Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Brak cisnienia w cylindrach.
Autor Wiadomość
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 21:39   [CA1A 1.3] Brak cisnienia w cylindrach.

Witam. Zostawilem samochod u elektryka, bo mi przerywal, gubil obroty,czasami gasl na wolnych obrotach nie odpalal za pierwszym razem i duzo palill. Elektryk stwierdzil ze w cylindrach mam za male cisnienie i ze zawory moga byc spieprzone. Czy to powazna usterka i ile moze kosztowac naprawa??Warto naprawiac ??

[ Dodano: 14-12-2007, 10:13 ]
Mial ktos podobna sytuacje?? wiecie jak to naprawic??
Z gory dzieki za odpowiedzi bo troche malo ich a dodam ze zalezy mi na pomocy.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-12-2007, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 19:25   

Po pierwsze to jakis zmyslny elektryk, ze ma miernik cisnienia. 2 zaprowadz auto do mechanika samochodowego jak sam tego robil nie bedzie, on zrobi probe olejowa i Ci powie czy to zawory czy pierscienie. 3 Dziwne ze auto zgubilo cisnienie we wszystkich cylindrach. Jaki przebieg ma ten silnik? Z wlasnego doswiadczenia wiem ze silnik ktory pracuje nawet bez pierscieni bedzie mial na tyle dobra kompresje ze nie bedzie przerywal tylko bedzie mulowaty paliwozerny itd. Ale bedzie chodzil. Masz LPG w aucie?
Koszt naprawy ciezko ocenic bez zdjecia glowicy jezeli faktycznie jest brak cisnienia w cylindrach. Jak mozesz powiedz jakie jest to cisnienie na poszczegolnych cylindrach. Sprawnny silnik benzynowy powinien miec w granicach 12 bar.
 
 
cleos18
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 19:40   

Ja w moim Colcie mialem podobne atrakcja, auto mi przerywali i gaslo na wolnych obrotach az calkiem stanelo i okazalo sie ze aparat zaplonowy padl na amen wiec radze sprawdzic kopulke i ja przeczyscic z bialego osadu nawt jak to nie to ale dostac aparat do CAO jest ciezko i musialem kupic caly silnik z aparatem :lol:
 
 
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 21:32   

Auto nie zgubilo cisnienia we wszystkich cylindrach. Dwa sa sprawne, na jedbym mialem wedlug elektryka 4bar pozniej 15, 12, 14bar. Auto ma przejechane 145tys. a kupilem je gdy mialo o polowe mniej. Mam tez gaz zalozony bo palil jak smok i nadal tak pali.
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 21:47   

Znajac zycie to 80% takich przypadkow konczy sie wymiana zaworow w tym cylindrze.
Odstaw auto do mechanika z nastawieniem ze min 500PLN wezmie. Ale przerywanie jest chyba sprawa nie zwiazana z brakiem cisnienia :?
Tak czy inaczej jest to sprawa ktora wymaga interwencji.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-12-2007, 22:30   

bartt21, zrob kapitalke glowicy tzn wymien wszystkie zawory i uszczelniacze zaworow
kwestja szarpania czy przerywania to pewnie kabli w/n, zrob regulacje instlki LPG
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 11:04   

Paliwo mi zre nawet jak na gazie jezdze, jak zatankuje za 70zl paliwa to mi to starcza na kilika wyjazdow na trasie i na odpalanie. Nie wiem czy warto remontowac czy moze lepiej sprzedac autko chociaz troche mi szkoda. Nie wiem sam co robic bo jak sie okaze ze wywal;a pieniadze na naprawe silnika i okaze sie ze jeszcze cos mam spieprzone. Co do kabli to wymienialem je 3 miesiace temu

[ Dodano: 15-12-2007, 11:06 ]
swiece tez wymienialem w tym czasie co kable.
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 13:12   

bartt21 napisał/a:
Paliwo mi zre nawet jak na gazie jezdze, jak zatankuje za 70zl paliwa to mi to starcza na kilika wyjazdow na trasie i na odpalanie. Nie wiem czy warto remontowac czy moze lepiej sprzedac autko chociaz troche mi szkoda. Nie wiem sam co robic bo jak sie okaze ze wywal;a pieniadze na naprawe silnika i okaze sie ze jeszcze cos mam spieprzone. Co do kabli to wymienialem je 3 miesiace temu

[ Dodano: 15-12-2007, 11:06 ]
swiece tez wymienialem w tym czasie co kable.


Powiem Ci tak masz cos popsute z instalacja LPG. Moze przerywac bo przestaje dostarczac LPG i benzyne, jak podaje rownoczesnie gaz i Pb to jedz czym predzej do gaziarzy, albo zaloz wlacznik na pompe paliwa.



Postaraj sie nie uzywac wyrazow uwazanych za nieprzyzwoite
harpagan
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-12-2007, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cleos18
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 19:13   

u mnie jest podobnie jak przejade sie pare km na gazie i jak silnikl sie rozgrzeje to zapala sie chek engine i nie wiem coto moze byc goscie od gazu powiedzieli mi zebym wymienil laczke elastyczna bo male cisnienie jest a czy bierze mi bezyne to zobacze teraz na ile wystarczy 10 litrow bezyny :lol:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 20:06   

cleos18 napisał/a:
u mnie jest podobnie jak przejade sie pare km na gazie i jak silnikl sie rozgrzeje to zapala sie chek engine i nie wiem coto moze byc goscie od gazu powiedzieli mi zebym wymienil laczke elastyczna bo male cisnienie jest a czy bierze mi bezyne to zobacze teraz na ile wystarczy 10 litrow bezyny :lol:
Jeśli łącznik elastyczny jest uszkodzony, należy go wymieniać. Nie oznacza to jednak, że CE na gazie świecić nie będzie. W zdecydowanej większości przypadków świecenie kontrolki CE podczas jazdy na gazie spowodowane jest błędnym dobraniem emulatora sondy lambda.
P.S.
Zacznij pisać jak człowiek. Aż odrzuca, gdy widzi się taki słowotok.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 19-12-2007, 01:19   

gregorbu napisał/a:
W zdecydowanej większości przypadków świecenie kontrolki CE podczas jazdy na gazie spowodowane jest błędnym dobraniem emulatora sondy lambda

A ja bym jednak powiedzial ze blad emulatora wtryskow
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2007, 22:06   

Zalalem paliwa za 50 zl i przejechalem na nim tylko 50km jezdzilem tylko po miescie ale to i tak za duze spalanie. Czy na cisnienie w cylindrach moze miec wplyw zle wyregulowanie zaworow?Auto stracilo na mocy i kiepsko przyspiesza ogolnie chyba umiera jak mu pomoc???

[ Dodano: 27-12-2007, 12:10 ]
Oplaca sie naprawiac silnik?czy na mala moc ma wplyw wlasnie cisnienie w cylindrach i czy to spalanie tez jest od tego takie duze??CO trzeba wymienic pierscienie czy zawory???ile to kosztuje wie ktos?
 
 
lesiooo
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 17:20   

witaj. moje cao 1,6 glxi lpg mialo podobny problem nie palil na zimnym silniku. tzn lapal i tyle po chwili go zalewalo. gdy silnik sie rozgrzal bylo ok. wymienilem filtr paliwa, przeczyscilem wtryski. okazalo sie ze brak cisnienia w 2 cylindrach.przyczyna bylo brak luzu na zaworach. po ustawieniu zaworow pali jak na razie przy -11*C bez problemu. jezeli nie masz cisnienia tylko na 2 cylindrach prawdopodobnie masz ten sam problem . pozdrawiam
 
 
bartt21
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 16:32   

Cytat:
witaj. moje cao 1,6 glxi lpg mialo podobny problem nie palil na zimnym silniku. tzn lapal i tyle po chwili go zalewalo. gdy silnik sie rozgrzal bylo ok. wymienilem filtr paliwa, przeczyscilem wtryski. okazalo sie ze brak cisnienia w 2 cylindrach.przyczyna bylo brak luzu na zaworach. po ustawieniu zaworow pali jak na razie przy -11*C bez problemu. jezeli nie masz cisnienia tylko na 2 cylindrach prawdopodobnie masz ten sam problem . pozdrawiam



Tylko ci nie palil na zimnym silniku?? czy miales jakies inne objawy swiadczace o tym ze cos jest nie tak z twoim autem? Napisz cos wiecej jesli mialem ten sam problem co ja to moze mi pomozesz ale musisz napisac dokladnie co ci sie dzialo z autem.[/quote]
 
 
lesiooo
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2008, 16:20   

bart21
tak nie palil tylo na zimnym silniku, po rozgrzaniu bylo wszystko ok. 459719moje gg ozezwij sie bedzie szybciej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.