 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] eclipse gaz sekwencyjny |
Autor |
Wiadomość |
AdamBalunda [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 20:19 [1G 90-94] eclipse gaz sekwencyjny
|
|
|
ello panowie i panie. mam maly problem z gazem,a mianowicie- gdy wsiadam w autko odpalam je,oczywiscie w benzynie, jest wsio ok,ale po pewnym czasie zalacza mi sie gaz automatycznie i o to tez nie mam zastrzerzen,ale zaniepokoila mnie sytuacja taka,ze przy przechodzeniu z benzyny na gaz auto mi gasnie, jest tak zarowno na postoju jak i w czasie jazdy, nie wiem jaka moze to byc przyczyna, poniewaz nigdy tak nie mialem. oczywiscie nie dzieje mi sie tak caly czas, tylko gdy jest zimny, przewaznie rano. nie wiem czasami czy to nie bedzie wina tego,ze autko caly m-ac stalo w garazu nie ruszane, poniewaz bylem za granica,ale odkad wrocilem minelo juz trzy tyg. i od tej pory jezdze nim codziennie, wiec powoli zaczynam watpic w to ze jest to wina dlugiego postoju... jesli ktos sie zna na gazie sekwencyjnym i domysla sie co moze byc nie tak to prosze o info.
z gory dziekuje i pozdrowienia dla wszystkich!!! |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 20:32
|
|
|
tez tak mailem, swiece i kable zaplonowe sprawdz... a co do sekwencji? 4 genracji czy 3 generacji ? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-12-2007, 21:32
|
|
|
Być mze jest chłodniej a temperatura przełanczania jest za niska, ja mam co prawda 27 st, mianowicie jak wyjade to zxa chwile po jakiś 300-500m sie mi przełancza nawet jeszcze wskazówka nie drgnie od tem, na poczatku moze rzeczywiście odczuwam minimalne drżenie silnika, ale po chwili jak sie zagrzeje jest ok. ja myśle ze to kwestia regulacji gazu.... wiem ze jakiś czas podczas przełanczania powinno być i na LPG i benzynie, podjedz nich ci podreguluja, ustawia, sprawdza błedy.
pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
AdamBalunda [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 18:37
|
|
|
swiece i przewody mam nowe, maja zaledwie dwa m-ce. no i przeciez jesli to by byla wina przewodow lub swiec to szarpalby tez w benzynie, no nie? a jesli chodzi o sekwencje tj. marki TARTARINI, zakladana byla w 2004r pazdzierniku. nie wiem o co chodzi z ta 3,4 generacja, wiem tylko tyle, ze jest juz teraz nowsza instalacja sekwencyja niz ta co ja mam wiec to chyba bedzie 3 gen. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 19:20
|
|
|
nie koniecznie szarpalo by tez na benzne... co do sekwencji najnowsza to 5 gen |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-12-2007, 19:27
|
|
|
ciekawe kiedy zrobią 6gen |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|