Nie chce zapalić :( |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-12-2007, 13:21 Nie chce zapalić :(
|
|
|
Wybierałem sie dzisiaj do sklepu. Zapaliłem silnik i poszedłem robić porządki w bagażniku. W pewnym momencie silnik zgasł i nie chce teraz wcale zapalić. Rozrusznik kręci normalnie.
3 dni wcześniej było podobnie. Wyjazd do sklepu, przejechałem niecały kilometr i zgasł. Doczołgałem się na przystanek, odpaliłem i pojechałem dalej. Następnego dnia przejechałem prawie 300 km i żadnych problemów.
Ostatnio robione było sprzęgło i wyjmowany akumulator do ładowania - tak informacyjnie. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:49
|
|
|
A są jakieś patenty żeby go wyjąć ?? Bo on dość głęboko siedzi i nie wiem jak podejść do tematu żeby czegoś nie zniszczyć. Wyjęcie schowka na wiele się nie zdało... |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 09-12-2007, 13:24
|
|
|
Faktycznie jesli robisz to pierwszy raz to mozesz mies klopoty.
Po 1. Przed wyjęciem ecu rozłacz akumulator - to konieczne.
Pozniej wyjmij z ecu trzy wtyczki, bedzie szlo ciezko ale probuj do skutku.
Nastepnie odkrec 2 nakretki go trzymajace (kluczyk 10). Ecu jest wmontowany na wcisk wiec musisz mocno pociagnac do dolu zeby wyszedl.
I faktycznie odkrecenie schowka niewiele daje. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2007, 16:43
|
|
|
Mission impossible !! No ni jak nie mogę się do niego dobrać. Schowek zdemontowany, plastik od spodu też. Widzę tylko jedną nakrętkę !! (pod nią jest jakiś przewód podłączony) A może coś jeszcze trzeba zdemontować ?? Tam jest niemiłosiernie ciasno.
Czy te wtyczki są luzem na przewodach czy przy samym ECU bo są i takie i takie i nie wiem które odłączyć.
Ile taka "przyjemność" kosztuje w warsztacie i kogo polecacie w 3City (najlepiej Gdańsk). Niestety nie mam teraz zbytnio czasu na zabawę i chyba znowu będzie trzeba dać sie wydoić... |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2007, 17:54
|
|
|
Na stronie Krzyżaka pokazany jest schowek, w Space Wagonie Teściów ECU też tam jest. Myślałem że i w Lancerku podobnie. A tu niespodzianka. Tym bardziej, że tam jest jakieś pudełko przypominające ECU jak ze strony Krzyżaka... |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2007, 18:25
|
|
|
Hornet napisał/a: | Czy te wtyczki są luzem na przewodach czy przy samym ECU bo są i takie i takie i nie wiem które odłączyć. | Przy samym ECU. Hornet napisał/a: | No ni jak nie mogę się do niego dobrać. Schowek zdemontowany, plastik od spodu też. | Musisz zdjąć jeszcze plastik idący od progu pod deskę rozdzielczą i wtedy odsunąć do siebie narożnik wykładziny na podłodze. Hornet napisał/a: | Widzę tylko jedną nakrętkę !! | Jak zrobisz to co Ci napisałem wyżej to zobaczysz i drugą. Hornet napisał/a: | (pod nią jest jakiś przewód podłączony) | Powinny być trzy kable masowe. Jeśli tą nakrętkę widzisz to druga jest oddalona 5-7 cm w tej samej linii i w stronę ściany grodziowej. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2007, 22:26
|
|
|
A czy wtyczki do ECU są różne, czy takie same. Żebym potem nie pomieszał przy podłączaniu |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-12-2007, 00:06
|
|
|
Hornet napisał/a: | A czy wtyczki do ECU są różne, czy takie same | Nie pomylisz. Są trzy różne. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-12-2007, 15:35
|
|
|
Hugo napisał/a: | Musisz zdjąć jeszcze plastik idący od progu pod deskę rozdzielczą i wtedy odsunąć do siebie narożnik wykładziny na podłodze. |
Hugo jesteś WIELKI !! Komp w już w domu. Kondziorki wyglądają coś podejrzanie... No bo raczej powinny być czyste a moje mają nasmarkane coś jakby wosk po bokach z dziurką pośrodku...
Oby to było to i oby wymiana pomogła... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-12-2007, 18:23
|
|
|
Hornet napisał/a: | Hugo jesteś WIELKI !! | Faktycznie mam prawie 190 cm wzrostu . Hornet napisał/a: | No bo raczej powinny być czyste a moje mają nasmarkane coś jakby wosk po bokach z dziurką pośrodku... | To może być taki fabryczny glut, choć wygląda podejrzanie. Tak czy inaczej musisz wymienić kondensatory. |
|
|
|
 |
menadzer [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2007, 16:01
|
|
|
Moduł zapłonowy może siadać. Tak to się objawia, że raz gaśnie, za jakiś czas chodzi. Ale finał będzie taki, że jak zgaśnie to już nie odpali. |
|
|
|
 |
|