Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piggy Back
Autor Wiadomość
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
  Wysłany: 06-05-2008, 00:02   Piggy Back

czy ktos cos takiego moze mial u siebie? pierwszy raz to widze i w sumie zadziwila mnie liczba pozytywnych opini na ten temat

zobacz link:
http://cgi.ebay.co.uk/25-...1QQcmdZViewItem
 
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 06:46   

Jest ktoś chętny z UK, za 5 funciaków może warto sprawdzić? Tylko dojdzie jeszcze koszt testu na hamowni.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 06-05-2008, 07:56   

:) :):):):):):).... załóżcie do tego magnetyzery... strumienice... i ze 100KM sie uzbiera... :lol: ...
edit. na allegro tez kupicie cos takiego klik
duzo taniej niz w anglii... jesli nie chcecie uszkodzic silnika to szczerze odradzam, a z prawdziwym piggy back ma tyle wspólnego co nic!!!!!!!!!!!!
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-05-2008, 00:40   

ja ostatnio znalazłem specjalną plastikową turbinkę którą umieszcza się w dolocie. Tzn od tak wkłada w dolot. Turbinka "organizuje" czyli "uporządkowuje" strumień powietrza co znajduje oddźwięk w polepszeniu spalania mieszanki i poprawia osiągi silnika :D :D :D . :lol: A i jeszcze na dowód był wklejony jakiś bełkot o cząsteczkach powietrza :D . Myślałem że padne :lol: . Ciekawe co jeszcze wymyślą :D . Na aukcji z prostownikiem przeczytałem również " stabilizowany prąd ładowania o wartości około 14,2V.
A tak na serio, Tuning napewno nie polega na "oszukiwaniu" komputera i to trzeba zapamiętać :) .

NIECH MAGICZNE REZYSTORY I PLASTKIOWE TURBINKI BĘDĄ Z WAMI!!
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-05-2008, 12:22   

Zgadza się!
Do tego jeszcze magiczne katalizatory, które w środku są tylko przelotową rurą :D :D :D .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 07-05-2008, 13:13   

hmmmm jesli takie duperele to pic na wode fotomontaz to jakiej bladej i nie pewnej tyle pozytywnych komentatorow sie tam znalazlo i pozytywnych opini na ten temat? ja i tak nie bede probowal przynajmniej na swoim samochodzie :D
 
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-05-2008, 15:00   

Skąd? :D . Już mówie, wkładasz sobie takie coś do samochodu a reszta to podświadomość :D . Oczekujesz róznicy i ją widzisz, niestety złudnie :) .
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-05-2008, 15:38   

Co do komentarzy, to był kiedyś program na BBC2 jak na eBayu wykręcić kilka tysięcy pozytywnych feedbaków i komentarzy mając lewe konto od dwóch dni. Mechanizm był prosty, choć szczegółów nie pamiętam już. W każdym razie dawał do myślenia.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 22:25   

Warto zainwestowac w SMT6 lub ECUMASTER

poznawal na płynne sterowanie mapą zapłonu i paliwa w cały zakresie obrotów z możliwościa korekty map w kazdej chwili, np w momencie dokupienia walkow sportowych, zmienie wydechu, dolotu i kazdej innej modyfikacji ktora wymaga korekty mapy.
Koszt SMT6 lub ECUMASTER to okolice 500zł + około 800zł strojenie na hamowni obciazeniowej +strojenie na ulicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.