 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Podwyzszone obroty po wymianie silniczka krokowego w Outi 2. |
Autor |
Wiadomość |
Gregoryjan [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2008, 21:57 Podwyzszone obroty po wymianie silniczka krokowego w Outi 2.
|
|
|
Witam wszystkich. Jak tylko kupilem auto okazalo sie ze jest do wymiany sielniczek krokowy. Chodzi o Miska Outiladera 2.0 4x4 2003. Jak juz zdobylem fabrycznie nowy silniczek krokowy i go zamontowalem co nie bylo problemem (trzy srubku i wtyczka), zachowuje sie nastepujaco. Auto na zimnym silniku zachowuje sie poprawnie. Zaraz po odpaleniu wchodzi na 1200-1250 obr po minucie schodzi do 1000 obrotow i tak go trzyma do rozgrzania. Jak silnik osiagnie juz pelna temperature, wchodzi na 1500 obr i nie moge uzyskac 900 obr. Juz zdejmowalem kleme i nic nie pomaga. Dodam ze podczas jazdy zapala sie kontrolka CHECK Engine. Przed zalozeniem solniczak auto podlaczane bylo pod OBD i pokazalo blas P0505 - urzadzenie sterujace biegiem jalowym- usterka.
No i teraz mam do Was pytanie co mam zrobić, slyszalem w ktoryms ASO ze nalezy "dostroic" przpustnice, moze to to przeplywomierz wymaga czeszczenia, badz trzeba wymyc przepustnice. Czekam na rady. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-06-2008, 12:31
|
|
|
Miałem kiedyś Colta 1.6 z 1992 roku, ale problemy bardzo podobne do Twoich. Też nie było nikogo kto mógłby stwierdzić co jest nie tak. Okazało się, że jeden z kabli we wtyczce silniczka krokowego był naderwany (trzymał się jeszcze) i nie przekazywał odpowiedniego sygnału. Więc chwyć za wtyczkę i pociągnij za każdy kabelek osobno sprawdzając czy wszystko z nimi OK. |
|
|
|
 |
|
|