Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina w GDI
Autor Wiadomość
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-2006, 14:31   

Tak w woli informacji Cari i Volvo są składane w jednej fabryce jak myślicie czy ta fabryka ma dwie linie montażowe? ( pytanie retoryczne ).
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 06-02-2006, 18:13   

niee, szly na jednej
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2006, 22:14   

tylko ze carisme skladala druga zmiana, mniej oplacana
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2006, 22:28   

Oprócz T4 w S/V40 (i chyba w S60) były jeszcze 2.0 miękko uturbione 163-170 (?) KM w zalezności od wprowadznych norm spalin. I z tego co się orientuję, to w Polsce czterdzietek z tym silnikiem sprzedawano więcej niż z T4. Turbina już jest, więc czipem można już sporo zdziałać - pewnie 190-200 KM też się da.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 09-02-2006, 13:03   

arekp dał link do Miss Tuning Polska a tam właśnie Cari GDI z motorkiem od T4 :
http://www.extreme-promotion.pl/miss/czerw2004.php
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-02-2006, 15:31   

ne ne ne
to jezdzi z gdi
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 09-02-2006, 22:57   

To po co ma napisane ? :
Silnik:
R4, 1843 cc, GDI, moc seryjnie 125 KM, Swap na silnik z Volvo T4 ( 200 KM ) układ wydechowy z rur ze stali kwasoodporne
źródełko to samo
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2006, 08:18   

luk_szc napisał/a:
To po co ma napisane ? :


takie byly gornolotne plany ale dupa zimna - podobno silnik lezal i czekal.
 
 
RaDuS 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 29-03-2010, 14:05   

skoro zwiekszyc moc jest trudno to moze ja dobrze wykorzystamy? Da sie zamontowac do Cari/MSS ( to chyba prawie te same auta) inna skrzynie biegow? Tzn krotsza;d 1-2-3 do 120 potem czworka nie wiele krotsza i 5 normalna i tak zauwazylem u siebie w mss 1-2-3 sa stosunkowo dlugie, 4 w miare a 5 krotka...
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 29-03-2010, 14:35   

albo w drugą stronę... zamontować skrzynię od Volvo turbo :D
przełożenia są dłuższe, więc mogłoby być ekonomiczniej?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-03-2010, 19:00   

Taniej wyjdzie podmiana ecu na jakieś przeznaczone na JDM. Moc 150KM na benzynie 99RON, bez żadnych modów.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29-03-2010, 21:29   

Skrzynia od GDI jest strasznie długa.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 29-03-2010, 21:44   

jak dla mnie jest optymalna :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-03-2010, 22:12   

Jeden zasadniczy problem do rozwiązania w zestawieniu GDI+turbo. Nazywa się stopień sprężania. Na mojego niucha, detonacja (knock) gwarantowana. Zbyt dużo kombinacji z zapłonem, odprężaniem, obciążeniem (load cell), afr itd. Nakład kosztów (przeróbka silnika, dedykowany komp standalone, itd.) robi całą zabawę nieopłacalną.
Kombinujcie z innym silnikiem :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-03-2010, 18:57   

dzis w lokalnej gazecie w dziale moto przeczytalem ze Volvo wlasnie wyplodzilo silnik TGDi, czyli uturbiony z bezposrednim wtryskiem.. Jakby ktos zalazl szersze info co to za cudo byloby milo (troszke mnie czas goni)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.