[CA1A 1.3] Temperatura poza zakresem |
Autor |
Wiadomość |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 12:08
|
|
|
pamietajcie zeby miska nie przegrzewac bo najgorsze dla japonskiego silnika to wlasnie to, moj kumpel mial takie przygody z Ca0 tyle ze chlopak sie nie zna niestety i niekeidy widze ze juz mu kopci na niebiesko |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-06-2008, 12:45
|
|
|
Browar napisał/a: | pamietajcie zeby miska nie przegrzewac bo najgorsze dla japonskiego silnika to wlasnie to | Dokładnie. Prawie żaden mechanik nie chce się podjąć naprawy przegrzanego japońskiego silnika. Nigdy nie będzie pracował tak jak wcześniej. |
|
|
|
 |
asiox [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 13:26
|
|
|
Witam.
sorry, ze sie podpinam, ale ostanio mojemu colcikowi 1.6 tez temperatura skoczyla prawie na czerwona kreske ( nie wlaczyl sie wentylator) ale moje pytanie dotyczy proby odpalenia tak rozgrzanego silnika, rozrosznik nie byl wstanie go obrocic cos go blokowalo, gdy po kilku probach odpalil, podczas jazdy na wysokich obrotach autko przerywalo a wskazowka od obrotomierza skakala. pozdrawiam |
|
|
|
 |
wirolek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 73 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-06-2008, 13:38
|
|
|
chyba poszla ci uszczelka... masz plyn chlodniczy? |
|
|
|
 |
asiox [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 14:54
|
|
|
Plyn jest, ciekawi mnie natomiast co bylo powodem tego zablokowania a pozniej przerywania pracy silnika |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 15:23
|
|
|
asiox napisał/a: | co bylo powodem tego zablokowania |
rozrusznik - bendiks? |
|
|
|
 |
asiox [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 15:30
|
|
|
na zimnym silnikiu jest ok, a to blokowanie wyladalo tak jak by byl zle ustawiony zaplon,(kiedys tak mialem w innym samochodzie), a skad to przerywanie |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 18:42
|
|
|
jak ci przerywa, moze chodzi na 4 garki - jak to czujesz? |
|
|
|
 |
asiox [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2008, 19:20
|
|
|
przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona |
|
|
|
 |
roxana
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Cze 2008 Posty: 1 Skąd: gorzyczki
|
Wysłany: 28-06-2008, 09:57 czesc jestem nowa
|
|
|
asiox napisał/a: | przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona |
czesc wszystkim jestem tu nowa.wlasnie kupilam sobie mitsubishi colta z roku 1995.wszystko niby ok,ale u mnie wskaznik temperatury wzrasta tak do 3/4wysokosci.czy wszystko jest ok?wyzej wskaznik nie idzie i obojetnie czy sie jedzie czy stoi w korku.prosze o pomoc.pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-06-2008, 10:25 Re: czesc jestem nowa
|
|
|
roxana napisał/a: | asiox napisał/a: | przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona |
czesc wszystkim jestem tu nowa.wlasnie kupilam sobie mitsubishi colta z roku 1995.wszystko niby ok,ale u mnie wskaznik temperatury wzrasta tak do 3/4wysokosci.czy wszystko jest ok?wyzej wskaznik nie idzie i obojetnie czy sie jedzie czy stoi w korku.prosze o pomoc.pozdrawiam wszystkich |
wskazówka powinna być troszkę poniżej połowy skali. Zawsze po rozgrzaniu. Sprawdź najprostsze: czy otwiera się termostat, i załącza wiatrak |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-06-2008, 10:33
|
|
|
roxana, pierwszą rzeczą w tym przypadku jest sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego. Podejrzewam, że masz go za mało o jakiś litr. Na zimnym (tylko i wyłącznie) silniku odkręć korek na chłodnicy i dolej płynu pod samą górę. |
|
|
|
 |
|