Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Temperatura poza zakresem
Autor Wiadomość
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 12:08   

pamietajcie zeby miska nie przegrzewac bo najgorsze dla japonskiego silnika to wlasnie to, moj kumpel mial takie przygody z Ca0 tyle ze chlopak sie nie zna niestety i niekeidy widze ze juz mu kopci na niebiesko :(
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-06-2008, 12:45   

Browar napisał/a:
pamietajcie zeby miska nie przegrzewac bo najgorsze dla japonskiego silnika to wlasnie to
Dokładnie. Prawie żaden mechanik nie chce się podjąć naprawy przegrzanego japońskiego silnika. Nigdy nie będzie pracował tak jak wcześniej.
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 13:26   

Witam.
sorry, ze sie podpinam, ale ostanio mojemu colcikowi 1.6 tez temperatura skoczyla prawie na czerwona kreske ( nie wlaczyl sie wentylator) ale moje pytanie dotyczy proby odpalenia tak rozgrzanego silnika, rozrosznik nie byl wstanie go obrocic cos go blokowalo, gdy po kilku probach odpalil, podczas jazdy na wysokich obrotach autko przerywalo a wskazowka od obrotomierza skakala. pozdrawiam :?:
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-06-2008, 13:38   

chyba poszla ci uszczelka... masz plyn chlodniczy?
 
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 14:54   

Plyn jest, ciekawi mnie natomiast co bylo powodem tego zablokowania a pozniej przerywania pracy silnika
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 15:23   

asiox napisał/a:
co bylo powodem tego zablokowania

rozrusznik - bendiks?
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 15:30   

na zimnym silnikiu jest ok, a to blokowanie wyladalo tak jak by byl zle ustawiony zaplon,(kiedys tak mialem w innym samochodzie), a skad to przerywanie
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 18:42   

jak ci przerywa, moze chodzi na 4 garki - jak to czujesz?
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 19:20   

przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona
 
 
roxana 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Cze 2008
Posty: 1
Skąd: gorzyczki
  Wysłany: 28-06-2008, 09:57   czesc jestem nowa

asiox napisał/a:
przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona

czesc wszystkim jestem tu nowa.wlasnie kupilam sobie mitsubishi colta z roku 1995.wszystko niby ok,ale u mnie wskaznik temperatury wzrasta tak do 3/4wysokosci.czy wszystko jest ok?wyzej wskaznik nie idzie i obojetnie czy sie jedzie czy stoi w korku.prosze o pomoc.pozdrawiam wszystkich
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-06-2008, 10:25   Re: czesc jestem nowa

roxana napisał/a:
asiox napisał/a:
przerywa powyzej 5.5 tys na kazdym biegu na zimnym silniku jest ok, to przerywanie jest bardzo podobne to tego normalnego odciecia kiedy wskazowka wejdzie na red line, poza tym wtedy wskazowka obrotomierza skacze jak szalona

czesc wszystkim jestem tu nowa.wlasnie kupilam sobie mitsubishi colta z roku 1995.wszystko niby ok,ale u mnie wskaznik temperatury wzrasta tak do 3/4wysokosci.czy wszystko jest ok?wyzej wskaznik nie idzie i obojetnie czy sie jedzie czy stoi w korku.prosze o pomoc.pozdrawiam wszystkich

wskazówka powinna być troszkę poniżej połowy skali. Zawsze po rozgrzaniu. Sprawdź najprostsze: czy otwiera się termostat, i załącza wiatrak
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-06-2008, 10:33   

roxana, pierwszą rzeczą w tym przypadku jest sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego. Podejrzewam, że masz go za mało o jakiś litr. Na zimnym (tylko i wyłącznie) silniku odkręć korek na chłodnicy i dolej płynu pod samą górę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.