[4G63] Wycieki oleju |
Autor |
Wiadomość |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 08:59 [4G63] Wycieki oleju
|
|
|
Witam, zaczęły mnie męczyć od jakiegoś roku wycieki oleju z rozrządu i pokrywy zaworów (silnik 4G63). Uszczelkę pokrywy wymieniłem sam po dwóch miesiącach zaczęła cieknąć znowu. Dałem do mechanika (fachowca od Mitsu, nic innego nie naprawia) wymienił niby na dobrą uszczelnił rozrząd no i po 3 miesiącach cieknie znowu i rozrząd i pokrywa. Zaczyna mnie to dziwić. Ma ktoś jakiś pomysł. WIem że temat szeroki i mało sprecyzowany przeze mnie ale może jednak.... |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 07-06-2008, 14:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 00:54
|
|
|
uszczelniacz walu od strony rozrzadu... co do uszczelki pokrywy zaworow jak sie kupuje kupe z jc to po jakisms czasie problem powroci jak bumerang:> tylko ori :> |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 07:39
|
|
|
Z całym szacunkiem Goldi, ale kupa to nie była bo chyba stówkę kosztowała więc nie gadaj jak nie wiesz co kupiłem. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 21:30
|
|
|
no to co za kupe za stowke kupils :>? bo ja za ori uszczelke pokrywy swego czasu dalem 75 zielonych :> |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 06-06-2008, 16:46
|
|
|
To prawda nie wszystko co drogie jest dobre, ale ori jest drozsza.
czesto wycieki jednak nie sa spowodowane uszczelka ale zlym montazem. bardzo czesto mechanicy przykrecaja ja na wyczucie w rece i mozna przedobrzyc , tam sila dokrecenia jest tylko !!! 3.4 Nm w rekach nawet palcami przy kluczu nasadowym z raczka 25 cm masz spokojnie 10 Nm. Tu tkwi blad najczesciej. za mocno skrecaja, na zapas
nie wolno zapomniec o silikonie na polksiezycu z prawej strony glowicy.To jedyne miejsce gdzie dajemy RTV silikon. I nie przesadzajmy s sila i bedzie gralo wszystko. pamiatajmy o sekwencji przykrecana srob od wewnatrz na na zewnatrz. |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 19-06-2008, 17:20
|
|
|
PO pierwsze i najważniejsze jak podaje książka serwisowa DSM od strony głowicy uszczelkę należny posmarować środkiem uszczelniającym (w konsystencji i wyglądzie coś jak pasta do uszczelniania połączeń w instalacji gazu ziemnego w domu)
Osobiście polecam środek Motorcraft'a bo jest tani i dobry a co za tym idzie dobry i tani
DO kupienia w sklepach z wyposażeniem warsztatowym lub w przedstawicielstwach motorcraft'a.
W miarę dobrym środkiem jest też szczeliwo RC do kupienia w LUNA Polska. Adresy sklepów można sobie wygooglowac.
Zaraz ktoś pewne napisze że on żadnej pasty nie stosuje i jest dobrze. No cóż każdy lubi co jego. Jednak uważam że rozsądne jest trzymanie się zaleceń fabryki. Bo potem powstają takie tematy : Co zrobić wymieniłem uszczelkę a dalej się leje. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2008, 19:01
|
|
|
a ja polceam silicon loctitea do uszczelek... drogi i dobry |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 19-06-2008, 22:33
|
|
|
ten silikon tez jest ok tylko potem przy ewentualnej wymianie uszczelki jest sporo skrobania resztek, jak to z każdym silikonem bywa.
To szczeliwo Motorcraft'a ma konsystencję gęstego smaru (dosyć lepkie) ale usuwa się go najnormalniej ścierając szmatą . |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|