Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie zdecydowanie nadmierne
Autor Wiadomość
Poler5
[Usunięty]

  Wysłany: 08-05-2008, 21:49   Spalanie zdecydowanie nadmierne

Wcześniej nie było tak tragicznie. Ostatnio w trasie przy całkiem spokojnej jeździe wyszło 13l/100. W mieście idzie chyba ze 20l/100, fakt że lubię czasem się pościgać z Ikarusami ale bez przesady. Pali tyle co Merc S600 z 12 zepterami.
Mam 3.0/12V w kombiaku. Myślałem o wymianie przepływomierza. Nie wiem czy to coś da bo przecież nie kupię nowego tylko wezmę jakiś używany a tu już nie ma gwarancji że trafię na lepszy. Może być jeszcze gorzej. Co proponujecie?
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 22:36   

podjedz do jakiegoś mondrego mechanizatora i zrób analize spalin i bedziesz wszystko wiedział jesli masz gaz to analiza na benzynie
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 16:42   

Nie znam żadnego sensownego w okolicy Warszawy. Może ktoś kogoś poleci?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-05-2008, 19:09   

Moja paliła od zawsze koło 12l benzyny w "trasie" - choc skłaniałbym sie zeby powiedzieć ze to jest raczej cykl mieszany, 18 litrów w miescie. Na gazie nie jest wiele gorzej 13, a w miescie kolo 19. Nie wiem czy cos nie jest tak z silnikiem ale od zawsze tak było. Od 1,5 roku jak mam samochód nie miałem okazji wyjechać w dalszą trasę taką żeby jechać spokojnie ze stałą prędkością tylko nawet jazda na trasie wymaga całkowitego zatrzymania samochodu od czasu do czasu tzn. co kilka km (skrzyżowania ze światłami na środku głównej drogi bo u nas coś takiego jak przejscia nad lub podziemne dla pieszych lub przejazdy to za droga sprawa - niech tysiące kierowców dziennie sobie czeka bo taniej dac światła :evil: )
PS. Mam oczywiscie automat
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 19:10   

Witam!
Sczytaj najpierw błędy z ECU a potem dopiero stwierdzisz czy trzeba kupić przepływomierz czy coś innego nr błędu wskaże co Twojej MISI jest.Pewnie wiesz jak to się robi za pomocą diody 12V opornik do niej i dwóch kabelków z pinami . Jak chcesz to Ci zrobię i wyślę, dioda chyba 80gr piny 2 szt po 40gr i opornik 1zł lub taniej znaczek na kopertę 1.30zł. Moje zaangażowanie gratis!
Pozdrawiam!
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 19:50   

Dzieki Syski za chęć pomocy. Nie robiłem tego za pomocą diody wg. twojego opisu. Jeśli to pomoże wskazać źródło problemów to byłbym wdzięczny za pomoc czyli gdzie to wpiąć i jak zdiagnozować wskazania diody. Dzieki.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-05-2008, 19:53   

Poler napisał/a:
Dzieki Syski za chęć pomocy. Nie robiłem tego za pomocą diody wg. twojego opisu. Jeśli to pomoże wskazać źródło problemów to byłbym wdzięczny za pomoc czyli gdzie to wpiąć i jak zdiagnozować wskazania diody. Dzieki.


Kilka wątków wcześniej umieściłem mały tutorial jak czytać błędy
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=22855

[ Dodano: 21-05-2008, 23:23 ]
Sprawdź jeszcze jedną rzecz, moze to banał ale sam sie złapałem na tym że nie sprawdziłem tej najbardziej prozaicznej przyczyny dużego spalania:
FILTR POWIETRZA. U siebie nie zmieniałem przez 1,5 roku :oops: i był już dość mocno zasyfiony. Teraz właśnie wymieniłem i zobacze jakie będzie spalanie.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.