Diagnostyka |
Autor |
Wiadomość |
grzess81 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 14:34 Diagnostyka
|
|
|
Witam !!!
Mam pytanie gdzie w sigmie znajduje sie kostka diagnostyczna ?
czy to przy bezpiecznikach w kabinie przy nogach kierowcy z lewej strony to jest to ?
POZDRAWIAM !!! |
|
|
|
 |
alfig707 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 15:48 Re: Diagnostyka
|
|
|
grzess81 napisał/a: | Witam !!!
Mam pytanie gdzie w sigmie znajduje sie kostka diagnostyczna ?
czy to przy bezpiecznikach w kabinie przy nogach kierowcy z lewej strony to jest to ?
POZDRAWIAM !!! |
Czesc, tak, to jest to plus jeszcze chyba pod maska z lewej strony jest jakies zlacze. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 03-04-2008, 21:32
|
|
|
więc tak , pierwsze bezpieczniki masz pod maską z lewej jak stoisz przodem do samochodu/światła ,abs,szyber ,klima itd.../reszta jest schowana pod kierą z lewej /jak siedzisz w fotelu kierowcy okolice lewj nogi -piszczel - pudełko 12/8 cm ...znalzłem u siebie jeszcze styczniki i przełączniki w okolicach schowka z prawej strony / właściwie pod i trzeba wsio rozkręcać / nawiewy zimnego i ciepłego oraz spryskiwaczy reflektorów/ więcej nic nie ma w moim aucie ? albo jeszcze nie wiem.... pozdrowionka |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 03-04-2008, 21:45
|
|
|
W Sigmach jest tylko jedna kostka własnie ta pod nogami kierowcy przy skrzynce bezpieczników. Za chwilkę umieszczam temat jak czytać błędy
Mała poprawka - obok jest druga wtyczka (czarna) i z tego co wyczytałem to ona jest do komunikacji z modułem kontroli trakcji, tym niemniej obie wtyczki są po lewej stronie samochodu koło skrzynki bezpieczników. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 05-04-2008, 01:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 04-04-2008, 14:19
|
|
|
ja mam jeszcze kostki a właściwie styczniki pod schowkiem pasażera |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 22:38
|
|
|
Łukasz znasz może symbol tej wtyczki |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-04-2008, 01:47
|
|
|
batman-1 napisał/a: | Łukasz znasz może symbol tej wtyczki |
Tzn o co Ci dokładnie chodzi bo nie do konca rozumiem ? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 09:24
|
|
|
z tego co się orientuje to wtyczki serwisowe mają oznaczenia np.OBD1 i inne czy orientujesz się jakie ma oznaczenie ta w SIGMIE |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-04-2008, 10:37
|
|
|
hmmm dalej nie jestem pewien czy o to Ci chodzi ale wtyczki miska są własnie wtyczkami typu OBD I z tym ze OBD I było implementowane w różny sposób przez różnych producentów, bo nie było jednego standartu tak jak w przypadku OBD II, jednak z tego co wiem to wytczka miśka jest dosć typowa |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 21:09
|
|
|
oto właśnie mi chodziło bo mam znajomego co się elektroniką bawi ustawia mapy wtrysków i wiele innych ustawień a ja go mencze żeby się podpioł pod moją misie i glatego pytam jakie złącze |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-04-2008, 21:35
|
|
|
Podejrzewam ze za pomoca tego nie ustawisz. Skaner jaki znam który bezproblemowo obsługuje miska to tzw. launch mi facet kasował blad poduszki na przyklad. Ale watpie zeby mozna bylo mapy wtryskow zmieniac, w tych czasach caly program byl zapisywany w pamieciach EPROM w najlepszym wypadku a nie EEPROM wiec bez wymiany chipa nie zmienisz nic |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 22:21
|
|
|
łukasz pytanko jaki komp jest pod siedzeniem kierowcy ???? bo ostatnio namierzyłem tam skrzynke |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 10-04-2008, 13:19
|
|
|
batman-1 napisał/a: | łukasz pytanko jaki komp jest pod siedzeniem kierowcy ???? bo ostatnio namierzyłem tam skrzynke |
O ile pamiętam to jest tam komp od elektrycznych siedzeń (pamięć ustawień).
Przy okazji:
pod deską jest komputer wentylacji (klimy), ECU, komputer skrzyni automatycznej (TCU) i chyba coś od skretu tylnej osi taka mała puszka(4WS). W bagazniku po prawej jest komp ECSu a po lewej jest ABS i kontrola trakcji (TCL) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|