Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:41 |
Dławienie przy ruszaniu E88A |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2008, 23:09 Dławienie przy ruszaniu E88A
|
|
|
Witam może ktoś mnie naprowadzi na właściwy tor : mianowicie od jakiegoś czasu mój Galant ma nieprzyjemną przypadłość przy niskim zakresie obrotów a konkretnie przy ruszaniu że się lekko przydławia. Problem jest o tyle dokuczliwy że nie da sie odpowiednio wystartować z pod świateł bo dławienie ustaje dopiero gdy lekko wciskam gas. Jeśli zrobię to gwałtownie zawsze się przdławia. Na LPG bardziej jest to odczuwalne, na PB mniej ale jednak jest. Byłem w ASO komputer pokazał na wtryski (ale za sprawą LPG) i na przepustnicę. Mechanik wskazał na wytarte koło zębate w przepustnicy, które otwiera łopatki doprowadzające powietrze do układu ssącego. Wymieniłem koło na idealne ale dławienie nie ustało. Jak myślicie czy to wina sondy ??? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-02-2008, 23:13
|
|
|
Ja przyczyny bym szukał w zapłonie... Świece, cewki, aparat... Gdzieś tutaj, podobne objawy miało wielu chłopaków na forum |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 00:02 zapłon...
|
|
|
Zapłon jest sterowany komputerem więc ustawić się go nie da, świece są jeszcze świeże nie wiem jak aparat zapłonowy ale to by chyba wykazał komputer, nie wiem jak z cewkami muszę się rozeznać ale dzięki za podpowiedz |
|
|
|
 |
kkkarol
Mitsumaniak nie ma amatorki

Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 81 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 12-02-2008, 01:49
|
|
|
Mi sie tak dławił ale tylko przy pierwszym ruszaniu, na nastepnym skrzyzowaniu było juz ok. Problem był z przepływomierzem powietrza. |
_________________
 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 09:20 dzięki kkkarol
|
|
|
sprawdzę też przepływomierz i dam znać do jakich wniosków doszedłem |
|
|
|
 |
qss
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13-02-2008, 22:24
|
|
|
mialem bardzo podobny problem ... wymienilem swiece i wszystko gralo ... przejechal jakies 15k km i znowu lubi sie zadlawic niekiedy :/ ale zgadzam sie z opinia ze to cos z zaplonem ... bo wczesniej pomoglo ... moga to byc tez kable jak nie swiece :/ |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2008, 11:34 ...
|
|
|
Świece, Świece i jeszcze raz świece najlepiej NGK-R'y do konkretnego modelu i wszystko śmiga |
|
|
|
 |
Filemon
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V + LPG ,95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-07-2008, 14:54
|
|
|
no wlasnie, jakie kupic swiece i ile to kosztuje? |
|
|
|
 |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-02-2009, 01:14
|
|
|
Gdy miałem 2.0V6 - miałem identyczne objawy. Pomogło czyszczenie przepustnicy i wymiana przewodów (w ciemnym miejscu przy dodaniu gazu świeciły jak neony )
W moim nowym nabytku widzę, że zaczyna się dziać to samo - tyle, że na razie zauważalne jest nieznacznie tylko na LPG - na PB prawie wcale. Jutro (a właściwie dzisiaj) wymieniam świece i przewody - przy okazji wyczyści się też przepustnicę |
_________________ http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam
Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) Spłonął -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4 |
|
|
|
 |
|