Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:41
Dławienie przy ruszaniu E88A
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 23:09   Dławienie przy ruszaniu E88A

Witam może ktoś mnie naprowadzi na właściwy tor : mianowicie od jakiegoś czasu mój Galant ma nieprzyjemną przypadłość przy niskim zakresie obrotów a konkretnie przy ruszaniu że się lekko przydławia. Problem jest o tyle dokuczliwy że nie da sie odpowiednio wystartować z pod świateł bo dławienie ustaje dopiero gdy lekko wciskam gas. Jeśli zrobię to gwałtownie zawsze się przdławia. Na LPG bardziej jest to odczuwalne, na PB mniej ale jednak jest. Byłem w ASO komputer pokazał na wtryski (ale za sprawą LPG) i na przepustnicę. Mechanik wskazał na wytarte koło zębate w przepustnicy, które otwiera łopatki doprowadzające powietrze do układu ssącego. Wymieniłem koło na idealne ale dławienie nie ustało. Jak myślicie czy to wina sondy ???
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-02-2008, 23:13   

Ja przyczyny bym szukał w zapłonie... Świece, cewki, aparat... Gdzieś tutaj, podobne objawy miało wielu chłopaków na forum :cry:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 00:02   zapłon...

Zapłon jest sterowany komputerem więc ustawić się go nie da, świece są jeszcze świeże nie wiem jak aparat zapłonowy ale to by chyba wykazał komputer, nie wiem jak z cewkami muszę się rozeznać ale dzięki za podpowiedz
 
 
kkkarol 
Mitsumaniak
nie ma amatorki


Auto: Galant 2,5 V6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 81
Skąd: Kalisz
Wysłany: 12-02-2008, 01:49   

Mi sie tak dławił ale tylko przy pierwszym ruszaniu, na nastepnym skrzyzowaniu było juz ok. Problem był z przepływomierzem powietrza.
_________________

 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 09:20   dzięki kkkarol

sprawdzę też przepływomierz i dam znać do jakich wniosków doszedłem
 
 
qss 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-02-2008, 22:24   

mialem bardzo podobny problem ... wymienilem swiece i wszystko gralo ... przejechal jakies 15k km i znowu lubi sie zadlawic niekiedy :/ ale zgadzam sie z opinia ze to cos z zaplonem ... bo wczesniej pomoglo ... moga to byc tez kable jak nie swiece :/
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2008, 11:34   ...

Świece, Świece i jeszcze raz świece najlepiej NGK-R'y do konkretnego modelu i wszystko śmiga
 
 
Filemon 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1.8 16V + LPG ,95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-07-2008, 14:54   

no wlasnie, jakie kupic swiece i ile to kosztuje?
 
 
 
sion2002 
Mitsumaniak
Co by tu teraz...

Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 453
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-02-2009, 01:14   

Gdy miałem 2.0V6 - miałem identyczne objawy. Pomogło czyszczenie przepustnicy i wymiana przewodów (w ciemnym miejscu przy dodaniu gazu świeciły jak neony :lol: )

W moim nowym nabytku widzę, że zaczyna się dziać to samo - tyle, że na razie zauważalne jest nieznacznie tylko na LPG - na PB prawie wcale. Jutro (a właściwie dzisiaj) wymieniam świece i przewody - przy okazji wyczyści się też przepustnicę :p
_________________
http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam

Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> :( Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) :( Spłonął :( -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.