Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problem po wymienie uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 09:21   [CA4A 1.6] Problem po wymienie uszczelki pod głowicą

Zatem tak:
Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, oczywiście głowica została oddana do planowania wymieniony został również rozrząd: pasek i napinacz..... i mianowicie:

Z silnika dochodzą dziwne odgłosy takie dziwne tykanie... zapewniam ze to nie zawory dzwięk wydobywa sie gdzieś od strony wtrysków [kolektor ssący], co prawda na samym początku jak wyjechałem z warsztatu był o wiele głośniejszy ale teraz coraz cichszy dzwięk.

Nie powiem, bo mnie to strasznie wkurza szczególnie jak przyspieszam dzwięk sie nasila gdy zwiększają sie obroty silnika i tak:

na początku dźwięk pojawiał się około 2700rpm teraz po przejechaniu prawie 500km już pojawia się na około 3400rpm. Czy zniknie na zawsze ???? :)


Czy ktoś mi powie co to może być ????? :)

dodam że autko naprawdę zaj...... się zbiera..
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-01-2008, 09:41   

nie chciałbym być złym prorokiem.....więc zadam kolka pomocniczych pytań ;)

1. dlaczego wymieniałeś uszczelkę?
2. czy ten dźwięk słyszałeś od razu po wyjechaniu z warstatu?
3. czy w całej usłudze była wymiana oleju?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 09:47   

Bartek napisał/a:
nie chciałbym być złym prorokiem.....więc zadam kolka pomocniczych pytań ;)

1. dlaczego wymieniałeś uszczelkę?
2. czy ten dźwięk słyszałeś od razu po wyjechaniu z warstatu?
3. czy w całej usłudze była wymiana oleju?


1. wymieniłem bo mi zaczął cieknąć olej. (co prawda nie ciurkiem :)
2. tak.
3. tak oczywiście.
 
 
oskee
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2008, 20:19   

Zdiagnozować tykanie przez internet jest dość ciężko, ale powiem Ci, że ja jakiś miesiąc temu również wymieniałem uszczelkę i nic takiego mi się nie dzieje, więc to zdecydowanie anomalia.
Jeśli odgłos nasila się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika to stawiałbym na:
a) gdzieś źle złożony/dopasowany rozrząd
b) niedokładnie poskładaną głowicę

To tylko domysły laika, ale może kogoś to naprowadzi na właściwy trop.
 
 
Gabek_82
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2008, 16:18   

glowica (zawory i walek) nie byly ruszane....



ps. tykanie ustaje chodz jeszcze czasmi slychac taki metaliczny dzwiek... pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.