Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Co z tymi oponami :[
Autor Wiadomość
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-03-2008, 17:54   [ALL] Co z tymi oponami :[



Koledzy szanowni chciałam sobie zmienić dziś alu z oponami letnimi.
Przyjechałam na warsztat i gość mówi że są one tz. dwie prawodopodobnie przednie, od wewnątrz starte tak, że nadają się do wymiany...a jeździłam nimi w tamtym roku może z 4mies.
Jaki powód może być że są tak starte?
Geometria była robiona od razu przy zakupie alu. Wiec czy może i ewentualnie co ściera tak opony Hrm

PS.Przepraszam za nie fachowe wyrażanie się...

Pozdrawiam.
_________________

=> 01055/KMM <=
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-03-2008, 00:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-03-2008, 18:00   

Monia napisał/a:
Jaki powód może być że są tak starte?

silentblocki...czy jak sie to tam pisze :P Prawdopodobnie to jest przyczyna :?
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-03-2008, 18:06   

no ale to mechanicy nie wiedza że przydało by się Mońci sprawdzić i naprawić ?
W ogóle co to jest to co napisałeś ?
_________________

=> 01055/KMM <=
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-03-2008, 18:29   

a czy po zakupie tych alu byla ustawiana cala geometria czy tylko sama zbieznosc???
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2008, 18:33   

Silentblock to tuleja metalowo-gumowa wahacza. Ta jest dokładnie do Twojego (i mojego) auta:

Co ciekawe właśnie dzisiaj taką odebrałem ze sklepu (produkcji Meyle Made in Germany). Koszt 29 zł. Za chwilę idę montować. Stuka Ci coś w zawieszeniu przednim? U mnie strasznie stuka i trzeszczy, ale opon nie zdziera. U mnie ta tuleja już na pierwszy rzut oka widać, że jest w strasznym stanie (oberwana).
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 11-03-2008, 18:34   

takie 4 tuleje dzis pakowalem ( mialem w reku ) dla kupujacego :) hehe
 
 
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-03-2008, 20:17   

nic nie stuka tylko ścina ta oponę... no nic pewnie odpuszczę sobie kupno nowych gum bo jak ma mi tak śCINAć TO TO SIę MIJA Z CELEM...
_________________

=> 01055/KMM <=
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2008, 20:19   

Sprawdź porządnie geometrię, łącznie z kątem nachylenia koła.
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 11-03-2008, 21:06   

Hugo a gdzie szukać tych tulei metalowo- gumowych. Bo ja nawet nie wiem.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-03-2008, 21:18   

Monia napisał/a:
... no nic pewnie odpuszczę sobie kupno nowych gum bo jak ma mi tak śCINAć TO TO SIę MIJA Z CELEM...

no to jeszcze trzymam kciuki, aby opony sie nie zdarly do zera, aby nie wyszly druty i aby nie pekly podczas jazdy.
Proponuje zlokalizowac problem i wyeliminowac.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2008, 22:49   

PiotrekSL4 na www.moto.sklep.pl
Szlag by trafił. Nie wymieniłem tej tulei. Rozebrałem wszystko, wahacz trzymam w ręce, przymierzam a tuleja ma inne wymiary. Zadzwoniłem po kolesia mechanika i mówi, że to tuleja od Golfa :? . Pomylili się w sklepie. Trudno jutro wymienię.
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 11-03-2008, 23:02   

Thx Hugo. Ale mi chodzilo konkretnie o miejsce umieszczenia tej tulei w aucie. :-) . Male nieporozumienie z mojej strony. Sorry. (I bierzesz sie sam za jej wymiane bo jest to takie proste czy, bo masz pojęcie)
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2008, 23:23   

PiotrekSL4 napisał/a:
Ale mi chodzilo konkretnie o miejsce umieszczenia tej tulei w aucie
Haha. Powiem tak: odkręć koło i zajrzyj w głąb wahacza za kołem przyświecając sobie lampką jakąś. Ujrzysz tą tuleję.
PiotrekSL4 napisał/a:
bierzesz sie sam za jej wymiane bo jest to takie proste czy, bo masz pojęcie
Odkręcasz 2 śruby od poduszki wahacza pod podłogą, 1 śrubę od w/w tulei i nakrętkę sworznia. Aha i wywalasz łącznik na czas operacji. Wszystko to proste, że aż strach. Każdy to zrobi. Jedyny problem to wybicie sworznia ze zwrotnicy. Do dzisiaj w każdym aucie sprawia mi to problem. Generalnie robię tak: odkręcam nakrętkę sworznia na tyle, by pomiędzy przegub a sworzeń włożyć coś w rodzaju płaskownika dł. min. 30 cm. Lewą ręką naciskam płaskownik do ziemi, a z prawej ręki "walę" min. 1 kg młotkiem w miejsce mocowania sworznia (uchwyt zwrotnicy). Dodam, że jeszcze nigdy nie uszkodziłem żadnego auta w ten sposób i nie tylko ja tak robię :mrgreen: . Podobnie postępuję z końcówką drążka kierowniczego.

PiotrekSL4 trochę OT robimy.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 11-03-2008, 23:34   

PiotrekSL4 napisał/a:
Ale mi chodzilo konkretnie o miejsce umieszczenia tej tulei w aucie
popatrz na obrazek i zgadniesz
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.