Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Nie odpala, nie ma iskry?
Autor Wiadomość
gienek
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 16:48   

dzis cos pokombinowalem iskra wrucila tam gdzie jej miejsce:) na kazdej swiecy jest iskra zapłon dobrze ustawiony ecu nie ma na 100% sprawdzilem tak jak mówiliscie czyli podsumowanie iskra jest wacha jest dostaje sie do swiec pasek rozżadu ok ale nie zapla cos po trochu zaczyna łapac ale nie chce załapc a moze to lipna benzyna jest?? tankowalem go na stacjii shell albo orlen nie pamietam dokładnie . i jescze mi sie wydaje ze iskra moze byc troche za mała
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2008, 17:07   

gienek napisał/a:
kabel od kondensatora uwalił sie
Co z kondensatorem :?: naprawiłeś / wymieniłeś :?: ( kondensator wzmacnia iskrę )
 
 
gienek
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 18:00   

nie poprostu nie ma kondenstaora w kazdym razie nie wiem gdzie taki kupic i ile to moze kosztowac ale mówili mi ze bez kondenstora tez powinno dawac rade
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-02-2008, 19:01   

lipa40 napisał/a:
kondensator wzmacnia iskrę


A skąd takie rzeczy Ci się wzięły?? :shock:
Kondensator niweluje zakłócenia od układu zapłonowego i nic więcej.
Jest jeszcze pewnie tranzystor mocy (J121) /w 1,5 na kolektorze ssącym za pokrywą zaworów przykręcony z góry do blachy, wtyczka 3pin/ - jak jest z nim coś nie bardzo to i iskra będzie słaba
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2008, 19:26   

gienek napisał/a:
poprostu nie ma kondenstaora w kazdym razie nie wiem gdzie taki kupic i ile to moze kosztowac
Od malucha pasuje i kosztuje kilka złotych.
 
 
gienek
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 20:17   

mam dosc juz nie wiem co jest nie tak :twisted: niby wszystko ok a nie działa

[ Dodano: 18-02-2008, 23:33 ]
dzis byłem w warsztatcie i powiedzieli mi ze moze to byc przez zbyt bogata mieszanke co o tym myslicie i czego to moze byc wina
 
 
DaniOOO
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 00:18   

sprawdź przewody i świece i niech wyregulują ci mieszankę w tym warsztacie.
 
 
gienek
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 14:08   

gaznik jest ok tylko ida tam dwa przewody (elektryczne kabelki) i ponoc to moze miec wpływ(niby odciecie wachy czy dyszy) i nikt nie wie od czego te kable moze ktos tu wie?? jak prubuje odpalic to mi strzela z gaznika mieszanka ?? co o tym myslicie / podsumuje jeszcze raz iskra jest na kazdej swiecy swiece sa mokre po tym jak pokrece chwile czyli wacha dostaje sie a nie zapala

[ Dodano: 21-02-2008, 19:51 ]
ludzie pomocyyy nie wiem co robic?? / nie wiem czy to dobry pomysł ale nie wie ktos ile moze kosztowac kompletny silnik zeby tylko włzyc i jezdzic bo mam dosc juz takiej zabawy i przepychania tego samochodu po mechnikach

[ Dodano: 22-02-2008, 23:07 ]
dzis udało mi sie go odpalic mainowicie smniejszyłem troszke przerwe w świecach i wypaliłem je ale pojawił sie kolejny problem samochud ospala tylko z pychu a swiece po wyjeciu sa całe czarne bardzo skopcone czego to moze byc wina ( jakby co to rozrusznik kręci)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2008, 13:56   

gienek, sprawdz cewke a dokladniej czy po przekreceniu kluczyka masz napiecie na cewce to jest uklad gaznikowy sprawdz czy kable ktore ida na aparat zaplonowy sa cale czy niema jakiegis przerwy
na kablach- sprawdz ustawienie zaplonu czyli ustaw silnik na punkty . Sprawdz przewod w/n miedzy cewka a rozdzielaczem - sprawdz rezystor ceramiczny na cewce czy przewodzi - takie biale
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.