[CA5A 1.8] Odcinka |
Autor |
Wiadomość |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-06-2008, 20:02 [CA5A 1.8] Odcinka
|
|
|
przy ilu jest odcinka w GTI wg obrotomierza dochodzilem do 8000 i nie odcinalo... dalej nie chce "sprawdzac" bo silnik juz nie mlody |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-06-2008, 22:12
|
|
|
Odcinka powinna być około 8000rpm. Masz LPG u siebie? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-06-2008, 23:10
|
|
|
alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-06-2008, 10:43
|
|
|
ictus napisał/a: | alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem |
forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 a więc w bliźniaczym silniku. I tak być nie powinno. Widziałem, że potrafi zamknąć obrotomierz, choć i on i ja takich praktyk nie popieramy.
Z kolei w 1.6 4G92 odcinka jest przy 6750, choć pokazuje już 7100-7200. Wynika to z błędu obrotomierza. |
_________________
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 30-06-2008, 10:50
|
|
|
7800
Wszystko co ponad to klamstwo obrotomierza |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 30-06-2008, 15:17
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Napewno wyzej niz 8000.Albo jednak nie | Jednak nie Zobacz co napisał harpagan
Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 18:19
|
|
|
To te 9000 na zegarku to chyba dla szpanu |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2008, 18:22
|
|
|
pawela napisał/a: | forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 |
Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-06-2008, 18:22
|
|
|
9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 18:35
|
|
|
Cytat: | 9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac |
I myslisz ze skosnoocy inzynierowie produkujac seryjny samochod o tym mysleli? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-06-2008, 19:15
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | pawela napisał/a: | forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 |
Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC. |
A zdziwiłbyś się bo mają. 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi. Zupełnie niedawno user grzechocolt chciał kupić wał korbowy do CA5A GTi. Po konsultacjach z Bartkiem i piotrmas kupiliśmy wał od Cari GDI. Zamontowany, pasuje, podobnie jak wiele elementów dołu silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 30-06-2008, 19:20
|
|
|
Cytat: | Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia. |
To zalezy od instalacji.
W moim poprzednim 1.6 i instalacji 2 generacji mozna bylo ustawic odcinke wg wlasnych upodoban lub wylaczyc ja calkowicie. Oczywiscie mowimy o odcince na gazie ...
Hubeeert napisał/a: | Te silniki nie mają dużo wspólnego. |
Wał maja wspolny ... nie wszystkie co prawda bo chyba do 98 roku ale maja
[ Dodano: 30-06-2008, 19:22 ]
pawela napisał/a: | 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi |
No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-07-2008, 13:09
|
|
|
pawela napisał/a: | harpagan napisał/a: | 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi |
No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni |
wszystko się zgadza , właśnie to miałem na myśli MSX ma konwencjonalny wtrysk do kanału dolotowego |
_________________
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-07-2008, 17:39
|
|
|
jakies 8100-8200 odcina... wiec koniec z mojej strony |
|
|
|
 |
|