Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Uszczelniacze zaworowe
Autor Wiadomość
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 22:20   

hmmm..moze i tak.. :idea: ...bede musial to sprawdzic..dzieki :wink:
 
 
nickt
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 22:25   

Jesli masz wielopunktowy wtrysk to warto zacząc od wtryskiwacza :P
 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 23:24   

szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll: za krótko go mam zeby to wiedziec :P
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-05-2008, 00:25   

modesto napisał/a:
moze wtrysk na tym cylindrze sie zapiekl czy cos takiego ?
Jak może być wtrysk zapieczony jak świeca mokra a nie jest to olej? modesto, przeczytaj cały temat :) Jak już to wtrysk może lać a świeca nie nadąża spalać wachy.
vippo napisał/a:
szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll:
Masz wielopunktowy wtrysk. Na kolektorze ssącym powinno pisać ECI :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-05-2008, 10:15   

vippo napisał/a:
szczerze to nawet niewiem czy to jest na wielopunktowym wtrysku :roll: za krótko go mam zeby to wiedziec :P


Jeżeli nie masz gaźnika, a w 95 to niemożliwe, masz wielopunktowy. Mitsubishi pominęło i nie wykorzystywało jednopunktowego wtrysku paliwa.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 13:29   

no tak Tomek..zapewne masz racje :wink: ..w sumie to ciekawa sprawa z tym wtryskiem,bo buda telepie najbardziej jak jest zimny-z rana a wtedy chodzi na ssaniu,dostaje jeszcze wiecej paliwa i moze nie nadążąć spalac :o ...jak sie rozgrzeje to juz inna gadka..lepiej pracuje,jest calkiem ok tylko swieca troche okopcona..Obstawiam ze wtrysk po czesci moze byc przyczyna..ahhh gdyby tylko czlowiek mial wiecej czasu i dostep do lepszych mechanikow(A nie takich co od razu kaza caly silnik wymieniac :? ) to napewno juz bylby naprawiony :doubt:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.