Przed zakupem L200 Double Cab Intense + SportUtility Hardtop |
Autor |
Wiadomość |
Intense08 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2008, 13:24 Przed zakupem L200 Double Cab Intense + SportUtility Hardtop
|
|
|
Witam wszystkich Mitsumaniakow,
W moim pierwszym poscie pragne spytac wszystkich szczesliwych ale i tych mniej szczesliwych posiadaczy L200 o wszelkie rady czy ostrzezenia przed zakupem nowej eLki.
Za kilka dni sfinalizuje zakup nowego samochodu z podwojna kabina w klasie Intense, dodatkowo bedzie hak, hardtop oraz czujniki cofania. Zakup bedzie u dealera w Irlandii, gdzie mieszkam wiec i dostepne modele sa troszke rozne od tych w Polsce czy w UK.
Prosze o wszelkie rady ktore moga wplynac na moja decyzje - teoretycznie juz podjeta zreszta.
A moze jest na forum jakis Mitsumaniak z eLka w Irlandii?
Pozdrawiam i dziekuje |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2008, 09:37
|
|
|
Witaj,
na forum jesli dobrze pamietam sa posiadacze L200, ktorzy mieszkaja na "wyspach". Nie koniecznie posiadaja nowki sztuki ale ostatnia generacje na pewno.
Jesli chcesz poszukaj tutaj: http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=28
Wszelkie rady i ostrzezenia jak to ujales... he he polowa postow w tym dziale dotyczy tego zagadnienia.
Proponuje poczytac i potem zadawac pytania bardziej sprecyzowane.
Wszystkie Pick-up'y to specyficzne auta. Przeznaczone do pewnych zadan. Mozna powiedziec, ze lekki tyl jest wada ale przeciez ten typ tak ma. W swojej klasie "elka" naprawde stoi wysoko. Super-Select i kontrola trakcji to argumenty nie do przecenienia.
Co do zabudowy to uczul serwis na to aby bardzo starannie i umiejetnie dokonali montazu. To jedno z nieszczesc nowego L200. Paka podczas jazdy dotyka kabiny i powoduje odksztalcenia blachy lub otarcia lakieru. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2008, 08:48
|
|
|
Skoro kupujesz na wyspach, to powinieneś sprawdzić czy Twoja elka jest przechylona na prawą strone, to bardzo ważne, gdyż zgodnie z intencją Mitsubishi wszystkie egzemplarze "prawostronne są przechylone na lewą - należy więc oczekiwać, że że w wersjach "lewostronnych jest odwrotnie...chociaż kto wie. W każdym razie mam nadzieję, że wiesz co robisz nabywając ten pojazd z blachy z puszek po ananasach, jakością śmiało mogący konkurować z wyrobami Fabryki Samochodów Dostawczych w Lublinie z późnych lat 80-tych ubiegłego wieku.A tak na poważnie , super select to jedyny atut tego samochodu. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2008, 23:55
|
|
|
Bartman napisał/a: | W każdym razie mam nadzieję, że wiesz co robisz nabywając ten pojazd z blachy z puszek po ananasach, jakością śmiało mogący konkurować z wyrobami Fabryki Samochodów Dostawczych w Lublinie z późnych lat 80-tych ubiegłego wieku.A tak na poważnie , super select to jedyny atut tego samochodu. |
Bartman, chyba trochę przesadzasz. Jeździłeś lepszym pickupem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 22-06-2008, 11:51
|
|
|
porownanie zuka do elki jest troche na wyrost ale budzi usmiech rzeczywiscie przy zakupie nowej elki warto sprawdzic jakosc montazu hardtopa, szczelnosc mostow, skrzyni no i pochylenie (swoja droga widzialem w tym tygodniu wersje GB ze sterem z prawej str. i akurat mialem miarke pod reka, stal na rownym podlozu ... wiec pokusilem sie o pomiar no i ... 1.5cm z przodu i 1 cm z tylu na lewo zmierzcie tez inne elki z GB jesli macie mozliwosc
p.s. co do lekkiego tylu to trzeba tylko pamietac zeby zapiac 4H w czasie deszczu itp. da sie jezdzic |
|
|
|
 |
Januszl200
Forumowicz Januszl200
Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 132 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-06-2008, 09:08
|
|
|
Co wy z tym przechyłem? Skąd producent ma wiedzieć jakiej wagi kierowca będzie siedział za "kierownikiem". To nie są francuskie wozy, które bujają się na boki na byle zakręcie. Pomyślcie, co by było gdyby ładunek (ważący 1t) był lekko niesymetrycznie położony. Wg tej teorii różnice pochyleń na boki dochodziłyby do 10cm Takie rzeczy się zdażają jak do osobówki pakujecie ponad tonaż ale nie do L200. Mierzył ktoś różnice np w DAFIE albo w IVECO?
Nie straszcie już kolegi z wysp i tak już ma kłopot, że lewą stoną musi jeździć Dla niego bardziej istotne będzie to, że w deszowym kraju o permanentnie mokrej nawierzchni nieobciążona elka może mu dryftować że aż strach. Zyczę mu dużo pokory i wiele radochy z L200. |
|
|
|
 |
Pieniek1971
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2008, 21:05
|
|
|
witam , przechył na lewo zaobserwowałem i nawet ostatnio zapytałem o to w serwisie bo po 22 tyś km dziwne żeby zawieszenie " siadło" pan szybko wyjaśnił że mam za mało powietrza w prawym !!!! kole . Zignorowałem żeby się nie wk.....wiać. Poza tym autko jest fajne i jazda naprawdę cieszy , więc chyba można polecić . Oglądaliśmy z żonką zarówno Navarę jak i Rangera .
Navara przy całym swym luksusie w środku i skrzyni 6-tce z 174 konnym motorkiem nie była w stanie ruszyć z miejsca bez za dużej moim zdaniem ilości gazu / po prostu kilkukrotnie nam zgasła w czasie jazdy próbnej co dyskwalifikuje ten pojazd do jazdy miejskiej a tak głownie jest nasz pojazd użytkowany /.
Ranger zaś był za słaby w terenie i nazbyt skąpy w wyposażeniu.
L 200 natomiast miło idzie w terenie i mimo nie najmocniejszego silniczka puszczony bez gazu w błocie po osie z zapiętym napędem 4 x 4 nie gaśnie.
A może tylko tak mi się wydaje choć szczerze mówiąc przed jazdą L 200 myślałem że wybierzemy Navarę.
Pozdrówka |
_________________ Fajne bo nowe ale ............ |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2008, 16:30
|
|
|
Pieniek1971 napisał/a: | L 200 puszczony bez gazu w błocie po osie z zapiętym napędem 4 x 4 nie gaśnie. |
Tego jeszcze nie próbowałem. |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 27-07-2008, 14:46
|
|
|
Pieniek1971 napisał/a: | pan szybko wyjaśnił że mam za mało powietrza w prawym !!!! kole . |
jak w prawym malo to jesli dopompujesz, przechyl sie zwiekszy |
|
|
|
 |
|