Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Nowy silnik czy moze remont pomoze
Autor Wiadomość
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2008, 02:58   [C62A 1.5] Nowy silnik czy moze remont pomoze

W ubieglym roku kupilem moje pierwsze auto lancer byl w kiepskim stanie wizualnym i prawie nic niedzialalo . Sam uporałem sie z elektryka podswietleniem wszystkiego co ma byc podswietlone naprawa tapicerek teraz zaczynam blachy .
Ale do zeczy pali olej ok 0.5-0.75l 1000km zbiera sie dobrze ale ztylu zostaje sporo siwego-niebieskiego dymu i to niedaje mi spokoju a wiec jezeli remont to co do wymiany prosze o rady
bo drugi wariant to wiadoma sprawa
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-03-2008, 07:31   

Sciagnij glowice i zrob kape glowicy - wymien uszczelniacze zaworow sprawdz prowadniczki zaworow
po sciagnieciu glowicy zobaczysz gladzie cylindrow - jezeli sa nadmierne wytarcia to trza bedzie szlif lub nowy silnik ale zazwyczaj wystarcza wymiana pierscieni tlokowych i panewek--- jezeli nie masz pewnosci
kup pollitra i popros o konsultacje starego fachowca :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 14:42   

Wyczytałem za może pomóc sama wymiana uszczelniaczy ?
I teraz sprawa jest tego typu robić na raty czy zabierać sie za wszystko od razu ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 15:14   

zbadaj kompresje - jak bedzie zbyt niska lub zbyt wysoka, to dol tez do remontu
uszczelniacze mozesz zmienic bez zdejmowania glowicy, ale robiac dol i zdejmujac glowice uszczelniacze zaworow wymienia sie latwiej

mozesz zrobic same uszczalniacze (polecam oryginaly), a jak dalej bedzie zle, to i dol silnika
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 14:15   

Dzieki za informacje. Bylem w sklepie i powiedzieli ze jeden uszczelniacz to koszt ok 4pln a jaki moze byc koszt wymiany uszczelniaczy ? Poczytałem na forum ze mozna zrobic to samemu zastanawiam sie czy zrobił bym to skoro jeszcze z tak powarznymi pracami przy silniku nie miałem do czynienia?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 31-03-2008, 15:05   

silstar, mowie Ci kup pollitra albo kilka piw - wyboe nalezy do fachmana lub kumpla-- to art ale praktyczny--- najlepiej pierwsze roboty robic pod okiem fachowca moze byc emeryt, kumpel
-- to sa proste prace-- ale wymagaja pewnych nawykow i np. klucza dynamometrycznego, pasty do docierania zaworow, szczelinomierza , ogolnej orientacji w temacie np by moc ocenic gladzie w cylindrach
a robocizna to minimum 2do 3 rzazy koszt czesci
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 21:08   

wojmi te pol litra to tylko porada czy pomoc przy naprawie ?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-04-2008, 14:31   

Znajdujesz fachowca np. emeryta i robisz go nadzorca konsultantem - jest sporo takich ludzi a ty robisz za tygrysa warsztatowego - czyli brudzisz sie i wysuchujesz madrosci..... dobrze znalesc kogos takiego a nauczysz sie duzo --- ja moge ci troche przez tel. poradzic ale to malo
Druga sprawa zobacz w dziale warsztat tam bartek opisuje jak to zrobic bez demontazu glowicy /wymiany uszczelki pod glowica/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-04-2008, 22:48   

Do wymiany uszczelniaczy potrzebny jest napinacz sprężyn zaworowych, klucz dynamometryczny klucze 10mm, 12mm i ktoś do pomocy. Robiłem to w sobotę, efekt brak dymienia.

edit: Ważna sprawa przy przy demontażu/montażu uszczelniacza w danym cylindrze musisz ustawić tłok w górnym położeniu, żeby ci zawór nie wpadł do cylindra. Sprawdzić to możesz wykręcając świecę i kręcąc wałem.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2008, 19:19   

Dzieki za porady.
Wymiane uszczelniaczy zrobił fachowiec z 40 letnim doświadczeniem dodalem do tego paski , napinacz , oraz uszczelniacze na wale i włku.
Teraz jest duzo lepiej ale dół też się kłania .
Jeszcze raz dzieki i Pozdrawiam
 
 
SzeQ
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2008, 00:34   

Witam. Mam problem z moim Miśkiem. Kupiełem go całkiem niedawno, to mój drugi samochód a ja jestem jeszcze nie doswiadczonym kierowcą i na mechanice sie niestety nie znam. Poprzedni właściciel powiedział mi zę to uszczelniacze, samochód Kopci kłębami białego dymu, wczesniej jeszcze sie dało to zniesc ale teraz juz sam sie tego wstydze. robiłęm mu kompresję i wypadło dobrze, i z tego co wiem to wszystko faktycznie wskazuje na uszczelniacze. Autko bierze dość sporo oleju przez to wszystko. Czy jest na Forum ktos z Krakowa kto mógłby mi pomóc to zrobić, oczywiście nie za darmo. i ile by to kosztowało? bardzo mi zależy żeby zrobić to najniższym kosztem żeby nie rozbierać całego silnika. Sam boje sie tego podjąć a i wsród znajomych niestety nikogo nie mam. Bardzo proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-07-2008, 11:12   

na forum regionalnym - malopolskim - masz namiary na sprawdzonego mechanika z tego regionu

kopcenie bialym dymem moze swiadczyc o przepaleniu uszczelki glowicy miedzy cylindrem a kanalem wodnym
palenie oleju to z reguly dym niebieski
a kompresja mogla wypasc dobrze, bo pierscienie uszczelniaja sie branym olejem
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 09:17   

Witam dawno niebłem na forum ale moje mitsu sprawuje się całkiem dobrze .
Po wymianie uszczelniaczy olej dolewłem ostatni raz w maju i tak do dzis niedolalem nawey kropli .
Pozdrawiam .
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 10:45   

silstar ja robiłem kapitalkę w moim c62A
kpl części do silnika (pierścienie, panewki, uszczelki, zimeringi, itp,itd) zakupiłem za kwotę 450PLN większość oryginalne, bo w sklepie pierścienie oryginalne miałem za 40PLN a w hurtowni po rabatach 100PLN za podróby ;]
proponuję poszukać po sklepach gdzie potrzebują poschodzić ze stanów magazynowych ;)
a druga sprawa jak będziesz robił dół silnika koniecznie sprawdź luz na sworzniach tłokowych (mi się nie chciało i teraz misiek mi stuka :P ) jeśli będzie za duży to niestety trzeba będzie kupić tłoki :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.