Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Odcinka
Autor Wiadomość
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-06-2008, 20:02   [CA5A 1.8] Odcinka

przy ilu jest odcinka w GTI wg obrotomierza dochodzilem do 8000 i nie odcinalo... dalej nie chce "sprawdzac" bo silnik juz nie mlody
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-06-2008, 22:12   

Odcinka powinna być około 8000rpm. Masz LPG u siebie?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2008, 22:21   

Napewno wyzej niz 8000.Albo jednak nie :D
Znalazlem cos takiego http://pl.youtube.com/watch?v=Se8tftcIwoc
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-06-2008, 23:10   

alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-06-2008, 10:43   

ictus napisał/a:
alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem

forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 a więc w bliźniaczym silniku. I tak być nie powinno. Widziałem, że potrafi zamknąć obrotomierz, choć i on i ja takich praktyk nie popieramy.
Z kolei w 1.6 4G92 odcinka jest przy 6750, choć pokazuje już 7100-7200. Wynika to z błędu obrotomierza.
_________________
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 30-06-2008, 10:50   

7800
Wszystko co ponad to klamstwo obrotomierza
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-06-2008, 15:17   

adamovicius napisał/a:
Napewno wyzej niz 8000.Albo jednak nie :D
Jednak nie :) Zobacz co napisał harpagan :)
Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2008, 18:19   

To te 9000 na zegarku to chyba dla szpanu :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2008, 18:22   

pawela napisał/a:
forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93

Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-06-2008, 18:22   

9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac
 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2008, 18:35   

Cytat:
9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac

I myslisz ze skosnoocy inzynierowie produkujac seryjny samochod o tym mysleli?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-06-2008, 19:15   

Hubeeert napisał/a:
pawela napisał/a:
forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93

Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC.

A zdziwiłbyś się bo mają. 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi. Zupełnie niedawno user grzechocolt chciał kupić wał korbowy do CA5A GTi. Po konsultacjach z Bartkiem i piotrmas kupiliśmy wał od Cari GDI. Zamontowany, pasuje, podobnie jak wiele elementów dołu silnika.
_________________
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 30-06-2008, 19:20   

Cytat:
Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia.

To zalezy od instalacji.
W moim poprzednim 1.6 i instalacji 2 generacji mozna bylo ustawic odcinke wg wlasnych upodoban lub wylaczyc ja calkowicie. Oczywiscie mowimy o odcince na gazie ...
Hubeeert napisał/a:
Te silniki nie mają dużo wspólnego.

Wał maja wspolny ... nie wszystkie co prawda bo chyba do 98 roku ale maja ;)

[ Dodano: 30-06-2008, 19:22 ]
pawela napisał/a:
4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi


No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-07-2008, 13:09   

pawela napisał/a:
harpagan napisał/a:
4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi


No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni

wszystko się zgadza , właśnie to miałem na myśli ;) MSX ma konwencjonalny wtrysk do kanału dolotowego
_________________
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-07-2008, 17:39   

jakies 8100-8200 odcina... wiec koniec z mojej strony
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.