Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Wolne obroty
Autor Wiadomość
pit77 
Mitsumaniak

Auto: EA5A V6 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 42
Skąd: Lublin
  Wysłany: 22-02-2008, 22:18   [E52A 1.8] Wolne obroty

Mam problem z wolnymi z wolnymi obrotami,niedawno kupilem galanta 1.8 z gazem i nie wyregulowałem jeszcze instalacjii gazowej miałem zamiar to zrobić bo na skrzyżowaniu pokazywał mi na luzie ok 800obrotów a dzisiaj mi zgasł podczas jazdy dwa razy i na benzynie też,potem to ustąpiło ale i tak jak sie rozgrzeje ma ok 500obrotów/min.Mam pytanie czy powinienem oprócz regulacji lpg wyczyścić przepustnice,czy jest coś takiego jak silniczek krokowy odpwiadający za wolne obroty??Z góry dziękuje za pomoc
_________________

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-02-2008, 13:55   

Wyczyścić przepustnicę wyregulować wolne obroty,ustawić ECU.Poszukaj na forum są dokładne opisy tych czynności.Dopiero po tych zabiegach do gazowni.Dobrze by było sprawdzić stan świec zapłonowych i kabli wysokiego napięcia.To ważne jak masz instalację gazową.
 
 
 
pit77 
Mitsumaniak

Auto: EA5A V6 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-02-2008, 21:47   

A czy mogłem coś uszkodzić sprawdzając filtr powietrza bo wcześniej było ok????
Nie jest jeszcze brudny filtr powietrza ale go wymienie i gazu i wyczyszcze przepustnice i zobaczymy:)I na koniec przepraszam mam pytania czy oznaczenie silnika w moim modelu 1.8 16v 1993 to 4G93(mam go 2 tygodnie)??
_________________

 
 
sion2002 
Mitsumaniak
Co by tu teraz...

Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 453
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-02-2008, 00:03   

Jeśli masz 1 lub 2 generacje gazu sprawdz jeszcze układ dolotu powietrza - miałem kiedyś podobne objawy - okazało się, że byl nieszczelny w miejscu podłączenia miksera oraz przy puszce filtru powietrza.
_________________
http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam

Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> :( Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) :( Spłonął :( -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-02-2008, 16:21   

Skoro tak mówisz,to może być tak jak kolega pisze.Sprawdż szczelność dolotu.A jeżeli chodzi o silnik,to był taki montowany.Sam mam taki i też mam kłopoty z gazem.Na silniku powinno pisać jaki to model.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.