 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E39A 4WD 2.0T] chłodnica oleju |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 14:28 [E39A 4WD 2.0T] chłodnica oleju
|
|
|
mam pytanie odnosnie chlodnicy oleju tej malej kolo skraplacza klimy, dopiero niedawno zobaczylem ze przewody tej chlodnicy do pompy oleju, bylem pewien ze to od klimy
i chodzi mi czy ona niepowinna sie nagrzewac przeciez olej jest goracy jak sie rozgrzeje a ona jes zimna tak jakby olej nieprzeplywal czy to mozliwe zeby nie plyna przez chlodnice przeciez wtedy chyba obiegu by niebylo???
wiec jak z nia jest? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:44
|
|
|
Może być tak, że jest tam termostat (rozwiązanie podobne do tego z układu cieczy chłodzącej), który jest zawieszony lub poprostu zepsuty. Nie mówie, że na 100% tak jest, ale w kilku innych przypadkach takl było (frontera mojego brata, czy kiedyś pajero). Możesz zacząć od poszukiwania go (o ile występuje) i sprawdzenia odrazu drożności przewodów. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 05:20
|
|
|
a gdzie szukac termostatu? przy pompie? i czy podobny jest do tego od chlodzenia? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 14-05-2008, 22:30
|
|
|
poszukaj go gdzieś przy chłodniczce, albo gdzieś przy silniku, tam z kąd przewody wychodzą, musze psprawdzić u siebie, bo też takową chłodniczke posiadam. Jak już będe coś wiedział to napisze. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-05-2008, 16:25
|
|
|
Termostat jest dokładnie pomiędzy króćcami wyjścia i wejścia oleju ......
Schemat działania jest prosty - wysoka temperatura oleju powoduje zamknięcie przetoki między króćcami i oliwa płynie przez chłodnicę. Wszystko odbywa się na drodze oleju między pompą a filtrem.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|