Piggy Back |
Autor |
Wiadomość |
Michal4133
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK
|
Wysłany: 06-05-2008, 00:02 Piggy Back
|
|
|
czy ktos cos takiego moze mial u siebie? pierwszy raz to widze i w sumie zadziwila mnie liczba pozytywnych opini na ten temat
zobacz link:
http://cgi.ebay.co.uk/25-...1QQcmdZViewItem |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2008, 06:46
|
|
|
Jest ktoś chętny z UK, za 5 funciaków może warto sprawdzić? Tylko dojdzie jeszcze koszt testu na hamowni. |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 06-05-2008, 07:56
|
|
|
:):):):):):).... załóżcie do tego magnetyzery... strumienice... i ze 100KM sie uzbiera... ...
edit. na allegro tez kupicie cos takiego klik
duzo taniej niz w anglii... jesli nie chcecie uszkodzic silnika to szczerze odradzam, a z prawdziwym piggy back ma tyle wspólnego co nic!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
DamianBlue
Mitsumaniak vel FURIAN

Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 07-05-2008, 00:40
|
|
|
ja ostatnio znalazłem specjalną plastikową turbinkę którą umieszcza się w dolocie. Tzn od tak wkłada w dolot. Turbinka "organizuje" czyli "uporządkowuje" strumień powietrza co znajduje oddźwięk w polepszeniu spalania mieszanki i poprawia osiągi silnika . A i jeszcze na dowód był wklejony jakiś bełkot o cząsteczkach powietrza . Myślałem że padne . Ciekawe co jeszcze wymyślą . Na aukcji z prostownikiem przeczytałem również " stabilizowany prąd ładowania o wartości około 14,2V.
A tak na serio, Tuning napewno nie polega na "oszukiwaniu" komputera i to trzeba zapamiętać .
NIECH MAGICZNE REZYSTORY I PLASTKIOWE TURBINKI BĘDĄ Z WAMI!! |
_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-05-2008, 12:22
|
|
|
Zgadza się!
Do tego jeszcze magiczne katalizatory, które w środku są tylko przelotową rurą . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Michal4133
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK
|
Wysłany: 07-05-2008, 13:13
|
|
|
hmmmm jesli takie duperele to pic na wode fotomontaz to jakiej bladej i nie pewnej tyle pozytywnych komentatorow sie tam znalazlo i pozytywnych opini na ten temat? ja i tak nie bede probowal przynajmniej na swoim samochodzie |
|
|
|
 |
DamianBlue
Mitsumaniak vel FURIAN

Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 07-05-2008, 15:00
|
|
|
Skąd? . Już mówie, wkładasz sobie takie coś do samochodu a reszta to podświadomość . Oczekujesz róznicy i ją widzisz, niestety złudnie . |
_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-05-2008, 15:38
|
|
|
Co do komentarzy, to był kiedyś program na BBC2 jak na eBayu wykręcić kilka tysięcy pozytywnych feedbaków i komentarzy mając lewe konto od dwóch dni. Mechanizm był prosty, choć szczegółów nie pamiętam już. W każdym razie dawał do myślenia. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 22:25
|
|
|
Warto zainwestowac w SMT6 lub ECUMASTER
poznawal na płynne sterowanie mapą zapłonu i paliwa w cały zakresie obrotów z możliwościa korekty map w kazdej chwili, np w momencie dokupienia walkow sportowych, zmienie wydechu, dolotu i kazdej innej modyfikacji ktora wymaga korekty mapy.
Koszt SMT6 lub ECUMASTER to okolice 500zł + około 800zł strojenie na hamowni obciazeniowej +strojenie na ulicy |
|
|
|
 |
|