Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocowanie gorne amora - tył
Autor Wiadomość
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 09:51   Mocowanie gorne amora - tył

Po czym poznac ze gumy sa zuzyte - bo nie wiem czy wymiana cos da. Czuc jak sie najezdza na tory tamwajowe czy jakies uskoki w asfalcie. Amory sa nowe, tuleje i stabilizator ok. Zostaje tylko mocowanie.

[ Dodano: 12-11-2007, 16:53 ]
Z tego co w szukaczu znalazlem to tylko wlezc do bagaznika i szperac podczas jazdy czy sa luzy?

Nie da sie na stojaco tego jakos zbadac?
 
 
janusz362 
Forumowicz
janusz


Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 09-02-2008, 18:26   

one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie
_________________
olo
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-02-2008, 18:47   

to czemu je wymienialem bo byl luz na nich ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 10-02-2008, 12:19   

janusz362 napisał/a:
one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie


bzdura, zużyte górne mocowanie amortyzatora to najczęstsza przyczyna stuków w tylnym zawieszeniu w cari.
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2008, 20:48   stuki

cześć ja wymieniałem górne mocowanie amortyzatora 4 gumy i nic nie dało carismy mają strasznie twarde zawieszenie dzisiaj byłem na diagnostyce i amortyzatory ok luzów nie ma a głośna jak diabli dziwne bo amorki tył ma 84 i 88 % facet mówi że teraz jak przyjeżdżają nowe auta to mają po 75% dziwił się że takie twarde dodam że sprawdzałem w drugim warsztacie bo wcześniej nie wierzyłem że tyle mają a i z mechanikiem sprawdzałem luzy twierdził że luzów nie ma to wymieniłem gumy ale na darmo wydałem tylko 200 pln gumy po 15 zeta reszta to robota mechanika. Pozdrawiam Czarek..
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 28-02-2008, 21:00   

To jak te gumki wyglądają, ile sztuk na stronę oraz gdzie kupowaliście. Jakieś foto wskazane jak to wygląda.
_________________

 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 28-02-2008, 21:23   

japaneze jak u niego kupisz bedzie wiedzial o co chodzi
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 04-03-2008, 11:50   

Sprawdź jeszcze czy nie stuka na drążku stabilizującym. Ja wczoraj to wykryłem u siebie. Gumowe tuleje się porostu wybiły. Mam nadzieję, że to właśnie tylko to, bo nic innego nie wyczaiłem.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
strazak
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 08:51   

u mnie też puka z tyłu jak jadę po drobnych wybojach , gumki na drążku są ok , łączniki też. więc może to te gumy na amorach?
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 07-03-2008, 09:09   

A dużo z tym roboty bo teraz po 10 chcę się za to zabrać jak kasa się na koncie pojawi. Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia. :(
_________________

 
 
Elektrownik
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 09:45   

wolgaster napisał/a:
Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia.


Ja mam u siebie w Cari zalane Petrygo z Orlenu od ponad roku i jest ok. Także lej śmiało!
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 07-03-2008, 11:10   

Płyn swoją drogą i tak będę wymieniał ale martwi mnie czy rura idąca od dołu chłodnicy do termostatu przy w pełni rozgrzanym silniku tj. kiedy wsazówka od temperatury jest w pionie powinna być chłodna. Ta rura od bloku jest gorąca a ta u dołu jest chłodna. I teraz czy u was jest podobnie że ta rura gdy silnik jest rozgrzany jest chłodna czy też nie.
_________________

 
 
PAWQ
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 13:44   

U mnie do wczoraj też z tyłu tłukło jak cholera...amorki git, luzów zero, a tłucze...miałem odstawić jeszcze raz do warsztatu, ale zabrałem się wczoraj za lampkę oświetlenia bagażnika, bo nie świeciła...odczepiłem obicie bagażnika i...jeden cycek wpadł mi do koła zapasowego, więc podniosłem tą ... hmm jak to nazwać...to jakaś chyba sklejka jest...i szukam tego cycka pod kołem. Znalazłem cycka i i znalazłem odkręconą około 1cm jakąś śrubę...patrze a z drugiej strony też jest poluzowana...nie mam pojęcia co one trzymają, ale jak je dokręciłem to już nie wali z tyłu na dołkach :D Te śruby są po lewej i prawej stronie zaraz na samym początku w podłodze bagażnika (tam gdzie zapas).
Pozdrawiam

Edit...30.03.2008
niestety pojeździłemkilka dni i znowu wali, ale śrubki są na miejscu...FUCK...nie wiem o so chosi
Ostatnio zmieniony przez PAWQ 30-03-2008, 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2008, 23:21   

PAWQ, mam podobny problem, wywaliłem juz kupę kasy w lewy tył i nie ma efektów, na diagnostyce nie stwierdzili luzów dla pewności wymieniłem tuleje, mechanik wyciągał amorek i też nic nie znalazł.
Gdzie są te śruby? Pod kołem zapasowym?
Jak dasz radę to zrób małą fotkę.
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-05-2010, 17:20   

Ja nareszcie zlokalizowałem co strasznie stukało z tyłu. Okazało się że to linka od ręcznego stuka o metalową tulejke przez która idzie. Była tam dookoła guma ale sie wyrobiła i strasznie tłukło się. Były to metaliczne stuki bardzo krótkie ale częste, przy każdym ruchu wahacza. Wymieniłem amortyzarory, gumy i łączniki a problem był taki banalny. podłożyłem kawałek gumy pod linkę żeby było ciasno i ustało.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.