Mocowanie gorne amora - tył |
Autor |
Wiadomość |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2007, 09:51 Mocowanie gorne amora - tył
|
|
|
Po czym poznac ze gumy sa zuzyte - bo nie wiem czy wymiana cos da. Czuc jak sie najezdza na tory tamwajowe czy jakies uskoki w asfalcie. Amory sa nowe, tuleje i stabilizator ok. Zostaje tylko mocowanie.
[ Dodano: 12-11-2007, 16:53 ]
Z tego co w szukaczu znalazlem to tylko wlezc do bagaznika i szperac podczas jazdy czy sa luzy?
Nie da sie na stojaco tego jakos zbadac? |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 09-02-2008, 18:26
|
|
|
one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie |
_________________ olo |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 09-02-2008, 18:47
|
|
|
to czemu je wymienialem bo byl luz na nich ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
loidd
Mitsumaniak KMM

Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 71 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 10-02-2008, 12:19
|
|
|
janusz362 napisał/a: | one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie |
bzdura, zużyte górne mocowanie amortyzatora to najczęstsza przyczyna stuków w tylnym zawieszeniu w cari. |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2008, 20:48 stuki
|
|
|
cześć ja wymieniałem górne mocowanie amortyzatora 4 gumy i nic nie dało carismy mają strasznie twarde zawieszenie dzisiaj byłem na diagnostyce i amortyzatory ok luzów nie ma a głośna jak diabli dziwne bo amorki tył ma 84 i 88 % facet mówi że teraz jak przyjeżdżają nowe auta to mają po 75% dziwił się że takie twarde dodam że sprawdzałem w drugim warsztacie bo wcześniej nie wierzyłem że tyle mają a i z mechanikiem sprawdzałem luzy twierdził że luzów nie ma to wymieniłem gumy ale na darmo wydałem tylko 200 pln gumy po 15 zeta reszta to robota mechanika. Pozdrawiam Czarek.. |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 28-02-2008, 21:00
|
|
|
To jak te gumki wyglądają, ile sztuk na stronę oraz gdzie kupowaliście. Jakieś foto wskazane jak to wygląda. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 28-02-2008, 21:23
|
|
|
japaneze jak u niego kupisz bedzie wiedzial o co chodzi |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
jaxan
Mitsumaniak

Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 256 Skąd: Rzeszów - Niechobrz
|
Wysłany: 04-03-2008, 11:50
|
|
|
Sprawdź jeszcze czy nie stuka na drążku stabilizującym. Ja wczoraj to wykryłem u siebie. Gumowe tuleje się porostu wybiły. Mam nadzieję, że to właśnie tylko to, bo nic innego nie wyczaiłem. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2008, 08:51
|
|
|
u mnie też puka z tyłu jak jadę po drobnych wybojach , gumki na drążku są ok , łączniki też. więc może to te gumy na amorach? |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 07-03-2008, 09:09
|
|
|
A dużo z tym roboty bo teraz po 10 chcę się za to zabrać jak kasa się na koncie pojawi. Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Elektrownik [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2008, 09:45
|
|
|
wolgaster napisał/a: | Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia. |
Ja mam u siebie w Cari zalane Petrygo z Orlenu od ponad roku i jest ok. Także lej śmiało! |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 07-03-2008, 11:10
|
|
|
Płyn swoją drogą i tak będę wymieniał ale martwi mnie czy rura idąca od dołu chłodnicy do termostatu przy w pełni rozgrzanym silniku tj. kiedy wsazówka od temperatury jest w pionie powinna być chłodna. Ta rura od bloku jest gorąca a ta u dołu jest chłodna. I teraz czy u was jest podobnie że ta rura gdy silnik jest rozgrzany jest chłodna czy też nie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
PAWQ [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 13:44
|
|
|
U mnie do wczoraj też z tyłu tłukło jak cholera...amorki git, luzów zero, a tłucze...miałem odstawić jeszcze raz do warsztatu, ale zabrałem się wczoraj za lampkę oświetlenia bagażnika, bo nie świeciła...odczepiłem obicie bagażnika i...jeden cycek wpadł mi do koła zapasowego, więc podniosłem tą ... hmm jak to nazwać...to jakaś chyba sklejka jest...i szukam tego cycka pod kołem. Znalazłem cycka i i znalazłem odkręconą około 1cm jakąś śrubę...patrze a z drugiej strony też jest poluzowana...nie mam pojęcia co one trzymają, ale jak je dokręciłem to już nie wali z tyłu na dołkach Te śruby są po lewej i prawej stronie zaraz na samym początku w podłodze bagażnika (tam gdzie zapas).
Pozdrawiam
Edit...30.03.2008
niestety pojeździłemkilka dni i znowu wali, ale śrubki są na miejscu...FUCK...nie wiem o so chosi |
Ostatnio zmieniony przez PAWQ 30-03-2008, 10:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2008, 23:21
|
|
|
PAWQ, mam podobny problem, wywaliłem juz kupę kasy w lewy tył i nie ma efektów, na diagnostyce nie stwierdzili luzów dla pewności wymieniłem tuleje, mechanik wyciągał amorek i też nic nie znalazł.
Gdzie są te śruby? Pod kołem zapasowym?
Jak dasz radę to zrób małą fotkę. |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-05-2010, 17:20
|
|
|
Ja nareszcie zlokalizowałem co strasznie stukało z tyłu. Okazało się że to linka od ręcznego stuka o metalową tulejke przez która idzie. Była tam dookoła guma ale sie wyrobiła i strasznie tłukło się. Były to metaliczne stuki bardzo krótkie ale częste, przy każdym ruchu wahacza. Wymieniłem amortyzarory, gumy i łączniki a problem był taki banalny. podłożyłem kawałek gumy pod linkę żeby było ciasno i ustało. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
|