Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:31 |
[ALL] [galant] chce kupic galanta |
Autor |
Wiadomość |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 18:28 [ALL] [galant] chce kupic galanta
|
|
|
Wiem, nie ta grupa itd.
Ale chłopaki na galancie się chyba mocno urlopuja, bo odzew na kupię jest mizerny.
Prośba u Was, bo zawsze mogłem tu liczyc na podpowiedź.
http://www.allegro.pl/ite...o_polecam_.html
jest taki.
Może ktos mieszka parę kroków od niego i może rzucic okiem?
Ze zdjęć jak dla mnie nic nie wynika.
Moze Wy cos wypatrzycie?
Za pomoc - z góry dzięki. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-07-2008, 19:25
|
|
|
J@rek, piękne auto. Z fotek wygląda na zadbany. Spoko lakier, szpary równe, czysty w środku. Jedynie co to za czysty motor. To niestety nie moje rejony także nie dam rady tam podskoczyć |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 24-07-2008, 19:32
|
|
|
no i za bardzo błyszcząca komora silnika (malowana?). powinna być bardziej matowa. ale może jest pociągnięta jakimś woskiem czy podobnym preparatem dla poprawienia efektu wizualnego... |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:47
|
|
|
To mycie komory silnika to jakas plaga.
Co do czystego wnętrza - pranie,mycie, woskowanie i robienie samochodu na cacy - 50 do 100zł.
Zakładam, że auto ma 350kkm.
Jeżeli było normalnie eksploatowane, mogą być problemy z silnikiem?
Automat - czyli silnik powinien być w idealnym stanie.
No i należy mieć nadzieję, że systematycznie zmieniany olej w skrzyni.
I teraz - czy da się wymontować licznik od spodu? W/g - nie, czyli lusterko dentystyczne, latarka i oglądanie śróbek przy liczniku.
Bo w kręcenie wiertarką nie wierzę - trwałoby latami, ale polak potrafi .
Jak jest z wahaczami, końcówkami, łącznikami stabilizatorów - drogie to jest?
I ile kosztuje wymiana rozrządu?
Wiecie może?
Ma wadę - klima to tylko schładzacz . Szkoda. |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:08
|
|
|
J@rek napisał/a: | To mycie komory silnika to jakas plaga |
niom, ale komora silnika powinna mieć lekko inny odcień i lakier matowy
na ten temat poszukaj na forum, dużo było pisane. generalnie jak nie była otwierana (naprawiana) to nie powinno być problemu
Cytat: | I teraz - czy da się wymontować licznik od spodu |
idzie to zrobić w parę minut, żaden problem, oczywiście nie od spodu, 15 min i z 500 kkm robi się 217 kkm (widziałem takie cuda)
J@rek napisał/a: | Jak jest z wahaczami |
można zregenerować koło 130 PLN lub kupić nowe lecz nie te najtańsze cen nie pamiętam, poszukaj na forum
J@rek napisał/a: | łącznikami stabilizatorów - drogie to jest? |
jeszcze nie miałem tej nieprzyjemności wymiany
Cytat: | I ile kosztuje wymiana rozrządu? |
np. tyle(poglądowo): http://www.allegro.pl/ite...v_oryginal.html |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:09
|
|
|
J@rek napisał/a: | Zakładam, że auto ma 350kkm. | Niekoniecznie musi być kręcony. Może te 200tyś z hakiem to jego przebieg.
J@rek napisał/a: | Jeżeli było normalnie eksploatowane, mogą być problemy z silnikiem?
Automat - czyli silnik powinien być w idealnym stanie. | Problemów nie powinno być przy A/T.
J@rek napisał/a: | należy mieć nadzieję, że systematycznie zmieniany olej w skrzyni. | To jest niestety bardzo ważne w A/T bo jeśli koleś to zaniedbał to będzie ciężko. Remont skrzyni to kosztowna sprawa.
Cytat: | I ile kosztuje wymiana rozrządu? | Około 600-700PLN a same części.
J@rek napisał/a: | Jak jest z wahaczami, końcówkami, łącznikami stabilizatorów | W Galu jest wielowahaczowy zawias więc trzeba liczyć 150PLN za szt.
[ Dodano: 24-07-2008, 21:10 ]
Rysiek był szybciej |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:57
|
|
|
żebyś lepiej zobaczył różnicę zajrzyj do jakiegoś miśka pod maskę. niekoniecznie gala. |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-07-2008, 22:09
|
|
|
misjonarz. napisał/a: | żebyś lepiej zobaczył różnicę zajrzyj do jakiegoś miśka pod maskę. niekoniecznie gala. | Fakt. lakier pod maską jest bardziej matowy niż ten na zewnątrz samochodu. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
kungfumiszcz
Mitsumaniak

Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 120 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-07-2008, 00:00
|
|
|
Cytat: |
Cytat: | I ile kosztuje wymiana rozrządu? |
Około 600-700PLN a same części.
|
w inter-team ok. 320pln za calosc (rolki, paski, itp). w tym roczniku nie ma jeszcze hydraulicznego napinacza, ktory kosztuje ok. 600pln. mechanik wzial 150pln.
lakierem w komorze silnika bym sie nie przejmowac, moj gal ma 197k na karku i tak samo blyszczal jak otworzylem maske, ale nie mial lsniacego silnika, co chyba jest ewenementem. no ale sciagalem go z belgii (przez litwe ), nie z niemiec jak wiekszosc ludzi. |
_________________ do or do not, there's no try |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-07-2008, 00:12
|
|
|
kungfumiszcz mylisz sie w tym silniku jest napinacz hydrauliczny w moim jest to tym bardziej w tym tez mam 2.0 osobiście zmieniałem ,u mnie komplet rozrządu z napinaczem hydraulicznym wyniósł mnie ok.650zł po rabatach wszystkie częsci z oryginału razem z napinaczem A jesli chodzi klime to na prawde super chłodzi u mnie po wyczyszczeniu parownika i nabiciu klimy (osobiscie ) temperatura przy nawiewie wynosi min.5,3 stopnia wiec jest super jak na takie spore raczej auto wystarczy dbac o klime a w szczególności o filtr pyłkowy koszt nowego to ok.50 zł a sprawa zawieszenia wszystko zależy po jakich drogach będziesz kursował w sumie mamy dwa dolne wahacze i jeden górny po jednej stronie z przodu koszt części w Japaneze to ok 130 zł za szt. z podróby ja mam takie i nie narzekam oryginały ok.250 zł i więcej |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2008, 09:42
|
|
|
Czyli zawieszenie w cenie normalnej.
Mam ćwieka z tym lakierem pod maską i ogólnie z lakierem.
Mitsu robi taka paletę kolorów jak tęcza?
mam na myśli kolor gala z linku, który wkleiłem z mobile i kolor tego z allegro.
Różnią się na dobrą sprawę tonacją .
No dobra - powiem dlaczego się tak czepiam koloru - auto może mieć wgniotki, otarcia(byleby nie do blachy), wżne by blachy były fabryczne czyli auto bez dzwona-stłuczki.
Jeżeli silnik nie ćpa oleju jak narkoman kompot, to jest OK.
Z doświadczenia tak mam - może mieć 400000 i jeżeli jest bez dzwona - jest OK. |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 25-07-2008, 17:34
|
|
|
J@rek napisał/a: | auto bez dzwona-stłuczki. |
zgadza się i dla tego pisałem o bardziej matowym kolorze w komorze silnika. poszukaj na forum o tym też było pisane sporo. |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-07-2008, 18:06
|
|
|
Jeśli ktoś popsikał Plakiem komorę silnika a widac po obudowach filtra powietrza dla poprawienia rezultatu to taki kolor będzie miała właśnie komora silnika "Plak" ma w sobie silikony i "wyciąga " z koloru tzw. głębie czyli ten niebieski nabiera bardziej intensywnego koloru i połysku stąd te złudzenie ze było coś malowane ale na moje oko wszystko jest w oryginale |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 09:25
|
|
|
no i mam cholera ćwieka . |
|
|
|
 |
|