Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0T] chłodnica oleju
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2008, 14:28   [E39A 4WD 2.0T] chłodnica oleju

mam pytanie odnosnie chlodnicy oleju tej malej kolo skraplacza klimy, dopiero niedawno zobaczylem ze przewody tej chlodnicy do pompy oleju, bylem pewien ze to od klimy
i chodzi mi czy ona niepowinna sie nagrzewac przeciez olej jest goracy jak sie rozgrzeje a ona jes zimna tak jakby olej nieprzeplywal czy to mozliwe zeby nie plyna przez chlodnice przeciez wtedy chyba obiegu by niebylo???
wiec jak z nia jest?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 11-05-2008, 22:44   

Może być tak, że jest tam termostat (rozwiązanie podobne do tego z układu cieczy chłodzącej), który jest zawieszony lub poprostu zepsuty. Nie mówie, że na 100% tak jest, ale w kilku innych przypadkach takl było (frontera mojego brata, czy kiedyś pajero). Możesz zacząć od poszukiwania go (o ile występuje) i sprawdzenia odrazu drożności przewodów.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 05:20   

a gdzie szukac termostatu? przy pompie? i czy podobny jest do tego od chlodzenia?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 14-05-2008, 22:30   

poszukaj go gdzieś przy chłodniczce, albo gdzieś przy silniku, tam z kąd przewody wychodzą, musze psprawdzić u siebie, bo też takową chłodniczke posiadam. Jak już będe coś wiedział to napisze.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-05-2008, 16:25   

Termostat jest dokładnie pomiędzy króćcami wyjścia i wejścia oleju ......

Schemat działania jest prosty - wysoka temperatura oleju powoduje zamknięcie przetoki między króćcami i oliwa płynie przez chłodnicę. Wszystko odbywa się na drodze oleju między pompą a filtrem....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.