 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana tulejek (skrzynia biegów) zgrzyta wsteczny |
Autor |
Wiadomość |
raafe [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2008, 21:00 Wymiana tulejek (skrzynia biegów) zgrzyta wsteczny
|
|
|
Witam! dzisiaj wymieniłem tulejki. Efekt naprawdę niebo a ziemia. Biegi wchodzą leciutko i tak jak powinny. Ale teraz często jak wrzucam wsteczny to słysze zgrzyyyyt. Czy ja coś źle zrobiłem z tymi tylejkami czy o co moze biegać? Wczesniej, jesli juz udało mi sie wrzucić wsteczny (średnio po kilku próbach) to nie nie zgrzytało. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 20-03-2008, 00:26
|
|
|
A jak wrzucasz wsteczny to autko stoi ??
Może nie wysprzęgla do końca ! Nie raz wystarczy dwa razy wcisnąć sprzęgło (to pomaga) |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Kierownik [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 08:19
|
|
|
Jak wymieniłeś te tulejki? Też bym to chętnie zrobił. Można to zrobić samemu czy trzeba wyciągnąć skrzynię? Gdzie te tulejki są? |
|
|
|
 |
jaded [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 11:55
|
|
|
A w GDI też jest tulejkowy problem? |
|
|
|
 |
Chemik [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 12:09
|
|
|
Hmmm,
W moim GDI dosyć cięzko wchodzi pierwszy i drugi bieg, reszta chodzi plynnie, nic nie zgrzyta.
Muszę jeszcze przyjżeć się sprawie, ale wydaje mi się, że po przejecheniu kilku km skrzynia chodzi płynniej, niż zaraz po odpaleniu... |
|
|
|
 |
Kierownik [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 12:20
|
|
|
to, że po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia chodzi troszkę płynniej to jest normalne, bo olej nabiera odpowiedniej temperatury pracy. |
|
|
|
 |
raafe [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 13:32
|
|
|
Kierownik napisał/a: | Jak wymieniłeś te tulejki? Też bym to chętnie zrobił. Można to zrobić samemu czy trzeba wyciągnąć skrzynię? Gdzie te tulejki są? |
Generalnie to wymiana tulejek nalezy do jednej z najprostyszch rzeczy. Wjeżdżasz na kanał, bierzesz 2 klucze 11 lub 10 (u mnie 10 ) odkręcasz dwie nakrętki, wybijasz śrube z tulejki (miałem z tym mały problem, bo była strasznie zapieczona) a potem to juz tylko zamienić tulejki. Broń boże nie wyciagaj skrzyni
tu masz linka gdzie jest schemat
http://www.mitsubishi-gra...19ab2f90#284337
[ Dodano: 20-03-2008, 13:36 ]
luk_szc napisał/a: | A jak wrzucasz wsteczny to autko stoi ??
Może nie wysprzęgla do końca ! Nie raz wystarczy dwa razy wcisnąć sprzęgło (to pomaga) |
Autko stoi, w sensie ze nie szarpie tylko zgrzyta. Troche to denerwujace na dluzsza mete. Czasem ladnie wejdzie wsteczy a czasem az ciary przejda [/list] |
|
|
|
 |
Kierownik [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 13:39
|
|
|
Chylę czoła! dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
huberttt [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 11:36
|
|
|
koledzy ja po zakupie 5 tysiecy zrobilem i padły. Kupilem wiec nowe w ASO wymienilem i starczyło na 20 kolejnych tysiecy kilometrów. Teraz po jest znowu spokój ale 2 razy mi sie nazwe to niefachowo "zemskło" i co jakiś czas wchodzę pod samochód i poprawiam. Podpatrzyłem mechanika i jakoś sie do tej pory udaje. Ustawiam w pozycji luz dokręcam śrubkę i po sprawie. Uwielbiam ten samochód, ale to jego kolejny duzy minus. |
|
|
|
 |
|
|