Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przed zakupem L200 Double Cab Intense + SportUtility Hardtop
Autor Wiadomość
Intense08
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2008, 13:24   Przed zakupem L200 Double Cab Intense + SportUtility Hardtop

Witam wszystkich Mitsumaniakow,
W moim pierwszym poscie pragne spytac wszystkich szczesliwych ale i tych mniej szczesliwych posiadaczy L200 o wszelkie rady czy ostrzezenia przed zakupem nowej eLki.
Za kilka dni sfinalizuje zakup nowego samochodu z podwojna kabina w klasie Intense, dodatkowo bedzie hak, hardtop oraz czujniki cofania. Zakup bedzie u dealera w Irlandii, gdzie mieszkam wiec i dostepne modele sa troszke rozne od tych w Polsce czy w UK.

Prosze o wszelkie rady ktore moga wplynac na moja decyzje - teoretycznie juz podjeta zreszta.

A moze jest na forum jakis Mitsumaniak z eLka w Irlandii?

Pozdrawiam i dziekuje
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2008, 09:37   

Witaj,
na forum jesli dobrze pamietam sa posiadacze L200, ktorzy mieszkaja na "wyspach". Nie koniecznie posiadaja nowki sztuki ale ostatnia generacje na pewno.
Jesli chcesz poszukaj tutaj: http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=28

Wszelkie rady i ostrzezenia jak to ujales... he he polowa postow w tym dziale dotyczy tego zagadnienia.
Proponuje poczytac i potem zadawac pytania bardziej sprecyzowane.

Wszystkie Pick-up'y to specyficzne auta. Przeznaczone do pewnych zadan. Mozna powiedziec, ze lekki tyl jest wada ale przeciez ten typ tak ma. W swojej klasie "elka" naprawde stoi wysoko. Super-Select i kontrola trakcji to argumenty nie do przecenienia.
Co do zabudowy to uczul serwis na to aby bardzo starannie i umiejetnie dokonali montazu. To jedno z nieszczesc nowego L200. Paka podczas jazdy dotyka kabiny i powoduje odksztalcenia blachy lub otarcia lakieru.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Bartman
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 08:48   

Skoro kupujesz na wyspach, to powinieneś sprawdzić czy Twoja elka jest przechylona na prawą strone, to bardzo ważne, gdyż zgodnie z intencją Mitsubishi wszystkie egzemplarze "prawostronne są przechylone na lewą - należy więc oczekiwać, że że w wersjach "lewostronnych jest odwrotnie...chociaż kto wie. W każdym razie mam nadzieję, że wiesz co robisz nabywając ten pojazd z blachy z puszek po ananasach, jakością śmiało mogący konkurować z wyrobami Fabryki Samochodów Dostawczych w Lublinie z późnych lat 80-tych ubiegłego wieku.A tak na poważnie , super select to jedyny atut tego samochodu. Pozdrawiam.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2008, 23:55   

Bartman napisał/a:
W każdym razie mam nadzieję, że wiesz co robisz nabywając ten pojazd z blachy z puszek po ananasach, jakością śmiało mogący konkurować z wyrobami Fabryki Samochodów Dostawczych w Lublinie z późnych lat 80-tych ubiegłego wieku.A tak na poważnie , super select to jedyny atut tego samochodu.

Bartman, chyba trochę przesadzasz. Jeździłeś lepszym pickupem?
_________________

 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 22-06-2008, 11:51   

porownanie zuka do elki jest troche na wyrost ale budzi usmiech :) rzeczywiscie przy zakupie nowej elki warto sprawdzic jakosc montazu hardtopa, szczelnosc mostow, skrzyni no i pochylenie (swoja droga widzialem w tym tygodniu wersje GB ze sterem z prawej str. i akurat mialem miarke pod reka, stal na rownym podlozu ... :mrgreen: wiec pokusilem sie o pomiar no i ... 1.5cm z przodu i 1 cm z tylu na lewo :shock: zmierzcie tez inne elki z GB jesli macie mozliwosc :lol:

p.s. co do lekkiego tylu to trzeba tylko pamietac zeby zapiac 4H w czasie deszczu itp. da sie jezdzic :D
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-06-2008, 09:08   

Co wy z tym przechyłem? Skąd producent ma wiedzieć jakiej wagi kierowca będzie siedział za "kierownikiem". To nie są francuskie wozy, które bujają się na boki na byle zakręcie. Pomyślcie, co by było gdyby ładunek (ważący 1t) był lekko niesymetrycznie położony. Wg tej teorii różnice pochyleń na boki dochodziłyby do 10cm :!: Takie rzeczy się zdażają jak do osobówki pakujecie ponad tonaż ale nie do L200. Mierzył ktoś różnice np w DAFIE albo w IVECO?
Nie straszcie już kolegi z wysp i tak już ma kłopot, że lewą stoną musi jeździć :D Dla niego bardziej istotne będzie to, że w deszowym kraju o permanentnie mokrej nawierzchni nieobciążona elka może mu dryftować że aż strach. Zyczę mu dużo pokory i wiele radochy z L200. :lol:
 
 
Pieniek1971 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2008, 21:05   

witam , przechył na lewo zaobserwowałem i nawet ostatnio zapytałem o to w serwisie bo po 22 tyś km dziwne żeby zawieszenie " siadło" pan szybko wyjaśnił że mam za mało powietrza w prawym !!!! kole . Zignorowałem żeby się nie wk.....wiać. Poza tym autko jest fajne i jazda naprawdę cieszy , więc chyba można polecić . Oglądaliśmy z żonką zarówno Navarę jak i Rangera .
Navara przy całym swym luksusie w środku i skrzyni 6-tce z 174 konnym motorkiem nie była w stanie ruszyć z miejsca bez za dużej moim zdaniem ilości gazu / po prostu kilkukrotnie nam zgasła w czasie jazdy próbnej co dyskwalifikuje ten pojazd do jazdy miejskiej a tak głownie jest nasz pojazd użytkowany /.
Ranger zaś był za słaby w terenie i nazbyt skąpy w wyposażeniu.
L 200 natomiast miło idzie w terenie i mimo nie najmocniejszego silniczka puszczony bez gazu w błocie po osie z zapiętym napędem 4 x 4 nie gaśnie.
A może tylko tak mi się wydaje :) choć szczerze mówiąc przed jazdą L 200 myślałem że wybierzemy Navarę.

Pozdrówka
_________________
Fajne bo nowe ale ............
 
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 16:30   

Pieniek1971 napisał/a:
L 200 puszczony bez gazu w błocie po osie z zapiętym napędem 4 x 4 nie gaśnie.

Tego jeszcze nie próbowałem. :badgrin:
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 27-07-2008, 14:46   

Pieniek1971 napisał/a:
pan szybko wyjaśnił że mam za mało powietrza w prawym !!!! kole .


jak w prawym malo to jesli dopompujesz, przechyl sie zwiekszy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.