Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] małe obroty na zimnym i ich spadek po wlaczeniu
Autor Wiadomość
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2007, 21:47   [Cari 1.9TD] małe obroty na zimnym i ich spadek po wlaczeniu

Podczas odpalenia na zimnym silniku mam obroty jakies 700 gdy juz sie troche nagrzeje wzrastaja one na jakies 950 i gdy juz wzrosna i wlacze tylna szybe to znacznie mi spadaja i zaswieca sie kontrolka silnika Moje pytanie jast takie, dlaczego obroty sa takie male a potem wzrastaja i dlaczego zaswieca mi sie kontrolka silnika gdy wlacze tylna szybe
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-12-2007, 21:54   

Włączenie ogrzewania tylnej szyby powoduje znaczny pobór prądu i poprzez obciążenie alternatorem silnika obniżają się jego obroty jednakże to powinno zaskutkować automatycznym podbiciem obrotów przez ECU. Sprawdź jakie masz napięcie ładowania na luzie i po włączeniu tej tylnej szyby i jeszcze jak później światła dołożysz...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 21-12-2007, 22:07   

kolego na pewno masz coś nie tak miałem podobny problem tylko z dmuchawą , światła jak włączyłem i po zmianie rozrządu wszystko ok ale podnieś maskę i jeśli zmniejszysz obroty to ssanie powinno się włączać linka naciąga się niech ktoś mnie poprawi jeśli to nie jest ssanie może w tym problem a teraz nie wiem jak bym obciążył silnik wszystko mogę odpalić a obroty nie ruszone
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2007, 10:41   

ssanie sie zalacza i tylko troche podciaga obroty i po paru sekundach slychac jakis pstryk i znow spadaja i az do mometu az sie troche nagrzeje wszystko wraca do normy ale jak wlacze klime znowu mam spory spadek mimo ze ssanie sie zalacza i po pewnym czasie swieci mi sie kontrolka od silnika podobnie jest z tylnia szyba ale juz sie ssanie nie zalacza tylko zaswieca sie kontrolka od silnika Obroty silnika powinno sie ustawiac na zimnym czy na cieplym silniku CO TO MOZE BYC?
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 22-12-2007, 21:13   

Powiem tak podjedź do mechanika niech podłączy kompa może zawór korekcji wtrysku ci szwankuje lub odczytaj kody błędu jakie masz. u mnie była taka sama sytuacja ale tak jak mówiłem rozrząd bo jak kupiłem to tak było a teraz jeśli klimę włączę na ułamek sek lekko przygaśnie i podkręca od razu obroty i są równe a to co pstryka to zawór od tego ssania i podnosi obroty ustawiaj na ciepłym silniku
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2007, 15:28   

calkiem prawdopodobne ze to rozrzad bo tez mialem z nim problem zle zalorzony przestawil mi sie i od tamtej pory zawsze cos sie psuje Timing Control dopiero co wymienilem na popsutym to mi sie do czasu do czasu swiecila kontrolka i po wymianie nic sie nie zmienilo ale sprawdzajac omomierzem czujnik polorzenia pedalu gazu nie dawal zadnych odczytow jakby byl posuty odpiolem go kontrolka zaczela sie swiecic na stale gdy go wpiolem spowrotem kontrolka zgasla ile ten czujnik moze kosztowac i gdzie najlepiej pojechac sprawdzic ten rozrzad i ile zato wezma
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 23-12-2007, 22:50   

W Gorzowie koleś kasuje 250 za robotę ale pracował w serwisie mitsu i się zna u ciebie nie wiem
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2007, 13:13   

Ppiotr znalazlem twoj opis na forum i mam dokladnie to samo co opisales slowo w slowo mozesz mi teraz opisac co zrobiles by usunac ta usterke Dzieki http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=11590
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 26-12-2007, 19:36   

jeśli masz to samo to rozrząd na pewno

[ Dodano: 26-12-2007, 19:46 ]
pompa źle ustawiona pompę musisz opóźnić o jeden ząbek u mnie była sytuacja że po znakach nie ustawisz rozrządu bo blokują zawory o tłok a to że zapala się kontrolka to elektrozawór nie daje rady opóźnić zapłonu a w ogóle poczytaj to przydaje się lektura jak chcesz uniknąć większych kosztów i dowiedzieć się jak to działa http://www.phpbbserver.co...7b7e&mforum=v40
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 09:14   

Umnie byla taka sytulacja ze po wymianie rozradu jedna z rolek ktos zle ustawil po 10tys zatarla sie i stanela pasek sie slizgal i przeskoczyl o kilka zabkow poczym pojechalem na kolejna wymiane rozrzadu po przejechaniu z 500m zaswiecila mi sie kontrolka ten co mi wymienial stwierdzil ze komp zapamietal bledy i po jakims czasie sie same wylasuja po sprawdzeniu co to jest za blad okazalo sie ze to timing control leciala z niego juz ropa wiec go wymienilem i zadnej poprawy dodam jeszcze ze na 1 i 2 biegu autko jest jakies przymulone a to tez moze byc oznaka zlego zaplonu!
Dzieki kolego za informacje zabieram sie do sprawdzania zaplonu
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 27-12-2007, 18:26   

ty się nie zbieraj tylko jedź bo znów rozwalisz zawór

[ Dodano: 27-12-2007, 18:30 ]
a jeszcze jedno po całej operacji wykasuj błędy z kompa i nie pomoże odłączenie aku tylko 30 pln koszt
 
 
zaba
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2008, 17:43   

Witam wszystkich forumowiczów!
U mnie też były podobne problemy. Cari nie trzymała wolnych obrotów. Jak silnik się nagrzał po obciążeniu go np. światłami, dmuchawą, ogrzewaniem tylnej szyby obroty spadały. np. jak miał 1000 obrotów bez obciążenia to po włączeniu świateł spadały do ok 800 i tak dalej w dół po włączeniu kolejnego urządzenia. Jak kupiłem samochód to odrazu tego nie zauważyłem bo były ustawione nisko obroty ale później po podkręceniu ich było to bardziej i wyraźnie widoczne. Dzięki studiowaniu postów na forum dowiedziałem się, że mogą być dwie przyczyny takiego stanu. Jedna to zepsuty elektrozawór na pompie wtryskowej a druga to źle ustawiony rozrząd. Elektrozawór wykluczyłem i zawiozłem Cari do mechanika na sprawdzenia ustawienia rozrządu. Okazało się że był źle ustawiony. Teraz Cari trzyma obroty (wachania obrotów po włączeniu obciążenia nieznaczne) i odzyskała wigor (wcześniej tego nie widziałem bo miałem wolnossącego citoena i tak różnica była ogromna) Koszt całej operacji 180 pln
Pozdrawiam.
Ppiotr jeszcze raz dzięki za wskazówki - pozdrawiam
 
 
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 28-02-2008, 06:43   

Cholerka, a gdzie kasują błędy w Cari za 30PLN ????
Ja ostatnio płaciłem 130PLN w ASO, bo nikt nie mógł nawiązać połączenia z kompem w mojej Cari.

Pozdrawiam
Werwolf
 
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 29-02-2008, 23:45   

w Gorzowie kasują 30 ale jak pogadasz jak nie bez łaski to 50
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.