 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 10-12-2007, 13:54 Wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów
|
|
|
prosze o algorytm wymiany ww uszczelki...w silniku 4G92
jesli temat byl opisany prosze o linka, niestety sam takiego tematu nieznalazlem
pozdrawiam |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2007, 13:56
|
|
|
Proszę zerknąć na manuala - wszystkie jasno wytłumaczone - wystarczy odkręcić 6 śrubek, zdjąć pokrywę i gotowe........................
PS. Jeżeli jeszcze nie masz uszczelki to zapraszam na priva -mam jedną do Twojego silnika |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-12-2007, 14:35
|
|
|
Więc tak odkręcasz dwie śrubki na klucz 10 mm, które trzymają uchwyty linki gazu. Odsuwasz linkę żeby nie przeszkadzała. Wyciągasz wężyk idący z pokrywy zaworów do rury filtra powietrza. Wyciągasz kable wysokiego napięcia ze świec i odkładasz na bok (nie pomylisz kolejności przy zakładaniu, gdyż każdy ma odpowiednią długość).
Teraz odkręcasz śrubki od pokrywy. Zdejmujesz pokrywę, wyjmujesz starą uszczelkę. Czyścisz miejsce, w którym jest uszczelka oraz płaszczyznę przylegania na głowicy benzyną ekstrakcyjną lub rozpuszczalnikiem. Wkładasz nową uszczelkę na swoje miejsce w pokrywie (jak się nie chce trzymac i przy zakładaniu pokrywy spada to ją przyklej w kilku miejscach chociażby klejem Super-Glue). Następnie przykręcasz pokrywę dokręcając śrubki po przekątnej mniej więcej z tą samą siłą. Na koniec każdą sprawdzasz czy stawia podobny opór przy dokręcaniu i tyle. Zakładasz wszystkie pierdółki wcześniej odłączone i nie ma prawa nic lecieć pod warunkiem zastosowania uszczelki dobrej jakości. A nie najtańszej z JC. Wiem to z doświadczenia. |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 11-12-2007, 07:10
|
|
|
w serwisie mitsu krzykneli mi za uszczelke 115zl
zastanawiam sie wiec nad dobrym zamiennikiem
jakie firmy robia dobre zamienniki, czy wogole oplaca sie kupowac zamiennik ?
prosze o rade
np do hondy bede kupowal oryginal ktory kosztuje 50zl, mitsu jest dwa razy drozsze w tym przypadku
zna ktos dobry warsztat na slasku gdzie pozadnie wyreguluje zawory w mitsu i hondzie ? |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-12-2007, 08:26
|
|
|
puntspusy napisał/a: | jakie firmy robia dobre zamienniki, czy wogole oplaca sie kupowac zamiennik ? | Uszczelka firmy Elring jest bez problemu do dostania. Bardzo wysokiej jakości moim zdanie i można śmiało zakładać. Wiem z doświadczenia. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2007, 17:12
|
|
|
ja elringa musialem 2x dociagac - nie wiem czemu, ale zaczal puszczac...
oryginal w Galancie nie cieknie nawet tam, gdzie fabrycznie daje sie silikon (wtedy jeszcze nie wiedzialem, ze tam trzeba) - od kilku lat bezproblemowo
sprobuj kupic ta uszczelke w aso w niemczech - bedzie 4x tansza niz w polsce... |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-12-2007, 08:47
|
|
|
Spytaj Japaneze o uszczelkę, wielokrotnie się przekonałem, że jego ceny oryginałów, lub oryginalnych zamienników od równorzędnych silników Hyundai-a są znacznie niższe niż w ASO. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|
|