Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie cisnienie powinno byc na cylindrach GDI
Autor Wiadomość
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 07-04-2008, 17:53   Jakie cisnienie powinno byc na cylindrach GDI

witam czy ma ktos moze dokladne dane jakie cisnienie powinnien miec silnik 1.8 dohc GDI na poszczegolnych cylindrach z gory dzieki za odp pozdrawiam
_________________
Trutil
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 07-04-2008, 20:46   

Ja też poproszę o tą informacje :D
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2008, 20:59   

Z tego co pamietam to powinno być około 12.5 ... na kazdym cylibdrze..
Pozdr...
sorry, ale to chyba max stopień sprężania...
 
 
emfranc 
Forumowicz
dadrl.pl

Auto: Carisma GDI'99 EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 170
Skąd: Kietrz
Wysłany: 07-04-2008, 23:56   

Jakiś czas temu sprawdzałem ciśnienie sprężania w mojej Cari,
I - 14,1
II - 14,2
III - 14,4
IV - 15
mam wykres z pomiaru, jeśli komuś bardzo zależy mogę gdzieś zeskanować i wkleić :wink:
_________________
http://dadrl.pl/
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-04-2008, 10:00   

15.7 bar, limit 12,7 bar, maksymalny rozrzut pomiarów 0.1 bara (za service manualem)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 08-04-2008, 18:54   

Witam moja przygoda z klepaniem silnika gdi ciagnie sie juz dlugo. Po wizycie w 8 warsztatach kazdy mowil ze to szklanki. Uzbieralem kase i oddalem cari na warsztat wymienione zostalo 16 szklanek po zlozeniu silnika i odpaleniu bylo to samo taki sam klekot.
oczywiscie zaplacilem kase w warsztacie za robote kosztowalo mnieto 1400zl. Zadzwonilem do naszego kolegi japanez ktory polecil mi bartka szymczyka podjechalem do niego stweirdzil ze samochod nie przepala chociazby na 1 gar. Dzisiaj pojechalem znowu do swojego mechanika ktory robil mi silnik kazalem mu zmierzyc cisnienie nawet na cieplym silniku

1 gar 12bar
2 gar niecałe 9bar
3 gar niecałe 9bar
4gar 12bar

z tym ze pierwszy strzal cisnienia z cylindra byl ok 5 - 6bar na kazdy gar im dluzej krecil silnikiem cisnienie wzrastalo juz napisalem do ilu. Bede mial zwrocone koszty naprawy i czesci ktore byly niepotrzebnie wymienione. Ale moje pytanie czy serwis mial racje czy to swozen tloka czy tak jak powiedzial bartek szymczyk silnik umarl i wyciera gladz ceramiczna i klepie co o tym myslicie. Widzac wasze notatki co do cisnienia 14bar a widzieliscie moje poprostu nie mam pytan dzieki za odp. pozdrawiam
_________________
Trutil
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-04-2008, 19:25   

Przy takim stanie silnika, klepać, pukać, stukać ma prawo wszystko....... nawet tłoki o głowicę, jak panewki są wytarte.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 08-04-2008, 19:27   

Jednym słowem nie byla konieczna wymiana szklanek bląd ewidentny jest mechanika ktory nie zmierzyl cisnieia. Kupno nowego motoru to jedyne rozwiazanie??
dzieki za odp pozdro

[ Dodano: 08-04-2008, 19:36 ]
Bartek, I czy mozesz mi doradzic na co zwrocic uwage jak bede kupował nowy silnik a ma byc to jutro mierzyć cisnenie co sprawdzic zeby ten koszmar zklepaniem wreszcie sie skonczyl a wydana kasa bedzie dobrze wydana pozdro
_________________
Trutil
 
 
 
XL 
Mitsumaniak
Rycerz Dżidiaj

Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Bytom-Rozbark
Wysłany: 08-04-2008, 20:01   

Takie ciśnienie sprężania istotnie może świadczyć o skrajnym zużyciu silnika, ale jest jeszcze nadzieja. Inną przyczyną może być niedomykanie się zaworów, lub zbyt krótkie czasy otwarcia zaworów ssących. I jedno i drugie może być spowodowane wadliwym działaniem hydraulicznych popychaczy. Proponuję abyś zapoznał się z TYM TEMATEM i zaczął od udrożnienia kanalików zasilających popychacze. Jeżeli potrafisz to zrobić sam, to koszt żaden, a efekty mogą być zadziwiające.

Pozdrawiam, XL

Ups, coś pochrzaniłem z tym linkiem, chodzi mi o link z wypowiedzi kol. akbi z 04.04.- "Wszystko o ceramizerze"
Może teraz będzie lepiej
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 08-04-2008, 22:59   

popychacze hydrauliczne były zakładane nowe i to wszystkie 16 szt
a co do udrożnienia tych kanalików niestety sam nie potrafię tego zrobić
_________________
Trutil
 
 
 
XL 
Mitsumaniak
Rycerz Dżidiaj

Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Bytom-Rozbark
Wysłany: 08-04-2008, 23:35   

Wiem że wymieniałeś i wiem, że wymiana nic nie zmieniła. To właśnie może świadczyć o przytkanych i nie udrożnionych przy wymianie popychaczy kanalikach doprowadzających do nich olej . Oczywiście- to tylko hipoteza.
Nawiasem mówiąc myślałem, że jesteśmy prawie sąsiadami - u nas Łagiewniki są o rzut beretem od Rozbarku (i jedno i drugie to dzielnice Bytomia).

Pozdrawiam, XL
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 09-04-2008, 09:22   

XL, musiałbys uslyszec ten klekot bylem u chopakow we wrocku powiedzieli ze popychacz ma harakterystyczny dzwiek jak klepie u mnie w silniku jest takie cos ze wyglada to tak jakbym zamknął krasnala z mlotkiem. Powiedzieli ze napewno to nie popychacze a cos z tlokami kazali zmierzyc cisnienie zrobilem to i wyszlo ze jest do dupy. Łagiewniki kolo wrocka:P bytom troche daleko pozdro
_________________
Trutil
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 09-04-2008, 18:51   

TRUTIL CARI GDI, nie wiem czy natknąłeś sie na forum na temat gdzie któryś z kolegów miał takie "walenie młotkiem" w silniku i okazało sie że w głowicy nie było jednego otworu do smarowania panewki.Tak...wadliwa głowica a panewka była kompletnie rozwalona.Może ty masz tez głowice z tej wadliwej partii ?
W tym temacie były wstawione zdjęcia gdzie widać było brak jednego otworu.
Wiem że to nie tłumaczy niskiego cisn. w cylindrach ale klekotu jak najbardziej.
 
 
ponom 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 116 KM GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: węgorzewo
Wysłany: 12-11-2014, 13:56   

ja nie mam gdi tylko zwykłą 1.8 16v, będę sprawdzał ciśnienie sprężania. wie ktoś jakie są fabryczne wielkości?
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-11-2014, 15:24   

1.8 -13.2 bara min 10 różnica 1.0
1.8 gdi -15.7 bara min 13,3 różnica 1.0
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.