Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Diagnostyka
Autor Wiadomość
grzess81
[Usunięty]

  Wysłany: 03-04-2008, 14:34   Diagnostyka

Witam !!!
Mam pytanie gdzie w sigmie znajduje sie kostka diagnostyczna ?
czy to przy bezpiecznikach w kabinie przy nogach kierowcy z lewej strony to jest to ?
POZDRAWIAM !!!
 
 
alfig707
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2008, 15:48   Re: Diagnostyka

grzess81 napisał/a:
Witam !!!
Mam pytanie gdzie w sigmie znajduje sie kostka diagnostyczna ?
czy to przy bezpiecznikach w kabinie przy nogach kierowcy z lewej strony to jest to ?
POZDRAWIAM !!!



Czesc, tak, to jest to plus jeszcze chyba pod maska z lewej strony jest jakies zlacze.
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 03-04-2008, 21:32   

więc tak , pierwsze bezpieczniki masz pod maską z lewej jak stoisz przodem do samochodu/światła ,abs,szyber ,klima itd.../reszta jest schowana pod kierą z lewej /jak siedzisz w fotelu kierowcy okolice lewj nogi -piszczel - pudełko 12/8 cm ...znalzłem u siebie jeszcze styczniki i przełączniki w okolicach schowka z prawej strony / właściwie pod i trzeba wsio rozkręcać / nawiewy zimnego i ciepłego oraz spryskiwaczy reflektorów/ więcej nic nie ma w moim aucie ? albo jeszcze nie wiem.... :doubt: pozdrowionka
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-04-2008, 21:45   

W Sigmach jest tylko jedna kostka własnie ta pod nogami kierowcy przy skrzynce bezpieczników. Za chwilkę umieszczam temat jak czytać błędy
Mała poprawka - obok jest druga wtyczka (czarna) i z tego co wyczytałem to ona jest do komunikacji z modułem kontroli trakcji, tym niemniej obie wtyczki są po lewej stronie samochodu koło skrzynki bezpieczników.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 05-04-2008, 01:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 04-04-2008, 14:19   

ja mam jeszcze kostki a właściwie styczniki pod schowkiem pasażera
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2008, 22:38   

Łukasz znasz może symbol tej wtyczki
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 05-04-2008, 01:47   

batman-1 napisał/a:
Łukasz znasz może symbol tej wtyczki

Tzn o co Ci dokładnie chodzi bo nie do konca rozumiem ?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2008, 09:24   

z tego co się orientuje to wtyczki serwisowe mają oznaczenia np.OBD1 i inne czy orientujesz się jakie ma oznaczenie ta w SIGMIE
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 05-04-2008, 10:37   

hmmm dalej nie jestem pewien czy o to Ci chodzi ale wtyczki miska są własnie wtyczkami typu OBD I z tym ze OBD I było implementowane w różny sposób przez różnych producentów, bo nie było jednego standartu tak jak w przypadku OBD II, jednak z tego co wiem to wytczka miśka jest dosć typowa
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2008, 21:09   

oto właśnie mi chodziło bo mam znajomego co się elektroniką bawi ustawia mapy wtrysków i wiele innych ustawień a ja go mencze żeby się podpioł pod moją misie i glatego pytam jakie złącze
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 05-04-2008, 21:35   

Podejrzewam ze za pomoca tego nie ustawisz. Skaner jaki znam który bezproblemowo obsługuje miska to tzw. launch mi facet kasował blad poduszki na przyklad. Ale watpie zeby mozna bylo mapy wtryskow zmieniac, w tych czasach caly program byl zapisywany w pamieciach EPROM w najlepszym wypadku a nie EEPROM wiec bez wymiany chipa nie zmienisz nic
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2008, 22:21   

łukasz pytanko jaki komp jest pod siedzeniem kierowcy ???? bo ostatnio namierzyłem tam skrzynke
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-04-2008, 13:19   

batman-1 napisał/a:
łukasz pytanko jaki komp jest pod siedzeniem kierowcy ???? bo ostatnio namierzyłem tam skrzynke

O ile pamiętam to jest tam komp od elektrycznych siedzeń (pamięć ustawień).
Przy okazji:
pod deską jest komputer wentylacji (klimy), ECU, komputer skrzyni automatycznej (TCU) i chyba coś od skretu tylnej osi taka mała puszka(4WS). W bagazniku po prawej jest komp ECSu a po lewej jest ABS i kontrola trakcji (TCL)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.