Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam tym razem obroty
Autor Wiadomość
marmar
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 23:15   Witam tym razem obroty

Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami : raz sa za duża a niekiedy zbyt małe i gaśnie silnik , jak przełaczam na parking (po dłuższej jeździe ) to zawsze obroty są około 3000
Proszę o pomoc co zrobić?
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2008, 22:29   

Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie). :lol:
 
 
marmar
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2008, 12:46   

RIPek napisał/a:
Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie). :lol:


Cześć
dzięki za podpowiedz jeśli można to napisz mi gdzie jest ten silniczek i jak się do niego dostać?
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2008, 19:16   

Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem.
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2008, 23:31   

Oczywiście mowa o dolocie powietrza :lol:
 
 
lukino
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 18:05   

syski napisał/a:
Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem.


A mozesz pokazac dokladnie na zalaczonym obrazku gdzie ten silniczek jest?



to jest to cos co ma napis "3224"?

A co to jest obok po prawo? dochodza do tego dwa wezyki gumowe

I czym jest to cos po lewej stronie od urzadzenia z napisem 3224, takie cus okragle?
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 22:47   

Tak to to z napisem 3224 ,
To na prawo z dwoma wężykami będzie podgrzewacz( przepływa przez niego płyn chłodzący)
A to po lewej to membrana podciśnieniowa zdaję sie że też ma coś wspólnego z obrotami ,na fotce wężyk dochodzący do niej sprawia wrażenie załamanego sprawdź czy jest ok .
Przy okazji sprawdź wszystkie te cienkie gumowe wężyki bo jeżeli któryś pękł lub się załamał też możesz mieć problemy.
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 11-03-2008, 18:39   

Witam! śledzę z uwagą wątek, czy do wyjęcia silniczka krokowego wystarczy odkręcić śrubki widoczne na zdjęciu? Czym go oczyścić? Może ma ktoś zdjęcia jak to wygląda po wyjęciu. Myślałem też o odkręceniu przepustnicy ale mnogość wężyków przy niej mnie przerosła :) oczyściłem tylko to co było dostępne od zewnątrz. Może ktoś zaznaczyłby na zdjęciu które śrubki należy odkręcić.

pozdrawiam
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 19:03   

Witam !
Jak już bardzo chcesz czyścić silniczek krokowy to jak widzisz na powyższym zdjęciu masz 2 śrubki na kluczyk 8mm i krzyżakowy śrubokręt oczywiście jedno z dwóch kluczykiem nasadowym najlepiej bo jest mocno dokręcony. wyjmujesz go i uważaj w obudowie gdzie jest umieszczony jest gumowa podkładka oring żeby nie zgubić najważniejsze w tym wszystkim to powierzchnia dolegania grzybka silnika do gniazda w przepustnicy i tyle. grzybek ma stożkowy pierścień który działa jak zawór wpuszcza lub zamyka powietrze do kanalików przed i za przepustnicą czyli tą okrągłą blachą grubości około 2mm znajdującą się w tej rurze o średnicy 70mm . :lol:
Jeśli chodzi o obroty to musi naprawdę być bardzo zabrudzony żeby były takie wahania jak kolega w poście wyżej pisze raczej szukaj innej przyczyny czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, a przyczyn może być naprawdę mnóstwo
Powodzenia :wink:
 
 
lukino
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 08:00   

znalazlem nawet rysunek , przepustnica troche inna ale silniczek taki sam.

Narysowana, w porownaniu z moim zdjeciem, od tylu, ale za to dobrze widac jak to jest z tym grzybkiem

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.