Turbina w GDI |
Autor |
Wiadomość |
Leppe
Mitsumaniak

Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 318 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-02-2006, 14:31
|
|
|
Tak w woli informacji Cari i Volvo są składane w jednej fabryce jak myślicie czy ta fabryka ma dwie linie montażowe? ( pytanie retoryczne ). |
_________________ Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 06-02-2006, 18:13
|
|
|
niee, szly na jednej |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2006, 22:14
|
|
|
tylko ze carisme skladala druga zmiana, mniej oplacana |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2006, 22:28
|
|
|
Oprócz T4 w S/V40 (i chyba w S60) były jeszcze 2.0 miękko uturbione 163-170 (?) KM w zalezności od wprowadznych norm spalin. I z tego co się orientuję, to w Polsce czterdzietek z tym silnikiem sprzedawano więcej niż z T4. Turbina już jest, więc czipem można już sporo zdziałać - pewnie 190-200 KM też się da. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 09-02-2006, 15:31
|
|
|
ne ne ne
to jezdzi z gdi |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 09-02-2006, 22:57
|
|
|
To po co ma napisane ? :
Silnik:
R4, 1843 cc, GDI, moc seryjnie 125 KM, Swap na silnik z Volvo T4 ( 200 KM ) układ wydechowy z rur ze stali kwasoodporne
źródełko to samo |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2006, 08:18
|
|
|
luk_szc napisał/a: | To po co ma napisane ? :
|
takie byly gornolotne plany ale dupa zimna - podobno silnik lezal i czekal. |
|
|
|
 |
RaDuS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 23 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 29-03-2010, 14:05
|
|
|
skoro zwiekszyc moc jest trudno to moze ja dobrze wykorzystamy? Da sie zamontowac do Cari/MSS ( to chyba prawie te same auta) inna skrzynie biegow? Tzn krotsza;d 1-2-3 do 120 potem czworka nie wiele krotsza i 5 normalna i tak zauwazylem u siebie w mss 1-2-3 sa stosunkowo dlugie, 4 w miare a 5 krotka... |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 29-03-2010, 14:35
|
|
|
albo w drugą stronę... zamontować skrzynię od Volvo turbo
przełożenia są dłuższe, więc mogłoby być ekonomiczniej? |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-03-2010, 19:00
|
|
|
Taniej wyjdzie podmiana ecu na jakieś przeznaczone na JDM. Moc 150KM na benzynie 99RON, bez żadnych modów. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 29-03-2010, 21:29
|
|
|
Skrzynia od GDI jest strasznie długa. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-03-2010, 22:12
|
|
|
Jeden zasadniczy problem do rozwiązania w zestawieniu GDI+turbo. Nazywa się stopień sprężania. Na mojego niucha, detonacja (knock) gwarantowana. Zbyt dużo kombinacji z zapłonem, odprężaniem, obciążeniem (load cell), afr itd. Nakład kosztów (przeróbka silnika, dedykowany komp standalone, itd.) robi całą zabawę nieopłacalną.
Kombinujcie z innym silnikiem |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30-03-2010, 18:57
|
|
|
dzis w lokalnej gazecie w dziale moto przeczytalem ze Volvo wlasnie wyplodzilo silnik TGDi, czyli uturbiony z bezposrednim wtryskiem.. Jakby ktos zalazl szersze info co to za cudo byloby milo (troszke mnie czas goni) |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
|