 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Mam problem - nie trzyma niskich obrotów. |
Autor |
Wiadomość |
moonraker
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24V (6A12) - 95r
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-07-2008, 12:58 [E54A 2.0 V6] Mam problem - nie trzyma niskich obrotów.
|
|
|
Witam !
Mam problem z moim Galantem 2.0 V6 24V (6A12) - 95 rok
Objawy nie występują zawsze (czasem jest ok przez kilka tygodni)
Problem: od razu po odpaleniu silnik zaczyna gasnąć - nie może utrzymać niskich obrotów (tzn stara się bo podnosi i spadają.
Po rozgrzaniu silnika problem jest mniejszy - tzn nie gaśnie ale widać, że spadają poniżej 800 obrotów i podnoszą się.
Nie ma takiego typowego falowania obrotów jak w przypadku silniczka krokowego (ten jest ok: zwraca poprawne napięcie).
Co zrobiłem (nie pomogło): wymiana przepływomierza, kable wysokiego napięcia, czyszczenie przepustnicy.
Sprawdzone były stopnie sprężania, komputer nie zwraca błędów, nie palą się kontrolki.
Nie wiem czy problem nie tkwi w ECU - tak jakby nie potrafił zapamiętać jakiś ustawień ?
Co o tym sądzicie ???
może znacie jakiegoś mechanika który potrafi zmierzyć się z tym problemem (najlepiej poznań i okolice).
pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za wszelką pomoc !
tomek |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-07-2008, 17:39
|
|
|
silniczek krokowy - typowa usterka tych silników...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Galart [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2008, 20:27
|
|
|
Witaj!
To prawda, w moim jakis czas temu objawy były identyczne, no i czyszczenie przepustnicy, wymiana swiec itd. aczkolwiek czynnosci pożyteczne i potrzebne , ale nic nie dały! - wymiana silniczka krokowego - natychmiastowa poprawa i chodzi do tej pory. Mozna naprawić lub trafić z jakiegos rozbitego auta
powodzenia |
|
|
|
 |
moonraker
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24V (6A12) - 95r
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-07-2008, 15:13
|
|
|
ok dzięki za poradę,
wymieniam zatem krokowca.
Jest jakiś problem w montażu ? trzeba coś ustawiać, czy ECU sam da sobie radę ???
jeszcze raz dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-07-2008, 17:59
|
|
|
Zaleca się zaprogramowanie ECU od nowa.
Pozdro.
|
|
|
|
 |
|
|