 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] rezerwa > tankowanie > odmówił posłuszeństw |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-11-2007, 00:21
|
|
|
Dioda powinna być na 12V albo zwykły LED z rezystorkiem chyba 380 ohm (o ile dobrze pamiętam) od strony plusowej... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2007, 19:05
|
|
|
ale wiesz, ze dioda (swiecaca) przewodzi tylko w jedna strone? moze trzeba zamienic kable? |
|
|
|
 |
Arti80 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 19:11
|
|
|
Boże Krzyzak na śmierć zapomniałem, moja nauczycielka od elektroniki chyba by mnie ubiła jak by się o tym dowiedziała.
Co do galancika to poszedł do mechaników, zwariowane godziny pracy ( po kilkanaście dziennie) załamanie pogody (brak garażu, auto stoi na zewnątrz) zmusiły mnie do tego kroku.
Teraz nic tylko czekać aż się odezwą i wystawią rachunek. Dam znać co było jak będę coś wiedział.
Dzięki za rady chłopaki. Pozdrowienia Marcin(Arti80)
[ Dodano: 06-01-2008, 22:13 ]
Po "krótkiej" przerwie spowodowanej nawałem pracy i świętami (podziękowania dla firmy WROBIS grudzień był bardzo ciekawym miesiącem dzięki wam ) małe obiecane uaktualnienie.
Galanicik, jest dalej u mechaników , ściągniecie samochodu na warsztat zabrało im ponad 2 tygodnie, (po części z mojej winny uliczka w której stał samochód była często zakorkowana uniemożliwiając zabranie samochodu :/)
Mechanicy stwierdzili awarie pompy paliwa, i teraz zaczynają sie schody. Z tego co mi powiedzieli nigdzie w okolicy nie można dostać zamiennika (istnieją takie ?), a orginal kosztuje około 1200 PLN.
Miałbym pytanie do osób orientujących się w temacie pomp jak to jest z tymi zamiennikami, i czy można stosować pompy od innych samochodów, gdyż słyszałem parę różnych opinii na ten temat i lekko się pogubiłem.
Dziękuje i pozdrawiam Marcin.
[ Dodano: 14-01-2008, 18:47 ]
Kolejny Update , mechanicy wymienili bak razem z pompą paliwa ale samochodu nie uruchomili.
Z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się tyle że nowa pompa działa(stara ponoć nie działała), jest iskra na świecach(wcześniej nie było), nie podaje paliwa na wtryski, stwierdzili że będzie potrzebny elektronik bo oni nie wiedzą co może być problemem.
Jestem umówiony na wizytę jutro, zobaczymy co oni tam narobili.
Takie małe pytanie ode mnie na koniec, majstrując przy kondensatorach mogłem spowodować złe działanie tylko i wyłącznie wtrysku, może któryś z kondensatorów nie był pierwszej świeżości.
Przyjmę każdą radę, czy to sugestii co spartoliłem bądź adresu do warsztatu który będzie wiedział co robi, auto jest mojego taty więc pieniądze powoli przestają grać rolę. |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 14:50
|
|
|
witam moim zdaniem ci mechanicy to cwoki ja kupiłem pompe za 80zł wez to auto od nich bo szkoda czasu i kasy niech naprawiaja kosiarki co za problem sprawdzić czy wtryski działaja -wymontowac listwe pokrecic rozrusznikiem i djagnoza gotowa -wczesniej oczywiscie sprawdzic czy pompa robi cisnienie na listwie-moze byc tak ze jak pociągło syf z baku to mogło zatkac wtryski choc teoretycznie filtr powinien to wyłapac -ale to teoria.Nie sadze abys uszkodził ECU |
|
|
|
 |
Arti80 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 19:02
|
|
|
Mam więc nauczkę na przyszłość, mechanicy oddali mi niedziałający samochód kasując mnie 200 PLN, bonus dostałem namiary na ich znajomego elektronika który "na pewno" uruchomi mi samochód, gdyż według ich opinii winna jest elektryka/elektronika :/
Według tego co mówili ciśnienie już jest jakie powinno być (stwierdzili nawet że źle dokręciłem śruby na filtrze gdyż paliwo im wytrysło, cóż nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło ale co tam raz się może zdażyć) iskra jest, nie ma napięcia na wtryskach, to by było tyle co mi powiedzieli.
Jutro już nic nowego się nie dowiem, przymusowy wyjazd w sprawach rodzinnych do domu kawałek drogi od Wrocławia, spróbuje sczytać kody błędów przed weekendem może coś podpowiedzą.
Inne pomysły to oddanie samochodu do ASO (może rozsądniejsi ludzie tam pracują), bądź odholowanie go do domu jeśli usterka będzie ponad moje siły i warunki jakimi dysponuje w wrocku i niech czeka aż zakończę budowę i będę mógł wziąć urlop.
Heh rozpisałem się strasznie, mam nadzieję że to nie odstrasza .
Dziękuje za wszelką pomoc i uwagę. Pozdrawiam Marcin(Arti80) |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 20:51
|
|
|
spokojnie bez nerwow i szybkich decyzji ,aso raczej nie polecam bo nie koniecznie sa tam fachowcy , a napewno wymienia poł auta i odpowiednio skasuja -poczekaj co powie elektryk |
|
|
|
 |
Arti80 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 20:16
|
|
|
Moja kariera z samochodami nie jest długa ale zawsze sądziłem że ASO jest godne zaufania, chociaż drogie (poprzedni mechanicy już kosztowali mnie 500 PLN), wychodzi że najlepiej to "zrób to sam" albo płać ("chytry dwa razy traci"?).
Dziękuje za rady i pozdrawiam Marcin (Arti80). |
|
|
|
 |
|
|