
|
Bury napisał/a: |
Moje pytanie czy części takiej firmy jak 555 są dobre jakościowo,bo tak słyszałem od sprzedawcy części do japończyków?? |
Jedne z najlepszych - często montowane fabrycznie u japońców. |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 13-10-2009, 08:55
|
|
|
Panowie powiedzcie mi czym się różnią te dwie piasty:
1.http://yfrog.com/55byqdcoqbmkkgrhgookiqejlj
2.http://yfrog.com/4pdsc01491ej
Pytam z ciekawości.Chodzi mi o różnicę w tej zębatce u góry??
Nie wiem jak wkleić te obrazki z ImageShack? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-10-2009, 09:16
|
|
|
Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.
Wiecej info znajdziesz TUTAJ |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 13-10-2009, 09:55
|
|
|
Ja za lozysko kola tylnego kompletne zaplacilem w intercars ok 120pln/ori japan ze znizkami oczywiscie 2 m-ce temu
Wymiana banalnie prosta. |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 13-10-2009, 11:23
|
|
|
robertdg napisał/a: | Kompletne piasty zabudowy tył, wg mnie różnica jest producent, 2-ga wyglada jak KANACO, zas 1-a moze myc HERTH+BUSS JAKOPARTS, żeby wstawić obrazek, kopiujesz jego adres, po czym przy pisaniu posta wciskasz guziczek IMG, i wklejasz tam adres obrazka który skopiowales.
Wiecej info znajdziesz TUTAJ |
Dzięki za info,chyba już wiem na czym to polega.
Różnica między tym srebrnym izłotym(mały obrazek po prawej stronie?)Chodzi mi o górną zembatkę.
1[IMG]http://img200.images...der="0" alt=""> |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-10-2009, 16:48
|
|
|
piotrkor1, ta zebatka, to oczywiscie bieznia dla czujnika abs, wyznaczajaca predkosc biegu kola, a jej szerokosc to widze zalezna jest od producenta ktory wypuszcza dany element, nie potrafie ci tego dokladniej sprecyzowac, dlaczego to jest tak wykonane, przeciez czujnik abs jest umieszczony w jednym miejscu w zwrotnicy kola, a piasty tyl od przodu wizualnie roznia sie glebokoscia osadzenia uchwytu montazowego do zwrotnicy kola. wiec sadze ze szerokosc tego pierscienia nie ma wiekszego znaczenia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 13-10-2009, 17:40
|
|
|
Cytat: | nie ma wiekszego znaczenia. |
robertdg, Czyli zarówno 1, jak i drugą można założyć do galanta? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-10-2009, 17:57
|
|
|
Najwidoczniej tak, ja patrzylem po katalogach i po zdjeciach w nich dostepnych, to jedyne co zauwazylem to jest roznica miedzy piasta przednia i tylna, a tak pozatym piasty dedykowane do Galanta z silnikami 2.0 i 2.5 z wyszczegolnieniem osi, choc osobiscie jak chcesz wymienic to zwroc uwage czy wyzsza bieznia abs nie bedzie o cos tarla, ale raczej nie powinna, tymbardziej jak w tyle nie masz napedu, jest wolna os.
Patrzylem w manualu, to jedyny problem jaki moze byc dla wyzszej biezni to glebokosc dekla oslaniajacego, masz to na zdjeciu, to co podpisane CAP, Rotor to jest bieznia dla czujnika ABS
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|