Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu
Autor Wiadomość
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 22:49   [EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu

Gdzie jest czujnik kończącego się płynu w zbiorniku spryskiwacza.
Bo nie moge znaleść u siebie a nagle zbrakło mi płynu w spryskiwaczach i nie było informacji na desce rodzielczej, a nie wierze by takiego czujnika w tym modelu nie było

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 30-11-2009, 17:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wiktor 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6, 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 331
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-01-2008, 22:56   

no wlasnie bo mnie tez ostatnio zabraklo i sie zastanawiam czy taki czujnik jest???
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-01-2008, 23:49   

jest rózowa miara w zbiorniczku (taki patyk piankowy0 która podnosi sie jak dolewasz płynu. Niestety nie ma czyjnika z wyswietlaczem. Carisma miała a galant w wersji 97 nie ma, ale wydaje sie mi ze mozna by to dorobic bo chyba nawet na desce jest nmiejsce.
pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 06:39   

No a w wersji po lifcie ?
 
 
flexa1
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 08:43   

miejsce na desce jest i nawet żaróweczka w zegarach bo ostatnio przerabiałem ten temat myślałem że żarówka padła rozkręciłem sprawdziłem i była cała a poziomu płynu nie pokazuje! :o
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 17:38   

Kurcze j mam zegary high contrast i nie wiem czy mam taką żarówkę ale w książce serwisowej jest on narysowana w prawym dolnym rogu, więc pytnie w jakiej wersji (kiedy były montowane te czujka poziomu płynu) skoro ja nie mam (a mam wersje avance) to kto ma ??

Nsunął mi się pomysł że może występowała czujka jedynie w wersji ze spryskiwaczami reflektorów ??

Więc moje pytanie

Czy ktoś ma działającą tą kontrolkę i czy ma spryskiwacze reflektorów czy nie (szczególnie w wersjach avance)

[ Dodano: 28-01-2008, 17:40 ]
flexa1 napisał/a:
miejsce na desce jest i nawet żaróweczka w zegarach bo ostatnio przerabiałem ten temat myślałem że żarówka padła rozkręciłem sprawdziłem i była cała a poziomu płynu nie pokazuje! :o


Ja poszedłem w innym kierunku

Oblukałem zbiornik na płyn czy oprócz pompki jest jest jeszcze jakiś element podpięty do zbiorniczka na płyn i dziwne ale nic nie było
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2008, 21:18   

Ja miaem najpierw zegary klasyczne, a teraz Hi-Contrast. W obu przypadkach jak juz zagladalo dno, to ta kontrolka sie swiecila. Znaczy dziala.
Proponuje przeprowadzic test: spuscic plyn ze spryskiwacza (odpiac ktorys z wezy) i uruchomic Gala. Kontrolki powinny zgasnac jak normalnie i tylko ta od poziomu plynu powinna zostac.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-01-2008, 21:33   

swinks_UK napisał/a:
Ja miaem najpierw zegary klasyczne, a teraz Hi-Contrast. W obu przypadkach jak juz zagladalo dno, to ta kontrolka sie swiecila.

a jaka miales i masz wersje Gala??? bo u mnie rowniez nie ma takiego czujnika :(
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-01-2008, 22:16   

Moze faktycznie te ze spryskiwaczami reflektorów czyli głownie angielskie i szwajcarskie beda mieć.. u mnie tam w pobliżu sa dodatkowe przewody , moze to na to włsnie..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
Ostatnio zmieniony przez Marcino 28-01-2008, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 22:26   

swinks_UK napisał/a:
Ja miaem najpierw zegary klasyczne, a teraz Hi-Contrast. W obu przypadkach jak juz zagladalo dno, to ta kontrolka sie swiecila. Znaczy dziala.
Proponuje przeprowadzic test: spuscic plyn ze spryskiwacza (odpiac ktorys z wezy) i uruchomic Gala. Kontrolki powinny zgasnac jak normalnie i tylko ta od poziomu plynu powinna zostac.


a czy w tym galu miałeś spryskiwacze reflektorów ?
Oto chodzi że ostatnio mi w trasie zbrakło płynu w spryskiwaczach i się mocno zdziwiłem że takowa lampka się nie zapaliła. To troche dziwne ze tej klasy auto nie ma takiego taniego gadzetu. Swoją drogą w starym nissanku (91r) klasy sredniej niższej taki czujnik był.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2008, 23:16   

No więc, pisałem o moim Galu EA3A 2.4GDI z 2000 roku. Są tam spryskiwacze reflektorów. To właśnie z niego zapodałem zdjęcie po zdjęciu zderzaka w celu zobrazowania pompki. I właśnie w nim jakiś czas temu zmieniałem klasyczne zegary na high-contrast. I właśnie w nim ta kontrolka mi działała. Szczególnie było odczuwalne, gdy musiałem demontować zderzak by coś tam zrobić. Zdjęcie zderzaka wiąże się bowiem z odpięciem węża spryskiwacza reflektorów, co za tym idzie, spuszczeniem płynu. Potem po zamontowaniu, oczywiście już nie pamiętałem by płyn z powrotem nalać i za każdym razem po odpaleniu silnika witała mnie kontrolka "masz pusty zbiorniczek płynu" :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 29-01-2008, 08:01   

akbi napisał/a:
u mnie rowniez nie ma takiego czujnika :(
bo taki czujnik mają tylko EA wyposażone w spryskiwacze reflektorów :D

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 14:03   

No to


KUPIE, KUPIE zbiornik na płyn do spryskiwaczy w wersji z pompką (i oczywiście czujnikiem poziomu płynu bo pewnie jest to spięte do tej samej wtyczki) do reflektorów :)
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 29-01-2008, 21:54   

a ja tylko dodam że w moim mam :D
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-01-2008, 22:44   

tomusn,
moze miałes wymieniony zbiorniczek... moj jak zdjałem zderzak okazał sie klejony, wiec misoiek miał jakies spotkanie.. zre3szta widac to było ale tylko na zderzaku..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.