Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0T] PILNE!!!!! ZDJECIE PISTY TYŁ 4WD 4WS
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2008, 16:53   [E39A 4WD 2.0T] PILNE!!!!! ZDJECIE PISTY TYŁ 4WD 4WS

... mam problem z wyjeciem pisty tyl galant 4wd 4ws piasta z 2 lozyskami kupilem dzis za 180zł komplet bo sie posypały i jestem w trakcie rozbierania odkrecilem te 3 sroby ktore lacza przegob z piasta wedlog manuala jest w srodku jedna nakretka ktora laczy piase z czasia ktora skrecam przegob odkrecilem 3 srob przegoby ale tej nakretki docelowej niewidze widze tylko jakby zaslepke czy cos niewiem jak dostac sie do tej nakretki://////
prosze o szybka podpowiedz
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 28-07-2008, 18:38   

a sprawdz czy nie ma tam przypadkiem nie ma tam segera który to spina razem.
No i rozumiem że główną śrubę co jest od zewnętrznej strony odkręciłeś. Też mi łożysko szumi u mnie i mam już nowe, ale włąsnie się zastanawiam czy brać się za to samemu, czy może oddać mechanikowi.
Jak dasz sobie radę z wymianą to opisz dokładnie jak to robiłeś, przyda się dla potomnych ;) i moze dla mnie za niedługo :P :D
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2008, 18:48   

byla tam zaslepka mlotkiem i przecinakiem zdjalem ja, po djeciu jej jest docelowa nakretka na klucz 27 teraz klucz musze zkombinowac i wyjme cala piaste wymien czym predzej bo ja w niedziele lawete brac muciałem:// juz niemoglem jechac dalej tak juz tarcza o zacik sie zacierała od zewnatrz niema zadnej sroby zeby piaste wyciagna musze ta na klucz 27 otkrecic i to wszystko to niejest jak w przednio napedowce niestety bardziej skaplikowanie
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 28-07-2008, 18:55   

No własnie chyba też o tej mówie co Ty że na klucz 27 ;) Chociaż właśnie zacząłem przegladać manuala aby wiedziec jak to się robi :) więc za kilka chwil może będę wiedział o co kaman z tym łożyskiem

[ Dodano: 28-07-2008, 19:26 ]


no to masz tu na zdjęciu piaste rozłożoną na części pierwsze, rozumiem że chcesz odkręcić śrubę nr 5.
A powiedz mi jak zdjąłeś przegub. Czy po za tymi trzema śrubami(nr4) coś jeszcze trzeba odkręcić aby się dostać do śruby nr 5(po za zaślepką którą zdjąłeś). I czy faktycznie trzeba cały zacisk ściągać od hamulca, czy może tylko wystarczy tą część co są klocki wsadzone. W manualu też było że trzeba linke od ręcznego.
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2008, 21:32   

.zdjecie od piasty chyba ci sie pomylilo bo te djecie przypomina mi nagrzewnice
rozebralem wszystko u siebie doze lozyzko sie rosypalo wiekszy pierscien lozyska zostal w wachaczu niewiem jak wybic go teraz:/ pozatym piasta do wymiany do zjezdzilo sie miejsce gdzie ma byc osadzone lozysko doze...

odkecasz 3 nakreki od przegobu nastepnie wyciagasz zaslepke i widzisz ostatnia nakretke klocz 27 odkrecasz i wyciagasz piase troche mlotkow i cierpilwosci trzeba jak masz plny oddaj do mechanika bo za dozo nerwow przytym
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 28-07-2008, 21:41   

ło ... faktycznie, nie ten link mi się wkleił :P



U mnie tylko szum słychać i to nie jakiś bardzo dokuczliwy, no ale jak juz mam część to trzeba się za to zabrać.
Jeżli udało Ci się to zrobić bez specjalistycznych narzędzi i w domowych warunkach to myślę że tez dam radę :)
Zastanawia mnie tylko to dlaczgo na szkicu sa dwa łożyska, nr 10 i 15. Jak ot wyglada na żywo? Bo w zestawie naprawczym dostalem jedno łożysko i dwa uszczelniacze nr 14 i 11
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2008, 22:23   

jedno lozysko zakladasz na piaste, 2 lozysko mniejsze wciskasz w wachacz od strony przegubu
w zestawie mam 2 lozyska i uszczelniacz od strony mniejszego lozyska wieksze zozysko mam z uszczelniaczem razem a 12 to oslona blaszana umnie
 
 
Torax
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2008, 09:47   

Kamils - mógłbyś podać jakie masz numery na opakowaniu i jakiej firmy masz ten zestaw naprawczy :)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-08-2008, 11:05   

Cytat:
Zastanawia mnie tylko to dlaczgo na szkicu sa dwa łożyska, nr 10 i 15. Jak ot wyglada na żywo?

Może dlatego, że to wersja ABS. Pomiędzy zewn. a wewn. przegubami znajduje się zębatka ABS.
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 12:23   

9- pierscien ABS
10- lozysko
11- blaszana oslona lozyska
12 tez oslona metalowa lozyska
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.