Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] Wycieki oleju
Autor Wiadomość
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2008, 08:59   [4G63] Wycieki oleju

Witam, zaczęły mnie męczyć od jakiegoś roku wycieki oleju z rozrządu i pokrywy zaworów (silnik 4G63). Uszczelkę pokrywy wymieniłem sam po dwóch miesiącach zaczęła cieknąć znowu. Dałem do mechanika (fachowca od Mitsu, nic innego nie naprawia) wymienił niby na dobrą uszczelnił rozrząd no i po 3 miesiącach cieknie znowu i rozrząd i pokrywa. Zaczyna mnie to dziwić. Ma ktoś jakiś pomysł. WIem że temat szeroki i mało sprecyzowany przeze mnie ale może jednak....
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 07-06-2008, 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 00:54   

uszczelniacz walu od strony rozrzadu... co do uszczelki pokrywy zaworow jak sie kupuje kupe z jc to po jakisms czasie problem powroci jak bumerang:> tylko ori :>
 
 
Chicken
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 07:39   

Z całym szacunkiem Goldi, ale kupa to nie była bo chyba stówkę kosztowała więc nie gadaj jak nie wiesz co kupiłem.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 21:30   

no to co za kupe za stowke kupils :>? bo ja za ori uszczelke pokrywy swego czasu dalem 75 zielonych :>
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 06-06-2008, 16:46   

To prawda nie wszystko co drogie jest dobre, ale ori jest drozsza.
czesto wycieki jednak nie sa spowodowane uszczelka ale zlym montazem. bardzo czesto mechanicy przykrecaja ja na wyczucie w rece i mozna przedobrzyc , tam sila dokrecenia jest tylko !!! 3.4 Nm w rekach nawet palcami przy kluczu nasadowym z raczka 25 cm masz spokojnie 10 Nm. Tu tkwi blad najczesciej. za mocno skrecaja, na zapas :)
nie wolno zapomniec o silikonie na polksiezycu z prawej strony glowicy.To jedyne miejsce gdzie dajemy RTV silikon. I nie przesadzajmy s sila i bedzie gralo wszystko. pamiatajmy o sekwencji przykrecana srob od wewnatrz na na zewnatrz.
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 19-06-2008, 17:20   

PO pierwsze i najważniejsze jak podaje książka serwisowa DSM od strony głowicy uszczelkę należny posmarować środkiem uszczelniającym (w konsystencji i wyglądzie coś jak pasta do uszczelniania połączeń w instalacji gazu ziemnego w domu)
Osobiście polecam środek Motorcraft'a bo jest tani i dobry a co za tym idzie dobry i tani :D
DO kupienia w sklepach z wyposażeniem warsztatowym lub w przedstawicielstwach motorcraft'a.
W miarę dobrym środkiem jest też szczeliwo RC do kupienia w LUNA Polska. Adresy sklepów można sobie wygooglowac.

Zaraz ktoś pewne napisze że on żadnej pasty nie stosuje i jest dobrze. No cóż każdy lubi co jego. Jednak uważam że rozsądne jest trzymanie się zaleceń fabryki. Bo potem powstają takie tematy : Co zrobić wymieniłem uszczelkę a dalej się leje.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 19:01   

a ja polceam silicon loctitea do uszczelek... drogi i dobry
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 19-06-2008, 22:33   

ten silikon tez jest ok tylko potem przy ewentualnej wymianie uszczelki jest sporo skrobania resztek, jak to z każdym silikonem bywa.
To szczeliwo Motorcraft'a ma konsystencję gęstego smaru (dosyć lepkie) ale usuwa się go najnormalniej ścierając szmatą .
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.