Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podwyzszone obroty po wymianie silniczka krokowego w Outi 2.
Autor Wiadomość
Gregoryjan
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2008, 21:57   Podwyzszone obroty po wymianie silniczka krokowego w Outi 2.

Witam wszystkich. Jak tylko kupilem auto okazalo sie ze jest do wymiany sielniczek krokowy. Chodzi o Miska Outiladera 2.0 4x4 2003. Jak juz zdobylem fabrycznie nowy silniczek krokowy i go zamontowalem co nie bylo problemem (trzy srubku i wtyczka), zachowuje sie nastepujaco. Auto na zimnym silniku zachowuje sie poprawnie. Zaraz po odpaleniu wchodzi na 1200-1250 obr po minucie schodzi do 1000 obrotow i tak go trzyma do rozgrzania. Jak silnik osiagnie juz pelna temperature, wchodzi na 1500 obr i nie moge uzyskac 900 obr. Juz zdejmowalem kleme i nic nie pomaga. Dodam ze podczas jazdy zapala sie kontrolka CHECK Engine. Przed zalozeniem solniczak auto podlaczane bylo pod OBD i pokazalo blas P0505 - urzadzenie sterujace biegiem jalowym- usterka.
No i teraz mam do Was pytanie co mam zrobić, slyszalem w ktoryms ASO ze nalezy "dostroic" przpustnice, moze to to przeplywomierz wymaga czeszczenia, badz trzeba wymyc przepustnice. Czekam na rady. Pozdrawiam.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-06-2008, 12:31   

Miałem kiedyś Colta 1.6 z 1992 roku, ale problemy bardzo podobne do Twoich. Też nie było nikogo kto mógłby stwierdzić co jest nie tak. Okazało się, że jeden z kabli we wtyczce silniczka krokowego był naderwany (trzymał się jeszcze) i nie przekazywał odpowiedniego sygnału. Więc chwyć za wtyczkę i pociągnij za każdy kabelek osobno sprawdzając czy wszystko z nimi OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.